Licitatie Publica - Achizitia publica de produse de birotica-papetarie si articole promotionale
Anunt de participare numarul 66073/09.10.2008
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
COMPANIA NATIONALA DE TRANSPORT AL ENERGIEI ELECTRICE "TRANSELECTRICA" S.A.
Adresa postala: B-DUL G-RAL GHEORGHE MAGHERU NR.33, SECTOR 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 010325, Romania, Punct(e) de contact: Elena Matei, Tel.021 3035760, Email: [email protected], Fax: 021 3035799
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Electricitate
Activitate (activitati)
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Achizitia publica de produse de birotica-papetarie si articole promotionale
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Sucursala OMEPA - Bucuresti, Bd. Hristo Botev 16-18
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
achizitia de: hartie multifunctionala, carton alb dublu cretat, carton pretaiat, bibliorafturi, mape plastic, mape birou, notes autoadeziv, mape pentru conferinte, dosare plstic, tus, capsatoare, perforatoare, distrugator documente, agrafe, capse, calculatoare birou, creioane, tabla magnetica, CD-uri, ventilatoare, agende, calendare, pixuri
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
22992000-0 - Hartie sau carton prelucrate manual (Rev.2)
30197643-5-Hartie pentru fotocopiatoare (Rev.2)
30199500-5-Bibliorafturi, mape de corespondenta, clasoare si articole similare (Rev.2)
39294100-0-Produse informative si de promovare (Rev.2)
42500000-1-Echipamente de racire si de ventilare (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
produse de birotica-papetarie si articole promotionale
Valoarea estimata fara TVA: 67, 400RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
30 zile incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
garantie de participare si garantie de buna executie conform documentatiei de atribuire
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
surse proprii
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
furnizor
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-declaratie privind eligibilitatea;
-declaratie privind neancadrarea in prevederile art. 181 din OUG 34/2006 (certificat consatatator privind indeplinirea obligatiilor exigibile la plata impozitelor si taxelor la bugetul general consolidat);
-certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului;
-documente care sa dovedeasca forma de inregistare ca persoana fizica/juridica;
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-bilantul contabil pe ultimii 3 ani, inregistrat si vizat de organele competente;
-balanta de verificare aferenta lunii august 2008;
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-informatii generale;
-declaratie privind calitatea de participant la procedura;
-o lista a produselor similare livrate in ultimii 3 ani si 3 recomandari din partea beneficiarilor ;
-certificarea sistemului calitatii.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 04.11.2008 09:00
Documente de plata: DA
Pretul: 20 RON
Conditii si modalitate de plata: pretul documentatiei de atribuire se va achita la casieria OMEPA, Str. Armand Calinescu 2-4. Sector 2, Bucuresti
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
07.11.2008 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 07.11.2008 11:00
Locul: Bucuresti, Bd. Hristo Botev 16-18, sector 3
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
cu imputernicire din partea firmei ofertante
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos nr. 6, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021 3104641, Email: [email protected], Fax: 021 3104642
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
09.10.2008 17:51