Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - ACHIZITIA PUBLICA DE SERVICII DE ACCES PRIN INTERMEDIUL INTERNETULUI LA PLATFORME-COLECTII DE REVISTE STIINTIFICE DE CERCETARE IN FORMAT TEXT INTEGRAL SI BAZE DE DATE BIBLIOGRAFICE SI BIBLIOMETRICE


Anunt de participare numarul 113255/22.12.2010
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Unitatea Executiva Pentru Finantarea Invatamintului Superior Si A Cercetarii Dezvoltarii si Inovarii
Adresa postala:  Str. Schitu Magureanu, Nr.1 , Et.3 , Sector 5, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  050025, Romania, Punct(e) de contact:  Dacie Statie, Tel. 021 / 307.19.18, In atentia:  Dacia Statie, Email:  [email protected], [email protected], Fax:  021 / 307.19.19, Adresa internet (URL):  http: //www.uefiscsu.ro, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
UNITATEA EXECUTIVA PENTRU FINANTAREA INVATAMANTULUI SUPERIOR, A CERCETARII, DEZVOLTARII SI INOVARII
Adresa postala:  Str. Schitu Magureanu, nr.1, etaj 3, sect. 5, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  050025, Romania, Punct(e) de contact:  Dacia Statie, Tel. 021/ 307.19.18, In atentia:  Dacia Statie, Email:  [email protected], Fax:  021/ 307.19.19
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
UNITATEA EXECUTIVA PENTRU FINANTAREA INVATAMANTULUI SUPERIOR, A CERCETARII, DEZVOLTARII SI INOVARII
Adresa postala:  Str. Schitu Magureanu, nr.1, etaj 3, sect. 5, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  050025, Romania, Punct(e) de contact:  Dacia Statie, Tel. 021 / 307.19.18, In atentia:  Dacia Statie, Email:  [email protected], Fax:  021 / 307.19.19
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Educatie
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
ACHIZITIA PUBLICA DE SERVICII DE ACCES PRIN INTERMEDIUL INTERNETULUI LA PLATFORME-COLECTII DE REVISTE STIINTIFICE DE CERCETARE IN FORMAT TEXT INTEGRAL SI BAZE DE DATE BIBLIOGRAFICE SI BIBLIOMETRICE
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
7 - Servicii informatice si servicii conexe
Locul principal de prestare: Locatia proiectului: Str. Schitu Magureanu nr. 1, et. 3, sect. 5
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
ACHIZITIA PUBLICA DE SERVICII DE ACCES PRIN INTERMEDIUL INTERNETULUI LA PLATFORME - COLECTII DE REVISTE STIINTIFICE DE CERCETARE IN FORMAT TEXT INTEGRAL SI BAZE DE DATE BIBLIOGRAFICE SI BIBLIOMETRICE
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
72320000-4 - Servicii de baze de date (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Total cantitati: conform caietului de sarcini.
Valoarea estimata fara TVA: 24, 459, 770RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
12 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantia de participare va fi constituita in lei, pentru fiecare lot in parte, conform ANEXEI B : Informatii privind loturile.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Proiecte finantate de Uniunea Europeana prin FEDR, POSCCE.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Declaratie privind eligibilitatea
2. Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 180 si art. 181 din OUG 34/2006;
- Certificatul fiscal eliberat de Directia de Impozite si Taxe Locale;
- Certificat de atestare fiscala;
3. Declaratiile privind calitatea de participant la procedura;
4. Certificatul de inregistrare fiscala eliberat de Oficiul Registrului;
5. Certificat Constatator eliberat de Oficiul Registrului Comertului.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Fisa de informatii generale - FORMULARUL 2B;
2. Cifra de afaceri medie anuala a ofertantului pe ultimii trei ani (2007, 2008, 2009)din activitati similare obiectului contractului;
3. Prezentarea bilantului contabil prescurtat pe ultimii trei ani financiari (2007, 2008, 2009).
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Lista principalelor prestari de servicii in ultimii 3 ani
2. Personalul solicitat pentru indeplinirea contractului
3. Experienta similara
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
1.1 Completarea unui formular-tabel, cuprinzand valori, perioade prestare, beneficiari/cantitati, dupa caz, conform FORMULAR 12D din capitolul de Formulare - original.2.1 Ofertantul trebuie sa asigure cel putin un responsabil de contract, care sa asigure gestionarea optima a relatiilor cu autoritatea contractanta si care sa intocmeasca toate situatiile solicitate - FORMULARUL 12E.3.1 Prezentarea Listei principalelor prestari de servicii de acces din ultimii 3 ani. Ofertantul (sau membri asociatiei) trebuie sa faca dovada incheierii a cel putin un contract de servicii de acces incheiat in ultimii 3 ani pentru fiecare lot in parte: - Pentru Lotul nr. 1, minim 931.450 lei;
- Pentru Lotul nr. 2, minim 279.800 lei;
- Pentru Lotul nr. 3, minim 175.880 lei;
- Pentru Lotul nr. 4, minim 105.530 lei;
- Pentru Lotul nr. 5, minim 42.450 lei;
- Pentru Lotul nr. 6, minim 20.170 lei;
- Pentru Lotul nr. 7, minim 28.100 lei;
- Pentru Lotul nr. 8, minim 24.710 lei;
- Pentru Lotul nr. 9, minim 70.100 lei;
- Pentru Lotul nr. 10, minim 44.130 lei;
- Pentru Lotul nr. 11, minim 53.630 lei;
- Pentru Lotul nr. 12, minim 128.000 lei;
- Pentru Lotul nr. 13, minim 32.500 lei;
- Pentru Lotul nr. 14, minim 27.712 lei;
- Pentru Lotul nr. 15, minim 349.875 lei;
- Pentru Lotul nr. 16, minim 29.400 lei;
- Pentru Lotul nr. 17, minim 36.540 lei;
- Pentru Lotul nr. 18, minim 66.000 lei.3.2 Se va prezenta minim 1 recomandare din partea unei institutii, indiferent de forma de organizare a acesteia (publica/privata), care sa faca referire la prestarea de servicii similare celor care fac obiectul contractului care urmeaza sa fie atribuit.3.3 In situatia in care ofertantul nu este detinatorul drepturilor de difuzare/utilizare a serviciilor de acces care fac obiectul caietului de sarcini, acesta va prezenta documentul de la producator din care rezulta ca este reprezentant/distribuitor autorizat in Romania pentru serviciile ofertate.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
Licitatia electronica se desfasoara o runda, conform Documentatiei de Atribuire
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 03.02.2011 10:59
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
03.02.2011 11:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
Pana la: 05.05.2011
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 03.02.2011 12:00
Locul: Bucuresti, Str. Schitu Magureanu nr. 1, etaj 3, sector 5, cod 050025.
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Pe baza de imputernicire
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Proiect cofinantat de Uniunea Europeana prin (FEDR), (POS CCE), Axa prioritara 2, Domeniul major de interventie 2.2, Operatiunea 2.2.4, Pilonul III
Tip de finantare: Fonduri europene
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala:  Str. Stavropoleus nr. 6, sect. 3, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  030084, Romania, Tel. 021 / 310.46.41, Email:  [email protected], Fax:  021 / 310.46.42, Adresa internet (URL):  www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel Bucuresti, Sectia Contencios, Administrativ si Fiscal (cale de atac)
Adresa postala:  Splaiul Independentei, nr.5, sect.4, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  050091, Romania, Tel. 021 / 319.51.76, Email:  [email protected], Fax:  021 / 319.51.76
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
10 zile din data urmatoare luarii la cunostinta de catre contestatar confom Art. 256.2 alin.1 lit.a din OUG 34/2006.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Departamentul Juridic al UEFISCDI
Adresa postala:  Schitu Magureanu, nr.1, etaj.3, sect.5, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  050025, Romania, Tel. 021 / 307.19.18, Email:  [email protected], Fax:  021 / 307.19.19
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
21.12.2010 15:35
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer