Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Achizitia publica de servicii de dezvoltare, implementare si intretinere a aplicatiei software Platforma Editoriala Romana pentru proiectele finantate din fonduri structurale


Anunt de participare numarul 83618/05.08.2009
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Unitatea Executiva Pentru Finantarea Invatamintului Superior Si A Cercetarii Stiintifice Universitare
Adresa postala: Str.Schitu Magureanu, Nr.1 , Et.3 , Sector 5, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 050025, Romania, Punct(e) de contact: Anca Mustata, Tel.021 307 19 18, In atentia: Anca Mustata, Email: [email protected], Fax: 021 307 19 19, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Educatie
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Achizitia publica de servicii de dezvoltare, implementare si intretinere a aplicatiei software Platforma Editoriala Romana pentru proiectele finantate din fonduri structurale
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
7 - Servicii informatice si servicii conexe
Locul principal de prestare: Bucuresti
sediul UEFISCSU, Bd. Schitu Magureanu nr.1, etj.3, sect.5
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Obiectivul serviciilor il reprezinta dezvoltarea, implementarea si intretinerea aplicatiei software necesare Platformei Editoriale Romane.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
72212312-9 - Servicii de dezvoltare de software de publicare electronica (Rev.2)
72230000-6-Servicii de dezvoltare de software personalizat (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Scopul proiectului Romanian Editorial Platform este de a creea conditiile tehnice necesare, echipelor editoriale locale, pentru a se putea concentra asupra continutului publicat in jurnalele stiintifice din Romania. Aplicatia va sigura facilitati de management a procesului de publicare a jurnalelor stiintifice: prezenta pe internet, receptia propunerilor de publicare, evaluarea manuscriselor, formatarea formei publicabile si distributia electronica.
Valoarea estimata fara TVA: 1, 720, 000RON
II.2.2) Optiuni
Da
Serviciile similare nu va putea depasi valoarea de 20% din valoarea contractului fara TVA
Calendarul provizoriu de aplicare a optiunilor: 14 luni incepand de la data atribuirii contractului
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
14 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantia de participare va fi de 26.000 lei.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
proiect finantat de Uniunea Europeana prin FSE, POS DRU 2007 2013
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Declaratie privind eligibilitatea (formular 12A)
2. Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 1813. Certificat fiscal eliberat de Directia de Impozite si Taxe Locale a unitatii administrativ teritoriale de pe raza careia societatea are sediul social, care sa ateste ca societatea ofertanta nu se inregistreaza cu debite la bugetul local
4. Certificat de atestare fiscala eliberat de organul de administrare fiscala al unitatii administrativ teritoriale de pe raza careia societatea are sediul social privind plata obligatiilor la bugetul general consolidat
5. Declaratie privind calitatea de participant la procedura
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Fisa de informatii generale
Cifra de afaceri medie anuala pe ultimii 3 ani (2006, 2007, 2008)Prezentarea Bilantului contabil
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Formularul 2BCifra de afaceri sa fie pozitiva si mai mare de 600.000 EUROBilant pe anii financiari 2006, 2007, 2008
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Lista principalelor prestari de servicii in ultimii 3 ani
Informatii referitoare la echipamentele tehnice de care dispune operatorul economic
Declaratie privind efectivul mediu anual al personalului angajat in ultimii 3 ani
Personalul solicitat pentru indeplinirea contractului
Experienta similara
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
formularul 12 DOfertantul trebuie sa detina o structura specializata de Asistenta Tehnica, un spatiu de operare a serviciului de IT Service Desk delimitat fizic in limita minima a 6 mp / post de lucru, posturi de lucru echipate corespunzator1 Manager de proiect, 1 Coordonator echipa dezvoltare portal web, 1 Coordonator echipa conversie, 1 Coordonator echipa suport tehnic, 3 Experti dezvoltare software tip portal web, 2 Experti servicii conversie, 2 Experti suport tehnic, Se solicita prezentarea a: a) minim un contract finalizat in ultimii 3 ani care sa includa servicii de dezvoltare, implementare si intretinere de portal web, b) minim un contract derulat in ultimii 3 ani care sa aiba ca obiect prestarea de servicii de conversie (scanare si procesare de continut digital, conversie si agregare de date din diverse surse si formate), si care sa includa servicii de pregatire date pentru o platforma de distributie jurnale electronice similara cu cea a proiectului, c) minim unui contract finalizat in ultimii 3 ani, care sa aiba ca obiect principal prestarea de servicii de tip Help Desk. Se solicita prezentarea unei Demonstratii LIVEFormular 12 I
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
pret
40%
Descriere: conform Fisei de date a Achizitiei
2.
oferta tehnica
60%
Descriere: conform Fisei de Date a Achizitiei
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 18.09.2009 09:59
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
18.09.2009 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
120zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 18.09.2009 11:00
Locul: Sediul UEFISCSU-Db Schitu Magureanu nr. 1, sector 5
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
In baza imputernicirii
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): proiect finantat de Uniunea Europeana prin Fondul Social European, POS DRU 2007 2013
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Strada Stavropoleos nr. 6, Sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021 310 46 41, Email: [email protected], Fax: 021 310 46 42, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel Bucuresti, Sectia a 8-a Contencios Administrativ si Fiscal
Adresa postala: Splaiul Independenteinr. 5, sector 4, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 050091, Romania, Tel.021/319.51.76, Email: [email protected], Fax: 021/319.51.76
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
In cel mult 5 zile de la data luarii la cunostinta de catre contestatar despre un act al Autoritatii Contractante o considera nelegal.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Departamentul Juridic din cadrul UEFISCSU
Adresa postala: Bd. Schitu Magureanu nr. 1, sector 5, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 050091, Romania, Tel.021 307 1918, Email: [email protected], Fax: 021 307 1919
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
03.08.2009 11:44
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer