Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Achizitia publica de servicii de dezvoltare a unui sistem informatic suport (aplicatie informatica) pentru evaluarea cercetarii


Anunt de participare numarul 104731/30.07.2010
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Unitatea Executiva Pentru Finantarea Invatamintului Superior Si A Cercetarii Stiintifice Universitare
Adresa postala:  Str.Schitu Magureanu, Nr.1 , Et.3 , Sector 5, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  050025, Romania, Punct(e) de contact:  Anca Mustata, Tel. 021 307 19 18, Email:  [email protected], Fax:  021 307 19 19, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Educatie
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Achizitia publica de servicii de dezvoltare a unui sistem informatic suport (aplicatie informatica) pentru evaluarea cercetarii
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
7 - Servicii informatice si servicii conexe
Locul principal de prestare: Str. Schitu Magureanu, nr.1, etj.3, sect.5, Bucurestal 050025i, Romania, cod post
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Achizitia publica de servicii de dezvoltare a unui sistem informatic suport (aplicatie informatica) pentru evaluarea cercetarii
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
72230000-6 - Servicii de dezvoltare de software personalizat (Rev.2)
48611000-4-Pachete software pentru baze de date (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Obiectul serviciilor il prezinta achizitia publica de servicii de dezvoltare a unui sistem informatic suport (aplicatie informatica) pentru evaluarea cercetarii.
Scopul contractului este detaliat on caietul de sarcini inclus in prezenta documentatie.
Valoarea estimata fara TVA: 1, 505, 000RON
II.2.2) Optiuni
Da
Posibilitatea prelungirii contractului cu max 20% conform OUG 34/2006 art.122 lit.j
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
8 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantie de participare in valoare de 30.100 lei
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Proiecte finantate de UE prin FSE POSDRU 2007-2010
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Declaratie privind eligibilitatea FORMULAR 12A2.Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din OUG nr.34/2006
-Certificat fiscal eliberat de Directia de Impozite si Taxe Locale
-Certificat de atestare fiscala3.Declaratie privind calitatea de participant la procedura FORMULAR 12C4.Certificatul de inregistrare fiscala eliberat de Oficiul Registrului Comertului
5.Certificat Constatator eliberat de Oficiul Registrului Comertului
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Fisa de informatii generale Formularul 2B
2.Cifra de afaceri medie anuala pe ultimii 3 ani sa fie de cel putin 2.100.000 lei
3.Prezentarea Bilantului contabil prescurtat pe ultimii trei ani financiari (2007, 2008, 2009)
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Lista principalelor prestari de servicii in ultimii 3 ani Formular 12 D;
2.Personalul solicitat pentru indeplinirea contractului Formular 12E, 12F, 12G;
3.Experienta similara;
4.Standarde de asigurare a calitatii
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
2.1.Manager de Proiect; Expert baze de date; Experti dezvoltare software minim 2 persoane;Auditor Sisteme Informationale.3.1.Dovada incheierii in ultimii trei ani a unui contract de servicii software de programare cu o valoare minima de 120.000 EUR si finalizarii cu succes a acestuia.3.2.Dezvoltarea in ultimii trei ani a cel putin un sistem informatic similare, cu peste 1000 de utilizatori, cu acoperire similara;4.1.Sistemului de management al calitatii firmelor ofertante, respectiv ISO 9001 sau echivalent; certificarea ISO 27001 pentru sistemul de management al securitatii informationale sau echivalent;4.2.Certificat de autorizare al producatorului pentru produsele ofertate;4.3.Numarul de licente propus de producator.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile mentionate in continuare
    - criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
Criterii
Pondere
1.
Pretul ofertei
30%
Descriere: Componenta financiara
2.
Propunere tehnica
70%
Descriere: Componenta tehnica
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 14.09.2010 09:59
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
14.09.2010 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
Pana la: 12.01.2011
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 14.09.2010 11:00
Locul: Str. Schitu Magureanu nr.1, etj.3, sect.5, Bucuresti, cod postal 050025, Romania
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Pe baza de imputernicire
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Proiecte finantate de UE prin FSE POSDRU 2007-2013
Tip de finantare: Fonduri europene
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala:  Strada Stavropoleos, nr.6, sect3., Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  030084, Romania, Tel. 021/3104641, Email:  [email protected], Fax:  021/3104642, Adresa internet (URL):  http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel Bucuresti, Sectia Contencios, Administrativ si Fiscal
Adresa postala:  Splaiul Independentei, nr.5, sect.4, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  050091, Romania, Tel. 021/3195176, Email:  [email protected], Fax:  021/3195176
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
10 zile din data urmatoare luarii la cunostinta de catre contestatar confor art.256.2 alin.1 lit.a din OUG 34/2006
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Departamentul Juridic al UEFISCSU
Adresa postala:  Str. Schitu Magureanu, nr.1, etj.3, sect.5, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  050025, Romania, Tel. 021/3071918, Email:  [email protected], Fax:  021/3071919
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
26.07.2010 13:22
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer