Licitatie Publica - ACHIZITIA PUBLICA DE PACHETE DE IMBRACAMINTE, INCALTAMINTE SI GHIOZDANE, ACORDATE PENTRU COPIII INSCRISI IN CLASA I ? ZONA II
Anunt de participare numarul 107811/15.09.2010
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
MINISTERUL EDUCATIEI, CERCETARII SI INOVARII
Adresa postala: Strada Gen. Berthelot 28-30, sector 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 010168, Romania, Punct(e) de contact: OVIDIU ALBOIU, Tel. 021-4056284, In atentia: Manager Proiect Rodica BRUSS, Email: [email protected], Fax: 021-3120140, Adresa internet (URL): www.edu.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Educatie
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
ACHIZITIA PUBLICA DE PACHETE DE IMBRACAMINTE, INCALTAMINTE SI GHIOZDANE, ACORDATE PENTRU COPIII INSCRISI IN CLASA I ? ZONA II
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: La sediile unitatilor scolare din judetele CALARASI, IALOMITA, ARGES, BUCURESTI, DAMBOVITA, DOLJ, GIURGIU, ILFOV, OLT, TELEORMAN, mentionate in anexa din SEAP
Codul NUTS: RO32 - Bucuresti - Ilfov
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
ACHIZITIE PUBLICA DE PRODUSE ? PACHETE DE IMBRACAMINTE, INCALTAMINTE SI GHIOZDANE, ACORDATE CA SUBVENTII PENTRU COPIII INSCRISI IN CLASA I ? ZONA II (CALARASI, IALOMITA, ARGES, BUCURESTI, DAMBOVITA, DOLJ, GIURGIU, ILFOV, OLT, TELEORMAN) PENTRU PROIECTUL ?TOTI LA GRADINITA, TOTI IN CLASA I. PROGRAME INTEGRATE PENTRU CRESTEREA ACCESULUI LA EDUCATIE SI A NIVELULUI EDUCATIONAL AL COPIILOR DIN COMUNITATI DEFAVORIZATE, CU PRECADERE ROMI ? ? ID 2194
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
18300000-2 - Articole de imbracaminte (Rev.2)
18800000-7-Articole de incaltaminte (Rev.2)
39500000-7-Articole textile (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
2037 PACHETE INDIVIDUALE
Valoarea estimata fara TVA: 120, 183EUR
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
75 zile incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantia de participare va fi de 5000 lei.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Contractul este finantat din fonduri structurale
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Grupul de operatori economici poate lua oricare din formele juridice prevazute de lege.
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Certificat constatator eliberat de Ministerul Justitiei ? Oficiul Registrului Comertului sau echivalent din care sa rezulte numele complet, sediul, persoanele autorizate/administrator. Certificat de atestare fiscala valabil la data deschiderii ofertelor, eliberat de autoritatea fiscal competenta, din care sa rezulte ca operatorul economic nu are datorii la bugetul general consolidat la data deschiderii ofertelor. Certificat fiscal privind plata impozitelor si taxelor locale, valabil la data deschiderii
ofertelor, Cazier judiciar pentru administratorul/administratorii asa cum sunt mentionati in Certificatul Constatator care semneaza ?Declaratia privind situatia personala a operatorului economic
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Bilantul contabil pe anul 2009 precum si alte documente legale edificatoare prin care ofertantul isi poate dovedi capacitatea economico-financiara si media profitului operational pe ultimii 3 (trei) ani (2007, 2008, 2009) pozitiva, Declararea cifrei de afaceri globala pe ultimii 3 ani (2007, 2008, 2009) din FORMULARUL NR. 8 - Informatii generale - original
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Cifra globala de afaceri pe ultimii 3 ani de cel putin 200.000 lei.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Lista principalelor livrari in ultimii 3 ani
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Se solicita incheierea si indeplinirea in ultimii 3 ani a cel putin unui contract al carui obiect a fost furnizarea de produse similare si care a avut o valoare egala sau mai mare de 100.000 lei.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 29.09.2010 12:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
01.10.2010 12:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 01.10.2010 12:30
Locul: Sediul Proiectului, etaj 2, strada General Berthelot nr. 28-30, sector 1, Bucuresti
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentantii imputerniciti ai ofertantilor
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): PROIECT FINANTAT DINFONDURI STRUCTURALE ?TOTI LA GRADINITA, TOTI IN CLASA I. PROGRAME INTEGRATE PENTRU CRESTEREA ACCESULUI LA EDUCATIE SI A NIVELULUI EDUCATIONAL AL COPIILOR DIN COMUNITATI DEFAVORIZATE, CU PRECADERE ROMI ? - ID 2194
Tip de finantare: Fonduri europene
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
CONSILIUL NATIONAL DE SOLUTIONARE A CONTESTATIILOR
Adresa postala: Str. Stavropoleos nr. 6, Sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. 021 310 46 41, Email: [email protected], Fax: 021 310 46 42, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
CURTEA DE APEL BUCURESTI
Adresa postala: Splaiul Independentei nr. 5, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 050091, Romania, Tel. 021 319 51 80, Email: [email protected], Fax: 021 319 16 74, Adresa internet (URL): www.cabuc.ro
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Conform legilor in vigoare.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
DIRECTIA JURIDICA SI CONTENCIOS
Adresa postala: Strada General Berthelot nr. 28-30, etaj 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 061217, Romania, Tel. 021 405 63 00, Email: [email protected], Fax: 021 312 01 40, ,Adresa internet (URL): www.edu.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
13.09.2010 17:46