Licitatie Publica - Achizitia publica de produse: UNIFORME SI ECHIPAMENT
Anunt de participare numarul 32554/17.09.2007
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
INSPECTORATUL TERITORIAL DE REGIM SILVIC SI DE VANATOARE CLUJ-NAPOCA
Adresa postala: STRADA FABRICII DE ZAHAR NUMARUL 93/A, Localitatea: Cluj-Napoca, Cod postal: 400624, Romania, Punct(e) de contact: SERBANESCU ROMEO, Tel.0264 415 310, Email: [email protected], Fax: 0264 415 310
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
Altele: SILVICULTURA
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Achizitia publica de produse: UNIFORME SI ECHIPAMENT
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: SEDIUL AUTORITATII CONTRACTANTE
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
UNIFORME SI ECHIPAMENT CONSTITUITE IN 9(noua) LOTURI
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
18100000-0 - Imbracaminte de uz profesional, imbracaminte speciala de lucru si accesorii (Rev.1)
18321000-5-Camasi (Rev.1)
18510000-7-Accesorii pentru imbracaminte din piele (Rev.1)
18610000-8-Articole din blana (Rev.1)
19300000-9-Articole de incaltaminte (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
LOT 1 Costum vara(41buc.), costum primavara-toamna(41buc.), costum iarna(41buc.)LOT 2Scurta primavara-toamna(41buc.), scurta iarna(41buc.)LOT 3Camasi maneca lunga (123buc.), camasi maneca scurta(123buc.)
LOT 4Pantofi vara(41buc.), pantofi primavara-toamna(41buc.), ghete captusite(41buc.)
LOT5Geanta de serviciu(41buc.), manusi(41buc.), curea pentru pantaloni(41buc.)
LOT 6Palarie tip vanatoresc(41buc.)LOT 7Caciula(41buc.)
LOT 8Sosete(738perechi), ciorapi(205perechi)
LOT 9Cravata(41buc.), fular(41buc.)
Valoarea estimata fara TVA: 146, 480RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
Incepand de la 29.10.2007 pana la 20.12.2007
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Cuantumul garantiei de participare: Lot 1 451 RONLot 2 203 RONLot 3 109 RONLot 4 417 RONLot 5 127 RONLot 6 68 RONLot 7 136 RONLot 8 63 RONLot 9 41 RON
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
BUGETUL DE STAT
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
ASOCIERE
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Prezentare Formular 12A-Declaratie pe proprie raspundere
2. Prezentare Formular 12B-Declaratie pe proprie raspundere.In situatia in care ofertantul va fi declarat castigator are obligatia de a prezenta certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale.In situatia in care din documentele solicitate reiese ca ofertantul se afa intr-una din stuatiile prevazute de art. 181 din OUG 34/2006, acesta va fi exclus de la procedura pentru atribuirea contractului de furnizare.Pentrupersoane juridiceromane:
1.Certificatul constatator eliberat de Oficiul Registrului Comertului in fotocopie, din care sa rezulte adresa actuala si obiectul de activitate al societatii adecvat prezentei proceduri.
2.Certificatul de inregistrare fiscala eliberat de Oficiul Registrului Comertului, in fotocopie.
3. Certificat de Atestare Fiscalaeliberat de Administratia Financiara Teritoriala sau echivalentPentru a-si demonstra capacitatea de exercitare a activitatii profesionale operatorul economic va prezenta documente edificatoare prin care sa dovedeasca forma de inregistrare ca persoana fizica sau juridica. Documentele vor fi prezentate in traducere legalizata.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Bilantul aferent primului semestru pe anul 2007
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Ofertantul trebuie sa faca dovada incheierii unui contract similar in ultimii trei ani, prezentand in fotocopie certificata prin semnatura si stampila contractul incheiat
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 08.10.2007 16:00
Documente de plata: DA
Pretul: 50 RON
Conditii si modalitate de plata: CAIET DE SARCINI = 50 RONPlata la caseria I.T.R.S.V.Cluj Napoca sau prin ordin de plata in contul I.T.R.S.V.Cluj Napoca
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
17.10.2007 12:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 17.10.2007 14:00
Locul: Inspectoratul de Regim Silvic si Vanatoare Cluj Napoca, str.Fabricii de Zahar, nr.93A
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Managerul sau imputernicitul ofertantului
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor de pe langa Autoritatea National pentru Reglementarea si Monitorizarea Achizitiilor Publice
Adresa postala: str.Stavropoleos, nr.6. sector 3, ,Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021/3104641, Email: [email protected], Fax: 021/3104642
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Depunerea contestatiilor se realizeaza in maxim 10 zile de la data luarii la cunostinta de catre contestator a rezultatului procedurii
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Inspectoratul de Regim Silvic si de Vanatoare Cluj Napoca
Adresa postala: str.Fabricii de Zahar, nr.93A, Localitatea: Cluj Napoca, Cod postal: 400624, Romania, Tel.0264/415310, Email: [email protected], Fax: 0264/415310
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
14.09.2007 16:07