Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - ACHIZITIA PUBLICA DE PACHETE DE IMBRACAMINTE, INCALTAMINTE SI GHIOZDANE, ACORDATE PENTRU COPIII INSCRISI IN CLASA I ? ZONA IV


Anunt de participare numarul 107951/16.09.2010
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
MINISTERUL EDUCATIEI, CERCETARII SI INOVARII
Adresa postala:  Strada Gen. Berthelot 28-30, sector 1, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  010168, Romania, Punct(e) de contact:  OVIDIU ALBOIU, Tel. 021-4056284, In atentia:  Manager Proiect Rodica BRUSS, Email:  [email protected], Fax:  021-3120140, Adresa internet (URL):  www.edu.ro, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Educatie
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
ACHIZITIA PUBLICA DE PACHETE DE IMBRACAMINTE, INCALTAMINTE SI GHIOZDANE, ACORDATE PENTRU COPIII INSCRISI IN CLASA I ? ZONA IV
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: La sediile unitatilor scolare din judetele ALBA, BISTRITA, CLUJ, COVASNA, HARGHITA, MURES, BRASOV, PRAHOVA, SIBIU, VALCEA, mentionate in anexa din SEAP
Codul NUTS: RO12 - Centru
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
ACHIZITIE PUBLICA DE PRODUSE ? PACHETE DE IMBRACAMINTE, INCALTAMINTE SI GHIOZDANE, ACORDATE CA SUBVENTII PENTRU COPIII INSCRISI IN CLASA I ? ZONA IV (ALBA, BISTRITA, CLUJ, COVASNA, HARGHITA, MURES, BRASOV, PRAHOVA, SIBIU, VALCEA) PENTRU PROIECTUL ?TOTI LA GRADINITA, TOTI IN CLASA I. PROGRAME INTEGRATE PENTRU CRESTEREA ACCESULUI LA EDUCATIE SI A NIVELULUI EDUCATIONAL AL COPIILOR DIN COMUNITATI DEFAVORIZATE, CU PRECADERE ROMI ? ? ID 2194
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
18300000-2 - Articole de imbracaminte (Rev.2)
18800000-7-Articole de incaltaminte (Rev.2)
39500000-7-Articole textile (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
1944 PACHETE INDIVIDUALE
Valoarea estimata fara TVA: 114, 696EUR
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
75 zile incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantia de participare va fi de 5000 lei.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Contractul este finantat din fonduri structurale.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociatiile de operatori economici vor indeplini prevederile art. 44 din OUG nr. 34/2006.
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Certificat constatator eliberat de Ministerul Justitiei ? Oficiul Registrului Comertului sau echivalent din care sa rezulte numele complet, sediul, persoanele autorizate/administrator. Certificat de atestare fiscala valabil la data deschiderii ofertelor, eliberat de autoritatea fiscal competenta, din care sa rezulte ca operatorul economic nu are datorii la bugetul general consolidat la data deschiderii ofertelor. Certificat fiscal privind plata impozitelor si taxelor locale, valabil la data deschideriiofertelor, Cazier judiciar pentru administratorul/administratorii asa cum sunt mentionati in Certificatul Constatator care semneaza ?Declaratia privind situatia personala a operatorului economic"
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Bilantul contabil pe anul 2009 precum si alte documente legale edificatoare prin care ofertantul isi poate dovedi capacitatea economico-financiara si media profitului operational pe ultimii 3 (trei) ani (2007, 2008, 2009) pozitiva, Declararea cifrei de afaceri globala pe ultimii 3 ani (2007, 2008, 2009) din FORMULARUL NR. 8 - Informatii generale - original
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Cifra globala de afaceri pe ultimii 3 ani de cel putin 200.000 lei.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratia privind lista principalelor livrari in ultimii 3 ani
Experienta similara
Propunerea tehnica
Informatii privind standarde de asigurare a calitatii
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Se solicita, completarea unui formular - tabel, cuprinzand valori, perioada de furnizare, beneficiari / cantitati, dupa caz, conform FORMULAR 12Ddin capitolul de Formulare - originalSe solicita incheierea si indeplinirea in ultimii 3 ani a cel putin unui contract al carui obiect a fost furnizarea de produse similare si care a avut o valoare egala sau mai mare de100.000 lei.Ofertantul/candidatul va prezenta copie a contractului al carui obiect a fost furnizarea de produse similar, insotita de recomandare privind indeplinirea clauzelor contractual.Pentru fiecare contract de experienta similara trebuie completat cate un exemplar de FORMULAR B3 din capitolul de Formulare - original.Se solicita prezentarea: Autorizatiei pentru livrarea produselor. Ofertantul/candidatul trebuie sa faca dovada ca este autorizat pentru livrarea produsului ofertat de catre producatori sau importatori autorizati.Documente emise de organisme acreditate, care confirma certificarea sistemului calitatii ISO 9001:2008. Ofertantul va prezenta documente care sa ateste conformitatea cu standardele si normele de calitate impuse de Uniunea Europeana pentru produsele ofertate.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 30.09.2010 12:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
01.10.2010 14:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 01.10.2010 14:30
Locul: Sediul Proiectului, etaj 2, strada General Berthelot nr. 28-30, sector 1, Bucuresti
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentantii imputerniciti ai ofertantilor.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): PROIECT FINANTAT DIN FONDURI STRUCTURALE ?TOTI LA GRADINITA, TOTI IN CLASA I. PROGRAME INTEGRATE PENTRU CRESTEREA ACCESULUI LA EDUCATIE SI A NIVELULUIEDUCATIONAL AL COPIILOR DIN COMUNITATI DEFAVORIZATE, CU PRECADERE ROMI ? - ID 2194
Tip de finantare: Fonduri europene
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
CONSILIUL NATIONAL DE SOLUTIONARE A CONTESTATIILOR
Adresa postala:  Str. Stavropoleos nr. 6, Sector 3, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  030084, Romania, Tel. 021 310 46 41, Email:  [email protected], Fax:  021 310 46 42, Adresa internet (URL):  http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
CURTEA DE APEL BUCURESTI
Adresa postala:  Splaiul Independentei nr. 5, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  050091, Romania, Tel. 021 319 51 80, Email:  [email protected], Fax:  021 319 16 74, Adresa internet (URL):  www.cabuc.ro
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Conform legilor in vigoare.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
DIRECTIA GENERALA JURIDICA SI CONTENCIOS
Adresa postala:  Strada General Berthelot nr. 28-30, etaj 1, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  010612, Romania, Tel. 021 405 63 00, Email:  [email protected], Fax:  021 312 01 40, Adresa internet (URL):  www.edu.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
15.09.2010 17:45
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer