Licitatie Publica - Achizitia publica de servicii pentru organizarea Conferintei Ministrilor responsabili cu invatamantul superior din tarile participante la Procesul Bologna si a evenimentelor asociate acesteia
Anunt de participare numarul 133247/21.02.2012
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Unitatea Executiva Pentru Finantarea Invatamintului Superior Si A Cercetarii Dezvoltarii si Inovarii
Adresa postala: str.Mendeleev, nr.21-25, sector 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 050025, Romania, Punct(e) de contact: GABRIELA POPA, Tel. +40 213071918, Email: [email protected], [email protected], Fax: +40 213071919, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Educatie
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Achizitia publica de servicii pentru organizarea Conferintei Ministrilor responsabili cu invatamantul superior din tarile participante la Procesul Bologna si a evenimentelor asociate acesteia
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
27 - Alte servicii
Locul principal de prestare: Bucuresti
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Achizitia publica de servicii pentru organizarea Conferintei Ministrilor responsabili cu invatamantul superior din tarile participante la Procesul Bologna si a evenimentelor asociate acesteia
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
79952000-2 - Servicii pentru evenimente (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Obiectul contractului este achizitia publica de servicii pentru organizarea Conferintei Ministrilor responsabili cu invatamantul superior din tarile participante la Procesul Bologna si a evenimentelor associate acesteia. Obiectivele specifice ale prezentului contract constau in:
a)Amenajarea, dotarea si echiparea tuturor spatiilor in care se vor desfasura evenimentele conferintei ministeriale precum si evenimentele asociate acesteia.
?Furnizarea si instalarea echipamentelor, mobilieruluinecesar tuturor salilor in care se vor desfasura activitatilor
b)Asigurarea unei interpretari simultane in 7 limbi.
?Asigurarea echipamentului de interpretare pentru 7 limbi si a 10 interpreti de limba: romana, franceza, germana, rusa si spaniola cu limba pilot engleza;
c)Asigurarea transportului tuturor participantilor pe tot parcursul evenimentului?Asigurarea transportului de la/la aeroport la/de la hotel si locatiile de desfasurare e evenimentului;
?Asigurarea transportului tuturor participantilor intre diverse locatii dedesfasurare a evenimentului;
d)Asigurarea logisticii si serviciilor necesare;
?Asigurarea serviciilor de logistica pe tot parcursul evenimentului;
e)Asigurarea identitatii vizuale a evenimentului si realizarea materialelor promotionale
f)Asigurarea serviciilor de catering pe tot parcursul evenimentului
?Asigurarea serviciilor de catering pentru welcome dinner, cina festiva, doua mese de pranz, doua coffe break-uri si tratatiile din salile de lucru pentru aproximativ 550 de participanti.
g)Asigurarea serviciului de blocare a camerelor pentru participanti, cazarea acestora si informarea lor pe tot parcursul evenimentului.
h)Asigurarea serviciilor de fotografiere
?Realizarea a doua fotografii de grup cu participantii.
i)Asigurarea securitatii participantilor pe tot parcursul evenimentului.
Valoarea estimata fara TVA: 712, 525RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
3 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantia de participare se constituie in cuantum de 14.250 lei printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii, prezentat in original la sediul Autoritatii Contractante sau virament bancar in contul cod IBAN RO73TREZ701500902X011629 deschis la Trezoreria Sector 1 Bucuresti(dovada platii confirmata de banca) in cuntumul si pentru perioada prevazuta in documentatie, care sa prevada ca aceasta se va executa conditionat, respectiv dupa constatarea culpei persoanei garantate, in conformitate cu contractul garantat sau neconditionat, respectiv la prima cerere a beneficiarului, pe baza declaratiei acestuia cu privire la culpa persoanei garantate.Nerespectarea obligatiei de a prezenta garantia pentru participare in forma solicitata mai sus (daca se constituie printr-un instrument de garantare, emis in conditiile legii) atrage respingerea ofertei conform prevederilor HG nr. 925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.Perioada de valabilitate a garantiei de participare va fi cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei, respectiv 90 de zile de la data limita de deschidere a ofertelor.Scrisoarea de garantie de participare se prezinta intr-un plic sigilat, separat de documentele de calificare, oferta tehnica si oferta financiara. Scrisoareava fi introdusa intr-un plic exterior inchis, sigilat si stampilat care va fi inscriptionat astfel: ?SCRISOARE DE GARANTIE BANCARA PENTRU PARTICIPARE LA PROCEDURA DE achizitie publica de servicii pentru organizarea Conferintei Ministrilor responsabili cu invatamantul superior din tarile participante la Procesul Bologna si a evenimentelor asociate acesteia?.Dovada garantiei de participare trebuie sa fie prezentata in original, conform FORMULARULUI 14- Scrisoare de garantie financiara pentru participare cu oferta la procedura de atribuire a contractului de achizitie publica la sediul Autoritatii Contractante, cel mai tarziu la data limita de depunere a ofertelor/candidaturilor. Cuantumul garantiei de buna executie in lei: 10% din valoarea contractului fara TVA
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
BUGETUL DE STAT, Memorandum Nr.15/2357 din 21.12.2011
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 180 si 181 din OUG nr.34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare-FORMULAR 2
2.Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art.69 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare-FORMULAR 3
3.Certificat fiscal eliberat de Directia de Impozite si Taxe Locale-original sau copie cu mentiunea ?conform cu originalul?
4.Certificat de atestare fiscala eliberat de organul de administrare fiscala-original sau copie cu mentiunea ?conform cu originalul?
5.Declaratie privind calitatea de participant la procedura-FORMULAR 4
6.Certificat de participare la licitatie cu oferta independent-FORMULARUL 5 Certificat Constatator eliberat de Oficiul Registrului Comertului de pe langa instanta competenta(original/copie conform cu originalul)
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Fisa de informatii generale - Cifra de afaceri
2.Prezentarea Bilantului contabil prescurtat
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Lista princip prestari de serv simil in ultimii 3
?Candid/Ofert trebuie sa demonstr exp simil prin prez unei liste a princip serv simil prest in ultimii 3 ani (calculati pana la data limita de depunere a ofertelor), continand valori, per de prest, benef, etc. Candid/Ofert va prez cel putin un doc/ctr/pv de receptie care sa confirme organiz unui even cu un nr min de 500 de pers.
?Candid/Ofert va prez cel putin un doc/ctr/pv de receptie care sa reiasa organiz unui even de min 160.000 Euro.
?Candid/Ofertva prez cel putin un doc/ctr/pv de receptie din care sa reiasa organiz unui even cu min o delegatie oficiala straina
2.Informatii privind calif si exp profes aexpertilor-cheie din cadrul echipei de proiect
Candid/Oferttrebuie sa dispuna de o echipa de minim 14 experti cheie care sa fie in masura sa demonstr ca poseda individual calificarile, abilitatile si exp profes.
3.Informatii privind asociatii / sub-contractantii
ISO 9001 sau echivalent
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie restransa accelerata
Lipsa finant din bug de stat. Aut contr a reusit sa obt res financ neces in 21.12.2011 prin Mem.Guv Nr15/2357.Imposibilit constr CS, fara detalii a organiz conf si neavand o struct de buget. Apropierea evenim (26-27.04.2012) si a nevoii urg de stabilire a detaliilor practice neces particip pt a se inscrie.Datorita angajam facut de RO de a transm manualul conf.pana in febr catre particip si agrearea det practice cu instit implicate in organiz conf (MECTS, MAE, MAI, Min Educ din Danemarca si Azerbaijan, Comisia Europ).Imposibilit elab CS pana la definitiv contractarii serv de chirie unde se va desf organiz evenim, contractul de chirie fiind semnat in 19.01.2012.Aschiz tb urgent finaliz pt asig uneri bune comunic cu instit statului abilit pentru asig securit unui astfel de evenim, Conf Ministrilor(CM) va aduce un nr mare de protestatanti.Conf practicilor internat invitat de particip la CM, se transm cu min 6 luni inainte, timpul ramas e insufic pt respect regulil si practicil internat de protocol
IV.1.2) Limitarea numarului de operatori economici invitati sa prezinte oferte sau sa participe
Numar de agenti economici preconizat: 5
Candid vor fi selectati in ordinea descrescatoare a punctajelor obtinute: Criteriu 1-Exp similara max 30pct;Criteriu 2-Exp prof a echipei max 70pct. Detalii la cap."Alte Informatii"
IV.1.3) Reducerea numarului de operatori economici in timpul negocierii sau al dialogului
Aplicarea unei licitatii care sa se deruleze in etape succesive pentru a reduce progresiv numarul solutiilor care trebuie discutate sau al ofertelor care trebuie negociate
Nu
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 06.03.2012 09:59
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
06.03.2012 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 06.03.2012 11:00
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Pe baza de imputernicire
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
A. Criteriu 1 - Exp similara; 1. Nr de pers; a) Prest de serv similare, org unui ev cu 500-600 de pers5 pct; b)Prest de serv similare, org unui ev cupeste 600 de pers 10 pct; 2. Val; a)Prest de serv similare, la care participarea candidatului sa fie intr-o valoare cuprinsa intre 500.000 ? 1.000.000 euro fara TVA, maxim 5 pr 5 pct; b) fie de peste echiv a 1.000.000 euro fara TVA, maxim 5 pr 10 pct;3.Amploare; a)Prest de serv similare, org unui ev cu part. unei delegatii oficiale straine 5 pct; cu part mai multor delegatii oficiale straine 10 pct;B.Criteriu 2 - Exp prof a echipei max 70 pcta)Expert cheie 1; Experienta specifica in calitate de lider de echipa in - 1 pr. 0 pct; 2 pr 5 pct; mai mult de 3 pr 10 pct; b)Expert cheie 2? Logistica Echipam max 10 pct; -Experienta in coord tehn de echipam necesare in cadrul unui evenim - 1 pr 0 pct;2 pr 5 pct; mai mult de 3 pr 10 pct; c)Expert cheie 3: ? Logistica transp aeroport, hotelurisi serv cazare max 10 pct; -Exp in coord tehnica legata de logistica necesara in cadrul unui evenim - 1 pr. 0 pct; 2 pr 5 pct; mai mult de 3 pr 10 pct; d)Expert cheie 4: ? Servicii Catering max 10 pct; -Experienta in coordonarea tehnica legata de serv de catering necesare in cadrul unui evenim - 1 pr. 0 pct;2 pr 5 pct; mai mult de 3 pr 10 pct.; e)Expert cheie 5: ? Traducere simultana max 10 pct; -Experienta in coordonarea tehn legata de serv de traduce simultana necesara in cadrul unui evenim - 1 pr. 0 pct; 2 pr5 pct;mai mult de 3 pr10 pct; f)Expert cheie 6: ? Identit vizuala si mat promotionale max 10 pct; -Experienta in coord tehn legata de identitatea vizuala a evenim si a mat promotionale necesara in cadrul unui evenim- 1 pr. 0 pct; 2 pr5 pct; mai mult de 3 pr10 pct; g)Expert cheie 7: ? Logistica pentru pct de inreg, secretariat si salile de plen max 10 pct; -Experienta in coordlogisticii necesara in cadrul unui evenim- 1 pr. 0 pct;2 pr5 pct;mai mult de 3 pr10 pct;
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
10 zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostinta.art.256^2 alin.1.a din OUG34/2006
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Unitatea Executiva pentru Finantarea Invatamantului Superior, a Cercetarii, Dezvoltarii si Inovarii ? Serviciul Juridic
Adresa postala: Str. Mendeleev nr.21-25, sect.1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 010362, Romania, Tel. +40 213071918, Email: [email protected], [email protected], Fax: +40 213071919
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
20.02.2012 11:03