Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Achizitia publica de servicii si produse necesare sprijinirii sistemului educational special printr-un portal eLearning dedicat


Anunt de participare numarul 91660/01.12.2009
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
MINISTERUL EDUCATIEI, CERCETARII SI INOVARII
Adresa postala: Ministerul Educatiei, Cercetarii si Inovarii Unitatea de Management al Proiectelor cu Finantare Externa, str. Spiru Haret nr. 12, cam. 1, sector 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 010176, Romania, Punct(e) de contact: Costel BIRSAN, Tel.021-305 59 98, In atentia: Costel BIRSAN, Email: [email protected], Fax: 021-305 59 90, Adresa internet (URL): http: //proiecte.pmu.ro/, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Educatie
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Achizitia publica de servicii si produse necesare sprijinirii sistemului educational special printr-un portal eLearning dedicat
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
7 - Servicii informatice si servicii conexe
Locul principal de prestare: Sediul Unitatii de Management al Proiectelor cu Finantare Externa si 140 unitati de invatamant din Romania
Codul NUTS: RO - ROMANIA
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Servicii si produse necesare sprijinirii sistemului educational special printr-un portal eLearning dedicat.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
72230000-6 - Servicii de dezvoltare de software personalizat (Rev.2)
30121100-4-Fotocopiatoare (Rev.2)
30213000-5-Computere personale (Rev.2)
72212190-7-Servicii de dezvoltare de software educational (Rev.2)
80500000-9-Servicii de formare (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Cantitatile de servicii si produse care vor fi achizitionate sunt detaliate in documentatia de atribuire.
Valoarea estimata fara TVA: 18, 745, 406RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
18 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantie participare (RON): 350.000. Garantie executie: 5% din contractul de prestare, fara TVA.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Proiect: Sprijinirea sistemului educational special prin portal educational specializat, COD SMIS CSNR 4422, finantat de Uniunea Europeana prin Fondul European de Dezvoltare Regionala.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere.
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate1. Declaratie privind eligibilitatea2. Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 34/20063. Certificat fiscal eliberat de Directia de Impozite si Taxe Locale (pers. juridice romane)4. Certificat de atestare fiscala (pers. juridice romane)5. Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor si taxelor catre stat, inclusiv cele locale (pers. juridice straine)6. Declaratie privind calitatea de participant la procedura7. Certificatul de inregistrare fiscala eliberat de Oficiul Registrului Comertului (pers. juridice romane)8. Documente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional (pers. juridice straine)
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
* Fisa de informatii generale* Bilantul contabil pe ultimii trei ani financiari (2006, 2007, 2008), insotit de anexele explicative, vizat si inregistrat de organele competente
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Cifra de afaceri pe ultimii 3 ani (2006, 2007, 2008) sa fie de cel putin (RON): 35.000.000.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
* Lista principalelor prestari de servicii in ultimii 3 ani de la data anuntului de participare* Lista principalelor livrari din ultimii 3 ani* Lista cuprinzand subcontractantii* Informatii privind personalul tehnic de specialitate
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Se solicita incheierea si indeplinirea in ultimii 3 ani a: - cel puin doua contracte, finalizate in ultimii 3 ani de la data depunerii ofertei pentru prezenta procedura de achiziie, care au avut ca obiect servicii de dezvoltare software personalizat, inclusiv servicii de instruire a utilizatorilor si suport tehnic, fiecare de valoare mai mare de 5.000.000 lei fara TVA, dintre care cel puin unul a inclus software didactic.- cel putin unui contract, finalizat in ultimii 3 ani de la data depunerii ofertei pentru prezenta procedura de achizitie, care a presupus livrarea de echipamente si software de baza, inclusiv serviciile aferente, la nivel national cu o valoare mai mare de 5.000.000 lei fara TVA.- a cel puin unui contract care a presupus implementarea unei solutii portal eEducatie inclusiv livrarea de echipamente pentru centrul de date, cu o valoare mai mare de 3.000.000 lei fara TVA.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile mentionate in continuare
    - criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
Criterii
Pondere
1.
Pretul ofertei
30%
Descriere: Componenta financiara
2.
Oferta tehnica
70%
Descriere: Detaliat in caietul de sarcini
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 08.01.2010 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
11.01.2010 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
Pana la: 12.04.2010
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 11.01.2010 14:00
Locul: MECI - UMPFE, Str. Spiru Haret nr. 12, et. 2, cam. 7, Bucuresti, sector 1
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentantii autorizati ai ofertantilor, care vor prezenta documente de identificare si imputernicire semnata de persoana autorizata sa semneze oferta.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Proiect: Sprijinirea sistemului educational special prin portal educational specializat, COD SMIS CSNR 4422, finantat de Uniunea Europeana prin Fondul European de Dezvoltare Regionala, Axa Prioritara 3 - Tehnologia Informatiei si Comunicatiilor pentru sectoarele privat si public.
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Strada Stavropoleos nr. 6, Sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021 310.46.41, Email: [email protected], Fax: 021 310.46.42, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro/
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel Bucuresti
Adresa postala: Splaiul Independentei, nr. 5, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 041304, Romania, Tel.021 332 12 40, Email: [email protected], Fax: 021 332 33 77, Adresa internet (URL): www.cabuc.ro
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
M.E.C.I.-U.M.P.F.E. Directia Juridic
Adresa postala: Str. Spiru Haret nr. 12, et. 2, cam. 2, sect. 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 010176, Romania, Tel.021 305 59 99, Email: [email protected], Fax: 021 305 59 90, Adresa internet (URL): http: //proiecte.pmu.ro/
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
26.11.2009 19:54
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer