Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Achizitia servicii de colectare, transport si depozitare deseuri menajere si industriale


Anunt de participare numarul 97101/31.03.2010
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Universitatea de Stiinte Agronomice si Medicina Veterinara Bucuresti
Adresa postala: Bd. Marsti 59, sector 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 011464, Romania, Punct(e) de contact: Serviciul Achizitii Publice, Tel.0213182564, In atentia: Valentin Lazar, Email: [email protected], Fax: 0213180296, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Educatie
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Achizitia servicii de colectare, transport si depozitare deseuri menajere si industriale
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
16 - Servicii de eliminare a deseurilor si a apelor uzate; salubrizare si servicii similare
Locul principal de prestare: 1) USAMV, Bdl Marasti 59, sector 1, Bucuresti
2) FMV, Splaiul Independentei, nr. 105, Bucuresti
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu maxim 3 agenti economici
Durata acordului-cadru: 43 luni
Valoarea estimata fara TVA: 1, 000, 000RON
Frecventa si valoarea contractelor ce vor fi atribuite: 4 contracte subsecvente, primul pe o perioada de 7 luni, urmatoarele 3 pe o perioada de 12 luni.
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Colectarea, transportul si depozitarela groapa de gunoia deseurilor menajere si industriale de la 2locatii: Marasti 59, si Splaiul Independentei nr. 105
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
90500000-2 - Servicii privind deseurile menajere si deseurile (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Cantitatile estimate : Cantitatea estimata minima de deseuri menajere pentru contractul subsecvenet nr.1 din anul 2010, este de 4000 mcCantitatea estimata minima de deseuri menajere pentru contractele subsecvenete din anii 2011, 2012, 2013 este de 6000 mc, Cantitatea estimata maxima de deseuri menajere pentru contractul subsecvenet nr.1 din anul 2010, este de 8.000 mcCantitatea estimata maxima de deseuri menajere pentru contractele subsecvenete din anii 2011, 2012, 2013 este de 12.000 mcCantitatea estimata minima de deseuri industriale pentru contractul subsecvenet nr.1 din anul 2010 este de 650 mcCantitatea estimata minima de deseuri industriale pentru contractele subsecvenete din anii 2011, 2012, 2013 este de 1000 mcCantitatea estimata maxima de deseuri industriale pentru contractul subsecvenet nr.1 din anul 2010 este de 1.500 mcCantitatea estimata maxima de deseuri industriale pentru contractele subsecvenete din anii 2011, 2012, 2013 este de 2.500 mcCantitatea estimata minima de zapada pentru contractele subsecvenete din anii 2010, 2011, 2012, 2013 este de 0, 00 mcCantitatea estimata maxima de zapada pentru contractul subsecvenet nr.1 din anul 2010 este de 1.000 mcCantitatea estimata maxima anuala de zapada pentru contractele subsecvenete din anii 2011, 2012, 2013 este de 3.000 mc
Valoarea estimata fara TVA: 1, 000, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
43 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantie de participare in valoare de 1000 leiGarantie de buna executie 5% din valoarea fara TVA a contractului
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Buget alocat USAMV
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratii privind eligibilitatea- formular 12A din sectiunea Formulare
Dovada privind plata taxelor si impozitelor la bugetul de stat si bugetele locale,
Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181din sectiunea Formulare
Certificatul de inregistrare fiscala eliberat de Oficiul Registrului Comertului Certificatul constatator eliberat de Oficiul Registrului Comertului in original sau copie legalizata
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1)Fisa de informatii generale (formularul nr.2 din sectiunea formulare)
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Lista a principalelor servicii prestate in ultimii 3 ani formular C2 din sectiunea Formulare, existenta cel putin a unui contract cu ovaloare mai mare de 270.000 lei fara TVA.
Contractul se confirma prin prezentarea unor certificate/documente emise sau contrasemnate de o autoritate ori de catre beneficiar- original
2. Certificat de calitate ISO 9001 sau alt certificat echivalent recunoscut international, copie certificata de catre ofertant.
3. Certificat de mediu ISO 14001 sau alt certificat echivalent recunoscut international, copie certificata de catre ofertant.
4. Certificare Sistem de Management al Securitatii si Sanatatii Ocupationale OHSAS 18001 sau alt certificat echivalent recunoscut international, copie certificata de catre ofertant.
5. Autorizatie/Licenta eliberata de Autoritatea Nationala de Reglementare pentru Serviciile Comunitare de Utilitati Publice pentru desfasurarea activitatii pe raza municipiului Bucuresti, copie certificata de catre ofertant.
6Autorizatie de Mediu eliberata de Ministerul Mediului si Dezvoltarii Durabile, Agentia pentru Protectia Mediului local , pentru activitatea de colectare, transport, si depozitare a deseurilor menajere, copie certificata de catre ofertant.
7. Act prin care sa dovedeasca faptul ca are contract cu o firma autorizata legal pentru depozitarea ecologica de gunoi, original sau copie legalizata.8. Formular E - Declaratie privind utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de servicii.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 10.05.2010 15:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
14.05.2010 11:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
45zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 14.05.2010 12:00
Locul: Serviciul de Achizitii Publice
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentantii ofertantilor pe baza de delegatie sau imputernicire
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Curtea de Apel Bucuresti - Sectia contencios Administrativ
Adresa postala: Splaiul Independentei, nr. 5, sector 5, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 040095, Romania, Tel.0213195180, Email: [email protected], Fax: 0213195180, Adresa internet (URL): www.cabuc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.(+4)0213195180, Email: [email protected], Fax: (+4)021310.46.42, Adresa internet (URL): http: /www.cnsc.ro
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Biroul Juridic USAMV - Bucuresti
Adresa postala: Bdl. Marasti, nr. 59, secor 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 011464, Romania, Tel.0213182564, Fax: 0213180296, Adresa internet (URL): www.usa.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
29.03.2010 12:54
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer