Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Achizitia publica de servicii de dezvoltare, implementare si intretinere a aplicatiei software necesare dezvoltarii profesionale a cadrelor didactice din mediul rural


Anunt de participare numarul 117732/24.03.2011
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
MINISTERUL EDUCATIEI, CERCETARII, TINERETULUI SI SPORTULUI
Adresa postala:  Ministerul Educatiei, Cercetarii, Tineretului si Sportului ? Unitatea de Management al Proiectelor cu Finantare Externa, Str. Spiru Haret nr. 12, cam. 1, sector 1, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  010176, Romania, Punct(e) de contact:  Anna-Maria Mares, Tel. 021-305.60.84, In atentia:  Anna-Maria Mares, Email:  [email protected], Fax:  021-305.59.90, Adresa internet (URL):  http: //proiecte.pmu.ro, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Educatie
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Achizitia publica de servicii de dezvoltare, implementare si intretinere a aplicatiei software necesare dezvoltarii profesionale a cadrelor didactice din mediul rural
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
7 - Servicii informatice si servicii conexe
Locul principal de prestare: Sediul Unitatii de Management al Proiectelor cu Finantare Externa
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Obiectul contractului il reprezinta achizitia publica de servicii de dezvoltare, implementare si intretinere a aplicatiei software necesare dezvoltarii profesionale a cadrelor didactice din mediul rural.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
72200000-7 - Servicii de programare si de consultanta software (Rev.2)
71356200-0-Servicii de asistenta tehnica (Rev.2)
72212190-7-Servicii de dezvoltare de software educational (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Autoritatea Contractanta urmareste implementarea unui sistem informatic, tip portal web, si a unui set de instrumente informatice, disponibile online publicului si respectiv utilizatorilor autorizati, care:
- Se constituie intr-o aplicatie software necesara dezvoltarii profesionale a cadrelor didactice din mediul rural
- Crearea si popularea (de catre beneficiari) a unei biblioteci virtuale pentru suplimentarea materialelor disponibile cadrelor didactice din mediul rural
- Organizarea de laboratoare virtuale practice cu ajutorul materialelor educationale ce vor fi dezvoltate in cadrul proiectului
- Crearea unei comunitati virtuale pentru diseminarea bunelor practici, pentru schimb de experienta si colaborare in domeniul educational
- Crearea unui spatiu virtual de consiliere pedagogica si mentorat
- Crearea unui sistem de sprijin a mentorilor pentru asigurarea sustenabilitatii activitatii de mentorat
- Sprijinirea activitatii de pregatire continua a profesorilor din mediul rural
- Informarea cadrelor didactice asupra oportunitatilor de dezvoltare a carierei, de pregatire continua
- Informarea publicului si grupului tinta asupra proiectului, obiectivelor sale, echipei de proiect, activitatilor si stadiului proiectului.
Valoarea estimata fara TVA: 792, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
Incepand de la 27.05.2011 pana la 05.11.2013
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Cuantumul garantiei de participare: 15.000 lei.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Finantare: UE prin FSE POSDRU DMI 1.3; plata: dupa efectuarea serviciilor pe baza de factura si pv receptie
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-Declaratii privind eligibilitatea
-Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din ordonanta
-Certificate constatatoare pentru indeplinirea obligatiilor privind plata impozitelor si taxelor catre stat, inclusiv cele locale
-Declaratie privind calitatea de participant la procedura
-Certificatul de participare la licitatie cu oferta independenta
-Certificatul constatator eliberat de Oficiul Registrului Comertului
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-Fisa de informatii generale-Media cifrei de afaceri pentru ultimii 3 ani (2007, 2008, 2009)-Prezentarea bilantului contabil pe ultimii trei ani financiari (2007, 2008, 2009)
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
-Fisa de informatii generale Formularul 2B-Media cifrei de afaceri pentru ultimii 3 ani (2007, 2008, 2009)minim 1.500.000 Lei-Prezentarea bilantului contabil pe ultimii trei ani financiari (2007, 2008, 2009)
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-Lista principalelor prestari de servicii in ultimii 3 ani
-Experienta similara
-Informatii privind personalul tehnic de specialitate
-Standarde de asigurare a calitatii-Autorizare pentru comercializare
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
-Lista principalelor prestari de servicii in ultimii 3 ani-Experienta similara: 1. Ofertantul (operator economic sau membrii asocierii de operatori economici impreuna) trebuie sa demonstreze experienta in realizarea a cel putin un contract de servicii integrate de dezvoltare portal eLearning (spatiu virtual de informare si formare) finalizat in ultimii 3 ani, calculati de la data limita de depunere a ofertei, a carui valoare este de cel putin 750 000 RON.2. Ofertantul (operator economic sau membrii asocierii de operatori economici impreuna) trebuie sa demonstreze experienta in realizarea a cel putin un contract de dezvoltare si/sau implementare sisteme informatice, care a vizat o platforma eLearning- finalizat in ultimii 3 ani (calculati de la data limita de depunere a ofertei), care sa fi avut minim 6000 de utilizatori.-Informatii privind personalul tehnic de specialitate: Manager de proiect, Coordonator tehnic, Arhitect de solutie, Expert in instruire, Responsabil cu Asigurarea calitatii, Specialist Securitate informationala-Standarde de asigurare a calitatii: Prezentarea Certificatului ISO 9001 sau echivalent- Autorizare pentru comercializare pentru aplicatiile software utilizate in cadrul prezentului proiect si pentru care ofertantul nu este producatorul (cu exceptia poduselor software de tipul ?Open Source?)
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
DA Rural 63055
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 05.05.2011 23:59
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
06.05.2011 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 06.05.2011 11:00
Locul: Str. Spiru Haret nr. 12, et. 2, cam. 1, Bucuresti, Romania
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Rreprezentantii autorizati ai ofertantilor, care vor prezenta documente de identificare si imputernicire semnata de persoana autorizata sa semneze oferta.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Proiect: ?Dezvoltarea profesionala a cadrelor didactice din mediul rural prin activitati de mentorat? finantat de UE prin FSE, POSDRU 2007 ? 2013, AP1 ?Educatia si formarea profesionala in sprijinul cresterii economice si dezvoltarii societatii bazate pe cunoastere?, DMI1.3. ?Dezvoltarea resurselor umane in educatie si formare profesionala?
Tip de finantare: Fonduri europeneFond european: Programul Operational Sectorial Dezvoltarea Resurselor Umane
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala:  Strada Stavropoleos nr. 6, Sector 3, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  030084, Romania, Tel. (+40) 21 310.46.41, Email:  [email protected], Fax:  (+40) 21 310.46.42, Adresa internet (URL):  http: //www.cnsc.ro/
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel Bucuresti
Adresa postala:  Splaiul Independentei, nr. 5, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  041304, Romania, Tel. 021 332 12 40, Email:  [email protected], Fax:  021 332 33 77, Adresa internet (URL):  www.cabuc.ro
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
conform prevederiulor legale in vigoare
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Departamentul Juridic
Adresa postala:  Str. Spiru Haret nr. 12, cam. 1, sector 1, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  010176, Romania, Tel. 0213055999, Email:  [email protected], Fax:  0213055989, Adresa internet (URL):  http: //proiecte.pmu.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
18.03.2011 15:29
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer