Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Achizitia publica pentru mamograf digital


Anunt de participare numarul 115156/08.02.2011
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Fundatia Renasterea pentru Educatie, Sanatate si Cultura
Adresa postala:  Str. Mihai Eminescu 44-48, apt. 13, sector 2, Bucuresti, Romania, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  010516, Romania, Punct(e) de contact:  Cristina Jitariu, Tel. +40 21 212 0212, Email:  [email protected], Fax:  +40 21 212 0213, Adresa internet (URL):  www.fundatiarenasterea.ro, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Fundatie
Activitate (activitati)
- Educatie
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Achizitia publica pentru mamograf digital
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Bucuresti, Sector 1, str. Virgil Plesoianu nr 87
Codul NUTS: RO - ROMANIA
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Achizitia publica a unui mamograf digital cu statie de procesare
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
33111650-2 - Aparate de mamografie (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
1 bucata mamograf digital
Valoarea estimata fara TVA: 212, 250EUR
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
1 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
17.000 de lei, sub forma de scrisoare de garantie intocmita potrivit Formularului 9 sau virament bancar in contul Fundatiei Renasterea
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Plata se va face din proiectul Ro 0049 finantat prin Mecanismul Financiar al SEE
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-Declaratie privind eligibilitatea
- Declaratie privind calitatea de participant la procedura
- Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din O.U.G. nr. 34/2006
- certificat fiscal privind plata impozitelor si taxelor locale, eliberat de organismul competent, valabil la data deschiderii ofertelor, in original sau copie certificata cu originalul
- certificat de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor de plata catre bugetul general consolidat, eliberat de organismul competent, valabil la data deschdiderii ofertelor, in original sau copie certificata pentru conformitate cu originalul.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- Fisa de informatii generale, , din care sa rezulte ca media cifrei de afaceri pe ultimii 3 ani este de cel putin 424.500 euro
- Bilantul contabil la 30 iunie 2010, vizat si inregistrat la organele competente- Ultima balanta de verificare contabila
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- Declaratie privind lista principalelor livrari de produse similare din ultimii 3 ani
- Declaratie pe proprie raspundere privind (i) detinerea, pe teritoriul Romaniei, a unui service specializat, care asigura piesele de schimb pentru intretinere si reparatii in perioada de garantie si post-garantie, autorizat de Ministerul Sanatatii sau (ii) a incheierii unui contract de service cu un prestator specializat, care asigura piesele de schimb pentru intretinere si reparatii in perioada de garantie si post-garantie; declaratia, in original, va fi insotita de(a) avizul de functionare pentru service, eliberat de Ministerul Sanatatii si(b) autorizatia pentru desfasurarea de activitati in domeniu nuclear privind manipularea instalatiilor radiologice, emisa de CNCAN unitatii de service, ambele documente prezentate in copie conform cu originalul.
- Declaratia si certificatul de conformitate, eliberata de producatorulprodusului in conformitate cu prevederile HG nr. 911/2005, in original sau copie certificata pentru conformitate cu originalul;
- Autorizatia de livrare eliberata de producatorul sau importatorul produsului, valabila la data deschiderii ofertelor in original sau copie certificata pentru conformitate cu originalul. In cazul in care ofertantul este autorizat de un dealer, se va depune si autorizatia de distributie a acestuia de la producator. Autorizata emisa in alta limba va fi insotita de traducerea in lb. romana efectuata de catre un traducator autorizat.- Autorizatie de securitate radiologica pentru produsul ofertat, emisa de catre CNCAN din Romania sau de catre autoritati din CE similare CNCAN, conform cu ultimele reglementari in vigoare in CE in domeniul radiatiilor ionizante cu aplicatie de diagnostic medical, valabila la data deschiderii ofertelor, in copie certificata pentru conformitate cu originalul.- Ofertantul va prezenta certificatul ISO 9001 sau echivalent, valabil la data deschiderii ofertelor, in copie conforma cu originalul.
- Formularul 11 ? certificat de participare la licitatie cu oferta independenta (cf. Ordin nr. 314/2010)
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
Pretul ofertei
80%
Descriere: Componenta financiara
2.
Durata minima de livrare a produsului
20%
Descriere: Conform documentatiei publicate
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 14.03.2011 17:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
23.03.2011 09:15
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
45zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 23.03.2011 09:30
Locul: Punct de lucru Fundatia Renasterea, str. M. Eminescu nr 44-48, ap 13, et.6
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Numarul de participanti din partea aceluiasi ofertant nu poate fi mai mare de doi, persoanele imputernicite urmand sa prezinte o copie a cartii de identitate.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Proiect finantat de Islanda, Liechtenstein si Norvegia prin Mecanismul Financiar al Spatiului Economic European
Tip de finantare: Cofinantare
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala:  str. Stavropoleos nr 6, sector 3, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  030084, Romania, Tel. +40213104641, Email:  [email protected]
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Eventualele contestatii se depun la CNSC in 10 zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostinta despre un act al autoritatii contractante considerat nelegal.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Fundatia Renasterea pentru Educatie, Sanatate si Cultura
Adresa postala:  str. M.Eminescu nr 44-48, et.6, ap 13, ,Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  011958, Romania, Tel. 0212120212, Email:  [email protected], Fax:  0212121213, Adresa internet (URL):  www.fundatiarenasterea.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
06.02.2011 18:58
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer