Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Achizitia publica de mobilier pentru dotarea Centrelor de Resurse pentru Educatie si Dezvoltare (CRED) din cadrul Proiectului pentru Reforma Educatiei Timpurii


Atribuirea Contractului
Valoarea Contractului:
1.103.005 RON

Castigatorul Licitatiei: SILVAROM S.A.
Anunt de atribuire numarul 83232/27.11.2009
Informatii anunt de participare asociat 72951
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
MINISTERUL EDUCATIEI, CERCETARII SI INOVARII
Adresa postala: Ministerul Educatiei, Cercetarii si Inovarii - Unitatea de Management al Proiectelor cu Finantare ExternaStr. Spiru Haret nr. 12, etaj II, Secretarriat, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 010176, Romania, Punct(e) de contact: Mihaela Ilina, Tel.021-3055993, 021/3055999, In atentia: Mihaela Ilina, Email: [email protected], Fax: 021-3055990, 021/3055989, Adresa internet (URL): proiecte.pmu.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Educatie
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea atribuita contractului de autoritatea contractanta
Achizitia publica de mobilier pentru dotarea Centrelor de Resurse pentru Educatie si Dezvoltare (CRED) din cadrul Proiectului pentru Reforma Educatiei Timpurii
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Sediile celor 325 de CRED localizate in fiecare oras al Romaniei
Codul NUTS: RO - ROMANIA
II.1.3) Anuntul implica
II.1.4) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Fiecare dintre cele 325 de CRED vor fi dotate cu urmatoarele articole de mobilier in cantitatile mentionate mai jos: Birou calculator - 1Corp mobil cu 3 sertare - 1Scaun ergonomic cu cotiere - 1Masa echipamente/faxcu polita - 1Comoda echipamente audio-video - 1Minibiblioteca - 1Masuta discutii -1Scaun vizitatori - 4Scaun pliant vizitatori - 4Cuier tip pom - 1
II.1.5) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
39130000-2 - Mobilier de birou (Rev.2)
II.1.6) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.2) Valoarea totala finala a contractului (contractelor)
II.2.1) Valoarea totala finala a contractului sau a contractelor
1, 103, 004.5RON
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) S-a organizat o licitatie electronica
Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
B/PRET/09/2009
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Da
Anunt de participare
Numarul anuntului in JO: 2009/S144-211209din30.07.2009
SECTIUNEA V : ATRIBUIREA CONTRACTULUI
Contract nr: 91 Denumirea: Contract furnizare mobilier pentru dotarea CRED - PRET
V.1) Data atribuirii contractului 10/22/2009
V.2) Numarul de oferte primite 6
V.3) Numele si adresa operatorului economic caruia i-a fost atribuit contractul
SILVAROM S.A.
Adresa postala: STR. ROCILOR NR 12-16 SECTOR 6, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 060569, Romania, Tel.2201130, Email: [email protected], Fax: 2212129
V.4) Informatii privind valoarea contractului
Estimarea initiala a valorii contractului
Valoarea: 1483500.00 Moneda: RON Fara TVA
Valoarea totala finala a contractului
Valoarea: 1103004.50 Moneda: RON Fara TVA
V.5) Contractul ar putea fi subcontractat
Nu
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul de fata este legat de un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.2) Alte informatii
VI.3) Cai de atac
VI.3.1) Organismul competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Strada Stavropoleos nr. 6, Sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021 310 46 41, Email: [email protected], Fax: 021 310 46 42, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organismul competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel Bucuresti
Adresa postala: Splaiul Independentei, nr. 5, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 041304, Romania, Tel.021 332 12 40, Email: [email protected], Fax: 021 332 33 77, Adresa internet (URL): www.cabuc.ro
VI.3.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.3.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Departamentul Juridic
Adresa postala: Str. Spiru Haret nr. 12, sector 1, ,Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 010176, Romania, Tel.021.3055999, Email: [email protected], Fax: 021.3055989, Adresa internet (URL): proiecte.pmu.ro
VI.4) Data expedierii prezentului anunt
25.11.2009 13:03
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer