Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - ACHIZITIA PUBLICA DE SERVICII DE DEZVOLTARE A UNUI SISTEM INFORMATIC INTEGRAT (APLICATIE INFORMATICA) PENTRU SISTEMUL NATIONAL DE GESTIUNE A PARTICIPANTILOR IN SISTEMUL DE INVATAMINT SUPERIOR


Anunt de participare numarul 83617/05.08.2009
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Unitatea Executiva Pentru Finantarea Invatamintului Superior Si A Cercetarii Stiintifice Universitare
Adresa postala: Str.Schitu Magureanu, Nr.1 , Et.3 , Sector 5, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 050025, Romania, Punct(e) de contact: Anca Mustata, Tel.021 307 19 18, In atentia: Anca Mustata, Email: [email protected], Fax: 021 307 19 19, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Educatie
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
ACHIZITIA PUBLICA DE SERVICII DE DEZVOLTARE A UNUI SISTEM INFORMATIC INTEGRAT (APLICATIE INFORMATICA) PENTRU SISTEMUL NATIONAL DE GESTIUNE A PARTICIPANTILOR IN SISTEMUL DE INVATAMINT SUPERIOR
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
7 - Servicii informatice si servicii conexe
Locul principal de prestare: Unitatea Executiva pentru Finantarea Invatamantului Superior si a Cercetarii Stiintifice Universitare, Str. Schitu Magureanu, Nr.1, Et.3, Sector 5, Cod postal 050025, Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Dezvoltarea unui sistem informatic integrat (aplicatie informatica) pentru sistemul national de gestiune a participantilor in sistemul de invatamant superior Registrul Matricol Unic (RMU)
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
72230000-6 - Servicii de dezvoltare de software personalizat (Rev.2)
48611000-4-Pachete software pentru baze de date (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Obiectul serviciilor il reprezinta achizitia publica de servicii de dezvoltare aplicaie software privind Dezvoltarea unui sistem informatic integrat pentru sistemul national de gestiune a participantilor in sistemul de invatamant superior Registrul Matricol Unic (RMU).
Valoarea estimata fara TVA: 4, 000, 000RON
II.2.2) Optiuni
Da
Valoarea serviciilor similare nu va putea depasi 20% din 4.000.000 lei
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
15 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Cuantumul garantiei de participare: 40 000 lei
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Proiect finantat din Fonduri Structurale din bugetul 2009-2010 pe baza facturilor emise
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind eligibilitateaformularului 12A
Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute de articolul 181 din OUG 34/2006. formularului 12B
a) Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului
b) Certificat de inregistrare emis de Oficiul Registrului Comertului
c) Pentru persoanele fizice romane - autorizare de functionare sau orice alte documente justificative
Documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica sau de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident (traducere legalizata)
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Persoane juridice / fizice romane
Persoane juridice / fizice straine
Situatiaeconomico-financiara1. Bilant contabil2. Informatii privind cifra de afaceri
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
a)Prezentarea Bilanturilor Contabile pe ultimii trei ani (2006, 2007, 2008)b)Declaratii prin care ofertantul va demonstra realizarea unei cifre medii anuale de afaceri globala, pe ultimii trei ani: 1.800.000 EURO
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Experienta similara
2.Lista principalelor contracte de prestare de servicii similare in ultimii 3 ani
3.Informatii privind personalul tehnic de specialitate si de asigurarea calitatii4.Certificate
5. Informatii privind subcontractantii
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Ofertantul (sau membrii asociatiei, cumulati) trebuie sa fi dezvoltat in ultimii trei ani cel putin doua sisteme informatice similare2.Lista principalelor contracte de prestare de servicii similare in ultimii 3 ani Formularul 12Da)1 Project Manager Declaratiile privind partea/partile din contract care sunt indeplinite de subcontractantiFormularul 2BLista cuprinzand subcontractanii, conform Formularului 12GDeclaratie privind calitatea de participant la pocedura conform Formularului 12CDescrierea modului in care contractantul principal va monitoriza i conduce subcontractaniiDeclaraie privind neincadrarea in situaiile prevazute la art. 181Declaraie pe propria raspundere. Completata in conformitate cu Formularul 12Ab)1 Expert baze de datec)Minim doi experti dezvoltare softwared)1 Expert Tehnologia Comunicatiilore)Experti Sisteme informationale, de management si de securitatef)1 Expert Securitate informatica aplicatag)1 Auditor Sisteme InformationaleDovada certificarii ISO 9001 sau ISO 9002Dovada certificarii ISO 27001
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
Financiar
30%
Descriere: Detalierea in Caietul de Sarcini
2.
Tehnic
70%
Descriere: Detalierea in Caietul de Sarcini
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 16.09.2009 10:59
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
16.09.2009 11:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
120zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 16.09.2009 12:00
Locul: Sediul UEFISCSU, Bd. Schitu Magureanu, nr.1, etj.3, Bucuresti
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Pe baza de imputernicire
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Proiect finantat de Uniunea Europeana prin Fondul Social European
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliului National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: str. Stavropoleos nr. 6, sectorul 3, Cod Postal 030084, Bucuresti, Romania, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021 310.46.41, Email: [email protected], Fax: 021 - 310.46.42
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel Bucuresti
Adresa postala: Splaiul Independentei, nr. 5, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 041304, Romania, Tel.021 307 19 18, Email: [email protected], Fax: 021 307 19 19
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Contestatia poate fi depusa in cel mult 10 zile zile de la data luarii la cunostinta de catre contestatar despre un act al autoritatii contractante pe care acesta il considera nelegal
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Departamentul juridic UEFISCSU
Adresa postala: Bd. Schitu Magureanu nr. 1, sectorul 5, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 050025, Romania, Tel.021/307.19.23, Email: [email protected], Fax: 012/307.19.29.
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
03.08.2009 11:38
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer