Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - ACHIZITIA PUBLICA DE SERVICII DE TRANSPORT AERIAN DE PASAGERI PENTRU PROIECTE FINANTATE PRIN PROGRAMUL OPERATIONAL SECTORIAL DEZVOLTAREA RESURSELOR UMANE


Anunt de participare numarul 135357/09.05.2012
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Unitatea Executiva Pentru Finantarea Invatamintului Superior Si A Cercetarii Dezvoltarii si Inovarii
Adresa postala: str.Mendeleev, nr.21-25, sector 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 010362, Romania, Punct(e) de contact: ANCA MUSTATA, Tel. +04 0213071986, In atentia: Anca MUSTATA, Email: [email protected], Fax: +04 0213071919, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
Unitatea Executiva Pentru Finantarea Invatamintului Superior Si A Cercetarii Dezvoltarii si Inovarii
Adresa postala: Calea Plevnei, nr.3, sector 5, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 050051, Romania, Tel. +04 0213071986, In atentia: Andreea Zaharia, Email: [email protected], Fax: +04 0213071919, Adresa internet (URL): www.e-licitatie.ro
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
Unitatea Executiva Pentru Finantarea Invatamintului Superior Si A Cercetarii Dezvoltarii si Inovarii
Adresa postala: Calea Plevnei, nr.3, sector 5, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 050051, Romania, Tel. +04 0213071986, In atentia: Andreea Zaharia, Email: [email protected], Fax: +04 0213071919, Adresa internet (URL): www.e-licitatie.ro
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
Unitatea Executiva Pentru Finantarea Invatamintului Superior Si A Cercetarii Dezvoltarii si Inovarii
Adresa postala: Calea Plevnei, nr.3, sector 5, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 050051, Romania, Tel. +04 0213071986, In atentia: Andreea Zaharia, Email: [email protected], Fax: +04 0213071919
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Educatie
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
ACHIZITIA PUBLICA DE SERVICII DE TRANSPORT AERIANDE PASAGERI PENTRU PROIECTE FINANTATE PRIN PROGRAMUL OPERATIONAL SECTORIAL DEZVOLTAREA RESURSELOR UMANE
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
3 - Servicii de transport aerian: transporturi de pasageri si de marfa, cu exceptia transportului de corespondenta
Locul principal de prestare: Locatia de Implementare a Proiectelor, Calea Plevnei, nr.3, sect.5, Bucuresti, Romania
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Da
Cu reluarea competitiei in SEAP: Nu
Acord-cadru cu 3 agenti economici
Durata acordului-cadru: 9 luni
Valoarea estimata fara TVA: intre 217.5 si 1, 851, 795RON
Frecventa si valoarea contractelor ce vor fi atribuite: Ori de cate ori va aparea necesitatea organizarii unor deplasari interne/internationale. Valoarea celui mai mare contract subsecvent este de 522000 lei.
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Asigurarea serviciilor de transport aerian de pasageri (rezervarea si emiterea de bilete pentru destinatiile interne/internationale solicitate de autoritatea contractanta)
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
60420000-8 - Servicii de transport aerian ocazional (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Estimare cantitati acord-cadru:
-cantitatea minima a acordului cadru este de 1 bilet de avion, in valoare de 217.50 lei;
-cantitatea maxima a acordului cadru este de 1033 bilete, in valoare de 1851795 lei;
Estimare cantitati contract subsecvent:
-cantitatea minima a unui contract subsecvent este de 1 bilet de avion, in valoare de 217.50 lei;
-cantitatea maxima a unui contract subsecvent este de 150 bilete, in valoare de 522000 lei;
Valoarea estimata fara TVA: intre 217.5 si 1, 851, 795RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
9 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantia de participare se constituie in cuantum de 18.500 lei (1% din val max estimata a acordului-cadru, respectiv 1.851.795 lei) printr-un instr de garantare emis in condit legii, prezentat in orig la sediul Autoritatii Contractante sau virament bancar in contul cod IBAN RO72TREZ7015005XXX011610 - Deschis la Trezoria Sector 1.Per de valabil a garantiei de particip va fi cel putin egala cu per de valabil a ofertei, respectiv 90 de zile de la data limita a depunerii ofertelor (inclusiv).Cursul de schimb utilizat pentru exprimarea val garantiei de particip in lei sau intr-o valuta liber convertibila este cursul de schimb stabilit de BNR si valabil pentru data de 15 martie 2012Garantia trebuie sa fie irevocabila.Modalitatea de constituire a garantiei de participare: cf.art.90(1) din HG 925/2006. Cu respectarea art 278^1 din OUG 34/2006.Nerespectarea obligatiei de a prezenta garantia pentru participare in forma solicitata mai sus (daca se constituie printr-un instrument de garantare, emis in conditiile legii) atrage respingerea ofertei conform prevederilor HG nr. 925/2006 cu modif si complet ulterioare.Scrisoarea de garantie de participare se prezenta intr-un plic sigilat, separat de doc de calificare, oferta tehnica si oferta financiara. Scrisoareava fi introdusa intr-un plic exterior inchis, sigilat si stampilat care va fi inscriptionat astfel: ?SCRISOARE DE GARANTIE BANCARA PENTRU PARTICIPARE LA PROCEDURA DE ACHIZITlE PUBLICA DE SERVICII DE TRANSPORT AERIAN DE PASAGERI PENTRU PROIECTE FINANTATE PRIN PROGRAMUL OPERATIONAL SECTORIAL DEZVOLTAREA RESURSELOR UMANE?.Dovada garantiei de participare trebuie sa fie prezentata in original, conform F16 la sediul Autoritatii Contractactante, cel mai tarziu la data limita de depunere a ofertelor.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Proiecte finantate din fonduri europene, prin Programul Operational Sectorial Dezvoltarea Resurselor Umane
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Declaratii privind eligibilitatea (neincadrarea in prevederile art. 180 din OUG nr. 34/2006) - Formular 12A; 2. Declaratii privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG nr. 34/2006 - Formular 12B - Documente de confirmare: a)Certificat de atestare fiscala, in copie certificata "conform cu originalul", semnata si stampilata de reprezentantul legal, eliberat de organul de administrare fiscala al unitatii administrativ teritoriale pe raza careia isi are sediul social operatorul economic, din care sa rezulte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care are loc depunereaofertelor.
b)Certificat fiscal privind plata impozitelor si taxelor locale eliberat de Directia de Impozite si Taxe a unitatii administrativ teritoriale de pe raza careia societatea are sediul social, in copie certificata , ,conform cu originalul?, semnata si stampilata de reprezentantul legal, din care sa rezulte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care are loc depunerea ofertelor.
Conditie de calificare: Cu exceptia impozitelor si taxelor pentru care s-au acordat inlesniri la plata de catre organele competente si in masura in care s-au respectat conditiile impuse la acordarea acestora, autoritatea contractanta va exclude ofertantul/candidatul care inregistreaza datorii la bugetul consolidat precum si la cel local (indiferent de cuantumul acestora) in luna anterioara deschiderii ofertelor (aceasta data se va corela cu termenul legal al scadentei la plata).
3.Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art.69^1 din OUG 34/2006-Formular12C-persoane cu fct de decizie: Adrian Curaj, Elena Tita; Magdalena Susan-Resiga; Gabriela Jitaru; Daniela Anghel; Gabriela Popa; Ecaterina Gica; 4.Declaratie privind calitatea de participant la procedura-Formular12H; 5.Certificat de participare la licitatie cu oferta independent-Formular12I Certificat Constatator emis de ONRC din care sa rezulte obiectul de activitate al operatorului economic. Obiectul acordului-cadru/contracte subsecvente trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN. Se va prezenta in original sau copie cu mentiunea ?conform cu originalul? semnata si stampilata de reprezentantul legal.
Persoane juridice / fizice straine: Documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional din tara in care candidatul/ofertantul este rezident, Documentele vor fi prezentate cutraducere legalizata in limba romana.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Cifra de afaceri globala pe ultimul an financiar sa fie de cel putin 1.000.000 lei. Se vor prezenta informatii la 31 decembrie pentru ultimul an financiar. Se completeaza Formularul 8 - Informatii generale. Valorile vor fi exprimate atat in moneda nationala a ofertantului cat si in euro, la cursul mediu comunicat de Banca Centrala Europeana.
2.Prezentarea bilantului contabil prescurtat
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Experienta profesionala
1.1.Certificat de acreditare ca membru IATA (International Air Transport Association) valabil la data deschiderii ofertelor, copie cu mentiunea ?conform cu originalul?, semnata si stampilata de reprezentantul legal sau echivalent.
1.2.Document de certificare membru ANAT (Asociatia Nationala a Agentiilor de Turism) sau al altei asociatii nationale profesionale si licenta de turism clasa A eliberata de Ministerul Transporturilor valabil la data deschiderii ofertelor, in copie cu mentiunea ?conform cu originalul?, semnata si stampilata de reprezentantul legal sau echivalent
2.Experienta similara - Se solicita prezentarea cel putin a unui document/contract/proces verbal de receptie care sa confirme prestarea de servicii similare in valoare cumulata de minim 500.000 lei. Se vor prezenta copii cu mentiunea ?conform cu originalul?, stampilate si semnate de reprezentantul legal.
Prin serviciu similar se intelege acel document/contract/proces verbal de receptie al carui obiect si complexitate este de aceeasi natura cu caracteristicile serviciilor contractului pentru care se organizeaza prezenta procedura de achizitie publica.
3.Declaratie privind lista asociatilor si a subcontractorilor
1.Certificat emis de catre un organism national sau international acreditat prin care se certifica sistemul de management al calitatii in conformitate cu standardul ISO 9001 sau echivalent, prezentat in copie cu mentiunea ?conform cu originalul? semnata si stampilata de reprezentantul legal
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
Ofertantii pot vedea numarul de participanti inscrisi la licitatie.Licitatia electronica se desfasoara intr-o singura runda electronica.Elementul ofertei care va face obiectul procesului repetitiv de ofertare pentru incheierea acordului-cadru, se refera numai la pretul cel mai scazut al taxei de serviciu. TAXA DE SERVICIU NU POATE FI 0.Calendarul desfasurarii etapei finale de licitatie electronica va fi comunicat dupa incheierea evaluarii ofertelor si va fi inclus in cadrul invitatiei transmisa catre operatorii economici.
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 21.06.2012 09:59
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
21.06.2012 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 21.06.2012 12:00
Locul: Calea Plevnei, nr.3, sector 5, Bucuresti
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Pe baza de imputernicire
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e):
Tip de finantare: Fonduri europeneFond european: Programul Operational Sectorial Dezvoltarea Resurselor Umane
VI.3) Alte informatii
Orice operator economic care incearca sa stabileasca intalniri individuale cu autoritatea contractanta/ beneficiar in legatura cu acest proiect pe perioada procedurii de atribuire poate fi exclus din procedura.Autoritatea contractanta are dreptul de a anula aplicarea procedurii pentru atribuirea contractului de achizitie publica in conditiile prevazute de lege.Autoritatea contractanta isi rezerva dreptul de a incheia contractul de prestari servicii cu operatorii economici castigatori in limitele fondurilor disponibile.In cazul in care procedura se anuleaza, ofertantii vor fi notificati de catre Autoritatea Contractanta.In nici un caz Autoritatea Contractanta nu va fi responsabila pentru daunele, indiferent de ce natura, legate de anularea procedurii, chiar daca Autoritatea Contractanta a fost notificata in prealabil in acest sens. Publicarea unui anunt de participare nu constituie o obligatie a Autoritatii Contractante de a implementa programul sau proiectul anuntat.Autoritatea contractanta va folosi pentru contractare formularul de contract prezentatin documentatia de atribuire, cu toate anexele specificate.Autoritatea contractanta va incheia contractul de achizitie publica in perioada de valabilitate a ofertelor, dar nu mai devreme de 11 zile de la data transmiterii comunicarii privind rezultatul aplicarii procedurii, conform prevederilor art 205 din OUG nr. 34/2006 privind atribuirea contractelor de achizitie publica, a contractelor de concesiune de lucrari publice si a contractelor de concesiune de servicii, cu toate modificarile si completarile ulterioare.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Conform Art.256.2 ? (1) din O.U.G. nr. 34/2006
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Unitatea Executiva pentru Finantarea Invatamantului Superior, a Cercetarii, Dezvoltarii si Inovarii ? Serviciul Juridic
Adresa postala: Str. Mendeleev nr.21-25, sect.1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 010362, Romania, Tel. +04 0213071918, Email: [email protected], Fax: +04 0213071919
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
07.05.2012 18:13
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer