Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Achizitia publica de servicii financiare ? obtinerea unei Scrisori de garantie bancara


Anunt de participare numarul 101342/03.06.2010
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
COMUNA CELARU (CONSILIUL LOCAL CELARU JUD. DOLJ)
Adresa postala:  COM. CELARU, JUD. DOLJ, Localitatea:  Celaru, Cod postal:  207175, Romania, Punct(e) de contact:  STROE MARIN, Tel. 0251375509, Email:  [email protected], Fax:  0251375509, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Achizitia publica de servicii financiare ? obtinerea unei Scrisori de garantie bancara
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
6 - Servicii financiare: (a) Servicii de asigurari (b) Servicii bancare si de investitii
Locul principal de prestare: COMUNA CELARU-CONSILIUL LOCAL CELARU
Codul NUTS: RO - ROMANIA
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Achizitia publica de servicii financiare-Obtinerea unei Scrisori de garantie bancara in cuantum de 2.597.766 lei, pentru primire avans pentru realizarea lucrarilor de investitii in cadrul PNDR, masura 322? cu valabilitatea pana pe data de 25.06.2012 .
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
66517000-7 - Servicii de asigurare de credite si garantii (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Prin HCL nr 25/12.03.2010 s-a hotarat obtinerea unei Scrisori de garantie bancara in cuantum de 2.597.766 lei in vederea finantarii si sustinerii proiectului " Extindere retea alimentare cu apa in comuna Celaru, retea de canalizare si statie de epurare in satele Celaru, Ghizdavesti, Soreni si Marotinu de Jos, modernizare drumuri comunale si achizitionare de costume populare pentru grupul folcloric ??Brauletul?? din cadrul Caminului Cultural, comuna Celaru, judetul Dolj??
Valoarea estimata fara TVA: 2, 597, 766RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
36 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Nu este cazul
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Bugetul local si din fonduri structurale prin proiect derulat in cadrulPNDR masura 322
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
ASOCIERE
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind eligibilitatea; Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG; Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale la bugetul general consolidat (Agentia Nationala de Administrare Fiscala ? Directia Generala a Finantelor Publice); Certificate de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor si taxelor locale si alte venituri ale bugetului local;Autorizatie de functionare emisa de Banca Nationala a Romaniei, in copie, valabila la deschiderea ofertelor; Certificat de inregistrare emis de Oficiul Registrului Comertului, in copie, valabil la deschiderea ofertelor;
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-informatii privind cifra de afaceri pe ultimii 3 ani-formularul 3-bilantul contabil la 31.12.2009, semnat si stampilat cu mentiunea , ,conform cu originalul''
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-lista principalelor servicii de acordare de credite in ultimii 3 ani, continand valori, perioade de prestare, beneficiari, indiferent daca acestia sunt autoritati contractante sau clienti privati.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
Punctaj maxim
1.
COSTURILE CU TAXELE SI COMISIOANELE INITIALE
45%
81.82
Descriere: Componenta financiara
2.
COSTURILE CU TAXELE SI COMISIOANELE PERIODICE
15%
27.27
Descriere: Componenta financiara
3.
COSTURILE CU TAXELE SI COMISIOANE SI/SAU TAXE
15%
27.27
Descriere: Componenta financiara
4.
COSTURILE GENERATE DE TAXE SI COMISIOANE SPECIALE
10%
18.18
Descriere: Componenta financiara
5.
STRUCTURA FINANTARII SI GARANTII ASIGURATORII
15%
27.27
Descriere: Componenta financiara
Punctaj maxim componenta tehnica: 100
Pondere componenta tehnica: 55 %
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 05.07.2010 10:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
16.07.2010 16:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 20.07.2010 18:00
Locul: CONSILIUL LOCAL CELARU, JUDETUL DOLJ
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
CONFORM DOCUMENTATIEI
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): " Extindere retea alimentare cu apa in comuna Celaru, retea de canalizare si statie de epurare in satele Celaru, Ghizdavesti, Soreni si Marotinu de Jos, modernizare drumuri comunale si achizitionare de costume populare pentru grupul folcloric ??Brauletul?? din cadrul Caminului Cultural, comuna Celaru, judetul Dolj??
Tip de finantare: Fonduri europene
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
CONSILIUL NATIONAL DE SOLUTIONARE A CONTESTATIILOR
Adresa postala:  Adresa postala: str.Stavropoleos, nr.6 , Localitatea: Bucuresti , Cod postal: 010873 , Romania , Tel.+4 021 310 461 , Email: [email protected] , Fax: +4 021 310 4642 , Adresa internet (URL): www.cnsc.ro, Localitatea:  BUCURESTI, Cod postal:  010873, Romania, Tel. +4 021 310 461, Email:  [email protected], Fax:  +4 021 310 4642, Adresa internet (URL):  www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
JUDECATORIA CRAIOVA
Adresa postala:  Adresa postala: str. Al. I. Cuza, nr 20 , Localitatea: Craiova , Cod postal: 200396, Romania , Tel.0251.414.060 Email: [email protected] , Fax: 0251.416.206, Localitatea:  CRAIOVA, Cod postal:  200396, Romania, Tel. 0251.414.060, Email:  [email protected], Fax:  0251.416.206
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
PRIMARIA COMUNEI CELARU
Adresa postala:  Comuna Celaru , judetul Dolj , Localitatea: Celaru , Cod postal: 207175, Romania , Punct(e) de contact: Stroe Marin, Tel.0251-375509, Email: [email protected] , Fax: 0251-375509 , Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro, Localitatea:  CELARU, Cod postal:  207175, Romania, Tel. 0251 375509, Email:  [email protected], Fax:  0521 375509
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
01.06.2010 16:39
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer