Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Achizitia publica de produse personalizate pentru desfasurarea proiectelor finantate din Fonduri Structurale


Anunt de participare numarul 84536/15.08.2009
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Unitatea Executiva Pentru Finantarea Invatamintului Superior Si A Cercetarii Stiintifice Universitare
Adresa postala: Str.Schitu Magureanu, Nr.1, Et.3, Sector 5, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 050025, Romania, Punct(e) de contact: Anca Mustata, Tel.021 307 19 18, In atentia: Anca Mustata, Email: [email protected], Fax: 021 307 19 19, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Educatie
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Achizitia publica de produse personalizate pentru desfasurarea proiectelor finantate din Fonduri Structurale
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Str.Schitu Magureanu, Nr.1, Et.3, Sector 5, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 050025, Romania
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Achizitia publica de produse personalizate pentru desfasurarea proiectelor finantate din Fonduri Structurale
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
39294100-0 - Produse informative si de promovare (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Nr. crt Denumire Cantitate (nr. buc)
1. Spider curb 1
2. Spider structura tip valuri 1
3. Spider structura tip insula 1
4. Stand de brosuri A4 4 compartimente 2
5. Stand de brosuri A4 cu 6 sau 8 compartimente 1
6. Mape A4 personalizate sigla generala 500
7. Mape A4 personalizate sigla proiecte 3950
8. Pixuri corp alb personalizat sigla proiecte 4.300
9. Pixuri corp alb personalizat sigla generala 500
10. Roll-up personalizat 10
11. Afise A4 sigla generala 34
12. Afise A4 sigla proiecte 134
13. Afise A3 sigla generala 31
14. Afise A3 sigla proiecte 100
15. AfiseA0 sigla generala 14
16. AfiseA0 sigla proiecte 77
17. Afise A2 sigla generala 16
18. Afise A2 sigla proiecte 69
19. Agende personalizate sigla proiecte 2100
20. Agende personalizate sigla generala 500
21. Badge-uri pentru ecusoane 2.615
22. Laynard-uri personalizate 3.065
23. Caiet cu spira A4 2.450
24. Plic C4 personalizat 1.500
25. Plic C5 personalizat 750
26. Plic DL personalizat 1.250
27. Plic B4 cu burduf personalizat 950
28. Bloc notes A5 personalizat 4.000
29. Carti de vizita personalizate 11.500
30. Caiet mecanic A4 personalizat 910
31. Foi antet A4 (topuri) 44 topuri (1 top=500 coli)
32. Memory Stick-uri personalizate 2.500
33. Hartie ecusoane - personalizate proiect 2.615
34. Rucsac laptop material textil personalizat 2.500
35. Brosuri A5 proiecte 2.900
36. Pliante A4 proiecte 5.700
Valoarea estimata fara TVA: 510, 000RON
II.2.2) Optiuni
Da
produse/servicii similare in valoare de maxim 20% cf HG 925 art.6(3)
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
3 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantia de participare 8.000 lei
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Proiect finantat din Fonduri StructuraLE din bugetul 2009-2010 pe baza facturilor emise
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind eligibilitatea FORMULAR 12A
Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din OUG nr.34/2006, FORMULAR 12B
oCertificat fiscal eliberat de Directia de Impozite si Taxe Locale
oCertificat de atestare fiscala eliberat de organul de administrare fiscala
Certificatul de inregistrare fiscala eliberat de Oficiul Registrului Comertului
Persoane juridice / fizice straine: Documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional din tara in care candidatul/ofertantul este reziden
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Fisa de informatii generale (Formularul 2B)
Cifra de afaceri medie
Bilantului contabil
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Cifra de afaceri medie anuala pe ultimii 3 ani (2006, 2007, 2008) sa fie de cel putin 100.000 EURO. Prezentarea Bilantului contabil pe ultimii trei ani financiari (2006, 2007, 2008)
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Lista principalelor prestari de servicii in ultimii 3 ani
Experienta similara
Informatii privind partea din contract pe care operatorul economic are, eventual, intentia sa o subcontracteze.
Informatii privind subcontractantii
Standarde de asigurarea calitatii
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Completarea unui formular-tabel, FORMULAR 12DIndeplinirea si finalizarea cu succes, in ultimii 3 ani, de contracte incluzand servicii similare, minimum 1 contract.Declaratii pe propria raspundereFormularul 2B Lista cuprinzand subcontractantii, conform FORMULAR 12G plus restul declaratiilorDocumente emise de organisme nationale sau internationale acreditate care confirma certificarea sistemului de management al calitatii firmelor ofertante, respectiv ISO 9001 sau echivalent
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
Etapa finala de licitatie electronica - pretul ofertei. Detalii in Caietul de Sarcini.
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 10.09.2009 09:59
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
10.09.2009 10:59
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 10.09.2009 11:00
Locul: Sediul UEFISCSU, str.Schitu Magureanu nr.1, etj.3, sect.5
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Pe baza de imputernicire
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Proiect finantat de Uniunea Europeana, Fondul Social European.
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor.
Adresa postala: Strada Stavropoleos nr. 6, Sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021 310 46 41, Email: [email protected], Fax: 021 310 46 42
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel Bucuresti
Adresa postala: Splaiul Independentiei nr.5, ,Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 041304, Romania, Tel.021 319 51 76, Email: [email protected], Fax: 021 319 51 76
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Departamentul Juridic al UEFISCSU
Adresa postala: Str. Schitu Magureanu nr.1, etj.3, sect.5, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 050025, Romania, Tel.021 307 19 18, Email: [email protected], Fax: 021 307 19 19
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
13.08.2009 17:09
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer