Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - ACHIZITIA PUBLICA DE SERVICII DE TRANSPORT AERIAN DE PASAGERI PENTRU PROIECTE FINANTATE PRIN PROGRAMUL OPERATIONAL SECTORIAL DEZVOLTAREA RESURSELOR UMANE


Anunt de participare numarul 141786/02.02.2013
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Unitatea Executiva Pentru Finantarea Invatamintului Superior Si A Cercetarii Dezvoltarii si Inovarii
Adresa postala: str.Mendeleev, nr.21-25, sector 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 050025, Romania, Punct(e) de contact: GABRIELA POPA, Tel. +04 0213071918, In atentia: ANDREEA ZAHARIA, Email: [email protected], [email protected], Fax: +04 0213071919, Adresa internet (URL): www.uefiscdi.gov.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
Unitatea Executiva pentru Finantarea Invatamantului Superior, a Cercetarii, Dezvoltarii si Inovarii
Adresa postala: Calea Plevnei, nr.3, sector 5, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 010362, Romania, Tel. +04 0213071918, In atentia: Andreea Zaharia, Email: [email protected], Fax: +04 0213071919, Adresa internet (URL): www.uefiscdi.gov.ro
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
Unitatea Executiva pentru Finantarea Invatamantului Superior, a Cercetarii, Dezvoltarii si Inovarii
Adresa postala: Calea Plevnei, nr.3, sector 5, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 010362, Romania, Tel. +04 0213071918, In atentia: Andreea Zaharia, Email: [email protected], Fax: +04 0213071919, Adresa internet (URL): www.uefiscdi.gov.ro
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
Unitatea Executiva pentru Finantarea Invatamantului Superior, a Cercetarii, Dezvoltarii si Inovarii
Adresa postala: Calea Plevnei, nr.3, sector 5, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 010362, Romania, In atentia: Andreea Zaharia, Email: [email protected], Fax: +04 0213071919, Adresa internet (URL): www.uefiscdi.gov.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Educatie
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
ACHIZITIA PUBLICA DE SERVICII DE TRANSPORT AERIAN DE PASAGERI PENTRU PROIECTE FINANTATE PRIN PROGRAMUL OPERATIONAL SECTORIAL DEZVOLTAREA RESURSELOR UMANE
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
3 - Servicii de transport aerian: transporturi de pasageri si de marfa, cu exceptia transportului de corespondenta
Locul principal de prestare: Locatia de Implementare a Proiectelor, Calea Plevnei, nr.3, sect.5, Bucuresti, Romania
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Da
Cu reluarea competitiei in SEAP: Nu
Acord-cadru cu maxim 3 agenti economici
Durata acordului-cadru: 20 luni
Valoarea estimata fara TVA: intre 220 si 2, 532, 200RON
Frecventa si valoarea contractelor ce vor fi atribuite: Periodicitatea/frecventa estimata pentru incheierea contractelor subsecvente: intre 1 si 10 contracte subsecvente pe luna in functie de activitatile/resursele financiare ale proiectelor si de necesitatea organizarii unor deplasari interne/internationale. Valoarea celui mai mare contract subsecvent este de 1056000 lei.
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Asigurarea serviciilor de transport aerian de pasageri (rezervarea si emiterea de bilete pentru destinatiile interne/internationale solicitate de autoritatea contractanta)
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
60420000-8 - Servicii de transport aerian ocazional (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Estimare cantitati acord-cadru:
-cantitatea minima a acordului cadru este de 1 bilet de avion, in valoare de 220 lei;
-cantitatea maxima a acordului cadru este de 1328 bilete, in valoare de 2.532.200 lei;
Estimare cantitati contract subsecvent:
-cantitatea minima a unui contract subsecvent este de 1 bilet de avion, in valoare de 220 lei;
-cantitatea maxima a unui contract subsecvent este de 480 bilete, in valoare de 1.056.000 lei;
Valoarea estimata fara TVA: intre 220 si 2, 532, 200RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
20 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantia de participare se constituie in cuantum de 25.322 lei printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii, prezentat in original la sediul Autoritatii Contractante sau virament bancar in contul cod IBAN RO72 TREZ 701 5005 XXX011610 - Deschis la Trezoria Sector 1. Modalitate constituire a garantiei de participare cf art 86 din HG925/2006. Instrumentul de garantare trebuie sa prevada posibilitatea ca autoritatea contractanta sa poata retine din garantia de participare a ofertantului care a depus contestatie la CNSC impotriva procedurii de atribuire, si a carei contestatie a fost respinsa canefondata de acesta, o valoare in conformitate cu art 278^1 din OUG 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare. Perioada de valabilitate a garantiei de participare va fi cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei, respectiv 90 de zile de la data limita de depunere a ofertelor. Data echivalenta leu-euro este data publicarii in SEAP a invitatie de participare la cursul BNR. Garantia de participare va fi introdusa intr-un plic exterior inchis, sigilat si stampilat, separat de documentele de calificare, oferta tehnica si oferta financiara, care va fi inscriptionat astfel: ?GARANTIE DE PARTICIPARE LA PROCEDURA DE ACHIZITIE PUBLICA DE SERVICII DE TRANSPORT AERIAN DE PASAGERI PENTRU PROIECTE FINANTATE PRIN PROGRAMUL OPERATIONAL SECTORIAL DEZVOLTAREA RESURSELOR UMANE". Ofertele care nu sunt insotite de dovada constituirii garantiei de participare vor fi respinse si returnate. Dovada garantiei de participare trebuie sa fie prezentata in original, conform Formularului 10, la adresa Autoritatii Contractante pentru depunerea ofertelor, cel mai tarziu la data si ora limita de deschidere a ofertelor. In cazul incheierii unui contract subsecvent de prestari servicii a carui valoare este mai mare decat valoarea precizata la art.124 din OUG34/2006, conform art.89 alin.3 din HG925/2006, Autoritatea Contractanta va solicita constituirea garantiei de participare conform art.89-90 din HG925/2006 astfel: a)Cuantumul Garantiei de buna executie a contractului subsecvent de prestari servicii este de 5% din valoarea de atribuire a contractului, fara TVA b)Garantia de buna executie se constituie printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari cf.art.90(1) din HG 925/2006 sau prin virament bancar in contul RO72TREZ7015005XXX011610 Trezorerie Sector 1. Autoritatea Contractanta nu accepta constituirea acesteia prin depunerea la casierie a unor sume in numerar sau prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale. c)Garantia de buna executie va fi prezentata pana la data semnarii contractului - FORMULAR 14 din capitolul de Formulare - original.In cazul incheierii unui contractsubsecvent de prestari servicii a carui valoare este mai mica decat valoarea precizata la art.124 din OUG34/2006, conform art.89 alin.3 din HG925/2006, Autoritatea Contractanta nu va solicita constituirea garantiei de buna executie.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Proiecte finantate din fonduri europene, prin Programul Operational Sectorial Dezvoltarea Resurselor Umane
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Declaratie privind neincadrarea in preved art. 180 si art.181 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare FORMULAR 2; 2.Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art.691 din OUG 34/2006 FORMULAR - 5;Anexa persoane din cadrul autoritatii contractante ce au legatura cu procedura de atribuire, ce pot influenta continutul documentatiei de atribuire, ce pot influenta procedura de atribuire: Adrian Curaj, Elena Tita; Ecaterina Gica, Dodi Dumitru; Gabriela Popa; Anca Iuliana Mustata;Andreea Cristina Zaharia, Elena Popescu;Luciana Bratu, Ecaterina Alexoaei; Marlena Rotar, Lucia Boicenco, Emilia Dumitras, Marius Dorian Nicolaescu. 3. Certificat fiscal eliberat de Directia de Impozite si Taxe Locale a unitatii administrativ teritoriale de pe raza careia societatea are sediul social, care sa ateste ca societatea ofertanta nu se inregistreaza cu debite la bugetul local - Original sau copie cu mentiunea ?conform cu originalul? din care sa reiasa lipsa datoriilor scadente la plata in luna anterioara celei in care se depun ofertele; 4.Certificat de atestare fiscala eliberat de organul de administrare fiscala al unitatii administrativ teritoriale de pe raza careia societatea are sediul social privind plata obligatiilor la bugetul general consolidat - Original sau copie cu mentiunea ?conform cu originalul? din care sa reiasa lipsa datoriilor scadente la plata in luna anterioara celei in care se depun ofertele. 5.Declaratie privind calitatea de participant la procedura - FORMULAR 3; 6.Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta - FORMULARUL 4; 1.Certificat Constatator eliberat de Oficiul Registrului Comertului de pe langa instanta competenta - Original sau copie cu mentiunea ?conform cu originalul?. Din Certificatul Constatator trebuie sa reiasa ca ofertantul are inclus in obiectul de activitate serviciile care constituie obiectul prezentei proceduri de achizitie.Nota: Ofertantilor castigatori li se va solicita prezentarea pentru conformitate a documentului in original sau copie legalizata la semnarea acordului-cadru.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Cifra de afaceri globala pe ultimul an trebuie sa fie de cel putin 2.100.000 lei. Se va completa FORMULARUL 6 denumit "Fisa de informatii generale"2.Prezentarea Bilantului contabil prescurtat pe ultimul an financiar, vizat si inregistrat de organele competente (copie cu mentiunea ?conform cu originalul?) si/sau dupa caz, rapoarte anuale, scrisori de bonitate din partea bancilor sau a unor societati recunoscute de audit financiar si contabil sau orice alte documente
edificatoare prin care ofertantul/candidatul isi poate dovedi capacitatea economico-financiara.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
1.FORMULARUL 6; Pentru echivalenta se va avea in vedere cursul mediu anual lei/valuta comunicat de BNR pentru ultimul an financiar.2.Bilantul contabil/orice document privind capacitatea economico-financiara pe ultimul an.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
2.Lista principalelor prestari de servicii prestate in ultimii 3 ani - FORMULAR 7; Ultimii 3 ani se calculeaza pana la data limita de depunere a ofertelor. Operatorul economic trebuie sa demonstreze experientaprin prezentarea unei liste a principalelor servicii prestate, continand valori, perioade de prestare, beneficiari cf art.188 alin.2 lit.a din OUG34/2006
3.Experienta similara - FORMULARUL 8. Se solicita prezentarea cel putin a unui certificat/document/contract/proces verbal de receptie/orice alt document emis sau contrasemnat de beneficiar (cf art.188 alin.2 lit.a din OUG34/2006) care sa confirme prestarea de servicii similare in valoare cumulata de minim 1.056.000 lei. Se vor prezenta copii cu mentiunea ?conform cu originalul?, stampilate si semnate de reprezentantul legal.
Prin serviciu similar se intelege acel serviciu de natura si complexitate similara cu cele care constituie obiectul achizitiei pentru care se organizeaza prezenta
procedura de achizitie publica.
4.Declaratie privind lista asociatilor si a subcontractorilor - FORMULARUL 9
1.Experienta profesionala
1.1.Certificat de acreditare ca membru IATA (International Air Transport Association) cf Travel Agent's Handbook - Rezolutia 818g Edition, valabil la data limita de depunere a ofertelor, copie cu mentiunea ?conform cu originalul?, semnata si stampilata de reprezentantul legal sau echivalent. Cerin?a respecta prevederile art 35, lit. 6 alin. a din OUG 34 din 2006
1.2.Licenta/brevet de turism eliberat/a de Autoritatea Nationala de Turism sau echivalent, valabil/a la data limita de depunere a ofertelor, in copie cu mentiunea ?conform cu originalul?, semnat/a si stampilat/a de reprezentantul legal sau echivalent. Legislatie eliberare licente si brevete de turism: HG nr.267/2001 privind eliberarea certificatelor de clasificare, a licentelor si brevetelor de turism; O.M.T. nr. 235/2001 privind asigurarea turistilor in cazul insolvabilitatii sau falimentului agentiei de turism (M.O. nr. 433/2001). Pentru operatorii din afara romaniei este "sau echivalent". Cerin?a respecta prevederile art 35, lit. 6 alin. a din OUG 34 din 2006
Certificat emis de catre un organism national sau international acreditat prin care se certifica sistemul de management al calitatii in conformitate cu standardul ISO 9001 sau echivalent, prezentat in copie cu mentiunea ?conform cu originalul? semnata si stampilata de reprezentantul legal.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
2. FORMULARUL 7;3. FORMULARUL 8Pentru echivalenta se va avea in vedere cursul mediu anual lei/valuta comunicat de BNR pentru fiecare an in parte.4.FORMULARUL 91.1.Document solicitat la pct III.2.3.a) sau echivalent1.2.Document solicitat la pct III.2.3.a) sau echivalent1.Certificat ISO 9001 sau echivalent
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 25.03.2013 09:59
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
25.03.2013 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 25.03.2013 12:00
Locul: Calea Plevnei, nr.3, sector 5, Bucuresti
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Pe baza de imputernicire
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): 1.PROIECT POSDRU 114/1.2/S/1231202.PROIECT POSDRU 114/1.2/S/1231993.PROIECT POSDRU 114/1.2/S/123268
Tip de finantare: Program / ProiectProgram / Proiect: Programul Operational Sectorial Dezvoltarea Resurselor Umane - POSDRU
VI.3) Alte informatii
Orice operator economic care incearca sa stabileasca intalniri individuale cu autoritatea contractanta/ beneficiar in legatura cu acest proiect pe perioada procedurii de atribuire poate fi exclus din procedura. Autoritatea contractanta are dreptul de a anula aplicarea procedurii pentru atribuirea contractului de achizitie publica in conditiile prevazute de lege. Autoritatea contractanta isi rezerva dreptul de a incheia contractul de prestari servicii cu operatorii economici castigatori in limitele fondurilor disponibile. In cazul in care procedura se anuleaza, ofertantii vor fi notificati de catre Autoritatea Contractanta. In nici un caz Autoritatea Contractanta nu va fi responsabila pentru daunele, indiferent de ce natura, legate de anularea procedurii, chiar daca Autoritatea Contractanta a fost notificata in prealabil in acest sens. Publicarea unui anunt de participare nu constituie o obligatie a Autoritatii Contractante de a implementa programul sau proiectul anuntat. Autoritatea contractanta va folosi pentru contractare formularul de contract prezentat in documentatia de atribuire, cu toate anexele specificate. Autoritatea contractanta va incheia contractul de achizitie publica in perioada de valabilitate a ofertelor, dar nu mai devreme de 11 zile de la data transmiterii comunicarii privind rezultatul aplicarii procedurii, conform prevederilor art 205 din OUG nr. 34/2006 privind atribuirea contractelor de achizitie publica, a contractelor de concesiune de lucrari publice si a contractelor de concesiune de servicii, cu toate modificarile si completarile ulterioare.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Conform Art.256.2 ? (1) din O.U.G. nr. 34/2006
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Unitatea Executiva Pentru Finantarea Invatamintului Superior Si A Cercetarii Dezvoltarii si Inovarii
Adresa postala: Str. Mendeleev nr.21-25, sect.1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 010362, Romania, Tel. +04 0213071918, Email: [email protected], Fax: +04 0213071919, Adresa internet (URL): www.uefiscdi.gov.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
31.01.2013 16:29
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer