Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - ACHIZITIA PUBLICA SERVICII DE TRANSPORT AERIAN DE PASAGERI INTERN SI INTERNATIONAL


Anunt de participare numarul 145356/31.07.2013
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Unitatea Executiva Pentru Finantarea Invatamintului Superior Si A Cercetarii Dezvoltarii si Inovarii
Adresa postala: str.Mendeleev, nr.21-25, sector 1, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 010362, Romania, Punct(e) de contact: GABRIELA POPA, Tel. +40 213080551, Email: [email protected], [email protected], Fax: +40 213115992, Adresa internet (URL): www.uefiscdi.gov.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Educatie
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
ACHIZITIA PUBLICA SERVICII DE TRANSPORT AERIAN DE PASAGERI INTERN SI INTERNATIONAL
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
3 - Servicii de transport aerian: transporturi de pasageri si de marfa, cu exceptia transportului de corespondenta
Locul principal de prestare: Str. Mendeleev, Nr.21-25, Bucuresti, Sector 1, Romania
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Da
Cu reluarea competitiei in SEAP: Nu
Acord-cadru cu maxim 3 agenti economici
Durata acordului-cadru: 24 luni
Valoarea estimata fara TVA: intre 700 si 1, 406, 250RON
Frecventa si valoarea contractelor ce vor fi atribuite: Periodicitatea/frecventa estimata pentru incheierea contractelor subsecvente: intre1 si 10 contracte subsecvente pe luna in functie de activitatile/resursele financiare si de necesitatea organizarii unor deplasari interne/internationale.Valoarea celui mai mare contract subsecvent este de 300.000 lei.
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Asigurarea servicilor de transport aerian ocazional de pasageri intern si international, rezervarea si emiterea de bilete pentru destinatiile interne/internationale solicitate de autoritatea contractanta)
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
60420000-8 - Servicii de transport aerian ocazional (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Estimare cantitati acord cadru:
- cantitatea minima a acordului cadru este de 1 bilet de avion, in valoare de 700 lei;
- cantitate maximaa acordului cadru este de1000 bilete, in valoare de 1.406.250 lei;
Valoarea estimata fara TVA a acordului cadru :1.406.250 lei
Estimarea cantitati contract subsecvent:
- Cantitateminima aunui contract subsecvent este de 1 bilet de avion, in valoare de 700 lei;
- Cantitate maximaaunui contract subsecvent :150 bilete, in valoare de 300.000 lei;
Valoare estimata fara TVA a celui mai mare contract subsecvent: 300.000 leiNu se accepta oferte care depasesc valoarea estimata.
Valoarea estimata fara TVA: intre 700 si 1, 406, 250RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
24 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantia de participare se constituie in cuantum de 7031 lei printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii, prezentat in original la sediul Autoritatii Contractante sau virament bancar in contul cod IBAN RO72 TREZ 701 5005 XXX011610 - Deschis la Trezoria Sector 1.Modalitate constituire a garantiei de participare cf art 86 din HG925/2006.Instrumentul de garantare trebuie sa prevada posibilitatea ca autoritatea contractanta in situatia respingerii contestatiei de catre CNCS ca nefondata sau in cazul in care contestatorul renunta la contestatie in masura in care renuntarea la contestatie nu este ca urmare a adoptarii de catre autoritatea contractanta a masurilor de remediere necesare.Perioada de valabilitate a garantiei de participare va fi cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei, respectiv 90 de zile de la data limita de depunere a ofertelor. Data echivalenta leu-euro este data publicarii in SEAP a anuntului de participare la cursul BNR. Garantia de participare va fi introdusa intr-un plic exterior inchis, sigilat si stampilat, separat de documentele de calificare, oferta tehnica si oferta financiara, care vafi inscriptionat astfel: ?SCRISOARE DE GARANTIE BANCARA PENTRU PARTICIPARE LA PROCEDURA DE ACHIZITIE PUBLICA DE SERVICII DE TRANSPORT AERIAN?. In cazul incheierii unui contract subsecvent de prestari servicii a carui valoare este mai mare decat valoarea precizata la art.124 din OUG34/2006, conform art.89 alin.3 din HG925/2006, Autoritatea Contractanta va solicita constituirea garantiei de participare conform art.8990 din HG925/2006 astfel: a)Cuantumul Garantiei de buna executie a contractului subsecvent de prestari servicii este de 5% din valoarea de atribuire a contractului, fara TVA b)Garantia de buna executie se constituie printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari cf.art.90(1) din HG 925/2006 sau prin virament bancar in contul RO72TREZ7015005XXX011610 Trezorerie Sector 1.Autoritatea Contractanta nu accepta constituirea acesteia prin depunerea la casierie a unor sume in numerar sau prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale. c)Garantia de buna executie va fi prezentata pana la data semnarii contractului.In cazul incheierii unui contract subsecvent de prestari servicii a carui valoare este mai mica decat valoarea precizata la art.124 din OUG34/2006, conform art.89 alin.3 din HG925/2006, Autoritatea Contractanta nu va solicita constituirea garantiei de buna executie.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
ALOCATIE BUGETARA, SUBVENTIE SI VENITURI PROPRII, SURSE EXTRABUGETARE
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1)Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 180 din OUG nr. 34/2006, cu toate modificarile si completarile ulterioare-Formular nr. 1 original;2)Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare-Formular2;3)Certificat de atestare fiscala, in copie certificata , ,conform cu originalul?, semnata si stampilata de reprezentantul legal, eliberat de organul de administrare fiscala al unitatii administrativ teritoriale pe raza careia isi are sediul social operatorul economic, din care sa rezulte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care are loc depunereaofertelor.4)Certificat fiscal privind plata impozitelor si taxelor locale eliberat de Directia de Impozite si Taxe a unitatii administrativ teritoriale de pe raza careia societatea are sediul social, in copie certificata, conform cu originalul?, semnata si stampilata de reprezentantul legal, din care sa rezulte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care are loc depunerea ofertelor;5)Declaratie "Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta"formular3;6)Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 691-formular4;Anexa persoane din cadrulautoritatii contractante ce au legatura cu procedura de atribuire, ce pot influenta continutul documentatiei de atribuire, ce pot influentaprocedura de atribuire: Adrian Curaj, SusanResiga Magdalena, Elena Tita; Ecaterina Gica, GabrielaPopa;Luciana Bratu, Ecaterina Alexoaei; Marlena Rotar, Lucia Boicenco, Emilia Dumitras, Florica Culea, Simona Cristina Stoian, Marius Mitroi, Mircea Segarceanu, Mihaela Manole, Monica Cruceru. 1)Certificat Constatator emis de ONRC din care sa rezulte obiectul de activitate al operatorului economic. Obiectul acordului-cadru/contracte subsecvente trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN. Se va prezenta in original sau copie cu mentiunea ?conform cu originalul? semnata si stampilata de reprezentantul legal.Din Certificatul Constatator trebuie sa reiasa ca ofertantul are inclus in obiectul de activitate serviciile care constituie obiectul prezentei proceduri de achizitie.Nota: Ofertantilor castigatori li se va solicita prezentarea pentru conformitate a documentului in original sau copie legalizata la semnare aacordului-cadru.
2)Acreditare membru /agent acreditat I.A.T.A-Certificat de acreditare ca membru IATA (International Air Transport Association) valabil la data limita de depunere a ofertelor, copie cu mentiunea ?conform cu originalul?, semnata si stampilata de reprezentantul legal sau echivalent.3)Licenta pentru activitati de turism, eliberata de autoritatea competenta in domeniu in conformitate cu HG nr. 1267/2010, Ordinul Ministrului Dezvoltarii Regionale ?i Turismului nr. 1051/2011 ?i Ordinul Ministrului Turismului nr. 103/1995. Se va prezenta copia licentei pentru activitati de turism. Licenta pentru activitati de turism trebuie sa fie valabila la data limita de depunere a ofertelor. (Cerinta nu se solicita a fi indeplinita in cazul in care ofertantul este o companie de transoprt aerian);
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1)Cifra de afaceri pe ultimul an sa fie de cel putin 500.000 lei.Se vor prezenta informatii la 31 decembrie pentru ultimul an financiar 2012. Se completeaza Formularul 8.Valorile vor fi exprimate atat in moneda nationala a candidatului/ofertantului cat si in euro, la cursul mediu comunicat de Banca Centrala Europeana, pentru anul 2012, curs ron/euro=4.4560;2)Prezentarea Bilantului contabil prescurtat pentru ultimul an financiar, vizat si inregistrat de organele competente (copie cu mentiunea ?conform cu originalul?) si/sau dupa caz, rapoarte anuale, scrisori de bonitate din partea bancilor sau a unor societati recunoscute de audit financiar si contabil precum si orice alte documente edificatoare prin care ofertantul /candidatul isi poate dovedi capacitatea economico-financiara
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
1)Se completeaza Formularul 8.Pentru echivalenta se va avea in vederecursul mediu anual lei/valuta comunicat de BNR pentru ultimul an financiar.2.Bilantul contabil/orice document privind capacitatea economico -financiara pe ultimul an.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Declaratie privind lista principalelor servicii prestate in ultimii 3 ani Cerinte minime obligatorii: Se solicita prezentarea cel putin a unui document/contract/proces verbal de receptie care sa confirme prestarea de servicii similare in valoare cumulata de minim 300.000 lei. Se vor prezenta copii cu mentiunea ?conform cu originalul?, stampilate si semnate de reprezentantul legal.
Prin serviciu similar se intelege acel document/contract/proces verbal de receptie al carui obiect si complexitate este de aceeasi natura cu caracteristicile serviciilor contractului pentru care se organizeaza prezenta procedura de achizitie publica;
3.Declaratie privind partea/partile din contract care sunt indeplinita/e de subcontractanti si specializarea acestora?
1)Implementarea Standardului de Management al Calitatii in conformitate cu ISO 9001:2008
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
1.Se va completa Formularul 10Se va completa Formularul17Certificat emis de catre un organism national sau international acreditat prin care se certifica sistemul de management al calitatii in conformitate cu standardul ISO 9001 sau echivalent, prezentat in copie cu mentiunea ?conform cu originalul? semnata si stampilata de reprezentantul legal.
III.2.4) Contracte rezervate
Da
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 20.09.2013 09:59
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
20.09.2013 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 20.09.2013 12:00
Locul: str.Mendeleev, nr.21-25, sector 1, Bucuresti
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Pe baza de imputernicire
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
Orice operator economic care incearca sa stabileasca intalniri individuale cu autoritatea contractanta/ beneficiar in legatura cu acest proiect peperioada procedurii de atribuire poate fi exclus din procedura. Autoritatea contractanta are dreptul de a anula aplicarea procedurii pentru atribuirea contractului de achizitie publica in conditiile prevazute de lege. Autoritatea contractanta isi rezerva dreptul de a incheia contractul de prestari servicii cu operatorul economic castigator in limitele fondurilor disponibile. In cazul in care procedura se anuleaza, ofertantii vor fi notificati de catre Autoritatea Contractanta. In nici un caz Autoritatea Contractanta nu va fi responsabila pentru daunele, indiferent de ce natura, legate de anularea procedurii, chiar daca Autoritatea Contractanta a fost notificata in prealabil in acest sens. Publicarea unui anunt de participare nu constituie o obligatie a Autoritatii Contractante de a implementa programul sau proiectul anuntat. Autoritatea contractanta va folosi pentru contractare formularul de contract prezentat in documentatia de atribuire, cu toate anexele specificate. Autoritatea contractanta va incheia contractul de achizitie publica in perioada de valabilitate a ofertelor, dar nu mai devreme de 6 zile de la datatransmiterii comunicarii privind rezultatul aplicarii procedurii, conform prevederilor art 205 din OUG nr. 34/2006 privind atribuirea contractelor de achizitie publica, a contractelor de concesiune de lucrari publice si a contractelor de concesiune de servicii, cu toate modificarile si completarile ulterioare. Ofertele care depasesc valoarea estimata vor fi declarate neconforme.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 /+40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Conform Art.256^2 alin 1 pct b din OUG 34/2006 cu toate modificarile si completarile ulterioare
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Unitatea Executiva pentru Finantarea Invatamantului Superior, a Cercetarii, Dezvoltarii si Inovarii ? Serviciul Juridic
Adresa postala: Str. Mendeleev nr.21-25, sect.1., Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 010362, Romania, Tel. +40 213080552, Email: [email protected], Fax: +40 213115992, Adresa internet (URL): www.uefiscdi.gov.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
29.07.2013 16:56
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer