Licitatie Publica - Achizitia serviciilor de asistenta tehnica dirigentie de santier pentru obiective de investitii ale municipiului Oradea 2010
Anunt de participare numarul 98150/16.04.2010
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
MUNICIPIUL ORADEA
Adresa postala: P-ta Unirii, nr.1, Jud. Bihor, Localitatea: Oradea, Cod postal: 410100, Romania, Punct(e) de contact: Antoniu Dan, Tel.0259.437000, 0259.436276, Email: [email protected]; [email protected], Fax: 0259.437544, 0259.436276, Adresa internet (URL): www.oradea.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
MUNICIPIUL ORADEA
Adresa postala: P-ta Unirii nr.1, Localitatea: Oradea, Cod postal: 410100, Romania, Punct(e) de contact: Antoniu Dan, Tel.0259/437000, Email: [email protected], Fax: 0259/437544
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
MUNICIPIUL ORADEA
Adresa postala: P-ta Unirii nr.1, Localitatea: Oradea, Cod postal: 410100, Romania, Punct(e) de contact: Antoniu Dan, Tel.(0259)437000, Email: [email protected], Fax: 0259/437544
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
MUNICIPIUL ORADEA
Adresa postala: P-ta Unirii nr.1, Localitatea: Oradea, Cod postal: 410100, Romania, Punct(e) de contact: Antoniu Dan, Tel.0259/437000, Email: [email protected], Fax: 0259/437544
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
Altele: servicii publice locale
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Achizitia serviciilor de asistenta tehnica dirigentie de santier pentru obiective de investitiiale municipiului Oradea 2010
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
12 - Servicii de arhitectura, servicii de inginerie specializata si servicii de inginerie integrata, servicii deproiectare urbanistica si peisagisitica, servicii conexe de consultanta stiintifica si tehnica, servicii de testari si analize tehnice
Locul principal de prestare: -municipiul Oradea
Codul NUTS: RO111 - Bihor
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Achizitia serviciilor de asistenta tehnica - dirigentie de santier defalcate pe doua loturi in vederea executiei lucrarilor de modernizare si reabilitare a unui numar de 6 (sase) obiective de investitie de pe raza municipiul Oradea
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
71311100-2 - Servicii de asistenta in domeniul lucrarilor publice (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Achizitia serviciilor de asistenta tehnica si asistenta de consiliere a beneficiarului defalcate pe doua loturi in vederea executiei lucrarilor de modernizare si reabilitare a unui numar de 6 (sase) obiective de investitie de pe raza municipiul Oradea, la parametrii prevazuti de normativele in vigoare privind calitatea in constructii si in documentatia tehnico-economica .
Valoarea estimata fara TVA: 201, 856RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
18 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
-garantie de participare: - 900 lei pentru lotul l; -1120 lei pentru lotul II.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
-bugetul local
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Acord de asociere
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-Declaratie privind eligibilitatea ;
-Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 ;
-Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor si taxelor catre bugetul general de stat si bugetul local valabile la data deschiderii ofertelor;
-Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului + C.U.I.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-Fisa de informatii generale din care sa rezulte ca cifra medie anuala de afaceri pe ultimii 3 ani(2007, 2008, 2009) este mai mare sau egala cu:
-Prezentare bilant contabil pe anii 2007, 2008 vizat si inregistrat de organele competente in domeniu, si balanta de verificare la 31.12.2009
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
- 179.829 lei pentru serviciile privind Lotul I;
- 223.883 lei pentru serviciile privind Lotul II.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-lista principalelorservicii similare prestate in ultimii 3 ani (2007, 2008, 2009) din care sa reiasa ca ofertantul detine o minima experienta similara privind asistenta tehnica pentru lucrari de drumuri si poduri, valoarea cumulata a maxim 2 (doua) contracte similare prezentate sa fie de cel putin: -prezentare formular privind experienta similara completat pentru fiecare contract prezentat, insotit de copia xerox a respectivului contractsimilar, recomandare din partea beneficiarului si procesul verbal de receptie finala a lucrarilorpentru care s-au prestat serviciile similare de asistenta tehnica ;
-Declaratie privind echipamentele tehnice ;
-Declaratie pe proprie raspundere privind obligatiile referitoare la conditiile de munca si protectia muncii;
-Informatii privind subcontractantii;
-Declaratie cu personalul specializat care sa contina cel putin:
a) Cerinta minima obligatorie privind componenta echipei: Oferta depusa pentru un singur lot va contine o echipa formata din minim 2 persoane, dintre care unul va fi nominalizat ca si Lider de Echipa. Unul dintre cei doi membri ai echipei va fi autorizat ca si diriginte de santier atat pentru drumuri si produri de interes judetean cat si pentru instalatii tehnico-edilitare sau echipa va fi formata din 3 persoane si va contine un al treilea diriginte de santier autorizat pentru categoria de lucrari instalatii tehnico-edilitare.
Nota: Daca un ofertant depune oferta pentru ambele loturi, acesta va prezenta in declaratia cu personalul specializat doua echipe distincte, cate o echipa distincta pentru fiecare lot ofertat, in componenta descrisa mai sus.-Recomandare pentru fiecare membru al echipei prezentat ca si personal de specialitate, din partea beneficiarului pentru care acesta a prestat servicii similare cu cele pentru care a fost nominalizat in oferta.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
-89.915 lei pentru serviciile privind Lotul I;
-111.941 lei pentru serviciile privind Lotul II.Cerinte minime obligatorii pentru membrii echipei: 1)Experienta profesionala: - Cei doi membri ai echipei sa dovedeasca cel putin 10 ani experienta profesionala in inginerie drumuri si poduri, unul dintre cei doi, nominalizat in oferta ca fiind si diriginte de santier instalatii tehnico-edilitare va face dovada a cel putin 10 ani experienta profesionala si in inginerie instalatii tehnico-edilitare, iarpentru cazul in care echipa va fi formata din 3 membri dirigintele de santier pentru instalatii tehnico-edilitare sa aibe cel putin 10 ani experienta profesionala in inginerie instalatii tehnico-edilitare;2)Calificari si abilitati: - Ambi membrii ai echipei sa fie licentiati in inginerie drumuri si poduri sau diploma echivalenta, iar pentru cazul in care echipa va fi formata din 3 membri, cel nominalizat ca diriginte de santier pentru categoria de lucrari instalatii tehnico-edilitare sa fie licentiat in inginerie instalatii tehnico-edilitare sau diploma echivalenta;
- sa fie posesori ai unor autorizatii de dirigentie de santier pentru drumuri si poduri de interes judetean - domeniul 3.2. emisa de Inspectoratul de Stat in Constructii, unul dintre cei doi, ori liderul de echipa ori celalalt membru sa detina si autorizatie de dirigentie de santier pentru domeniul 6.1. lucrari tehnico- edilitare sau constructii edilitare si de gospodarire comunala domeniul 6, iar pentru cazul in care echipa va fi formata din 3 membri cel nominalizat ca diriginte de santier pentru categoria de lucrari instalatii tehnico-edilitare trebuie sa detina o autorizatie de diriginte santier pentru domeniul 6.1. lucrari tehnico - edilitare sau constructii edilitare si de gospodarire comunala domeniul 6 emisa de Inspectoratul de Stat in Constructii;
- autorizatiile de dirigentie de santier sa fie valabile cel putin pe perioada de valabilitate a ofertei;
- Cunostinte de operare pe calculator in MS Word, Excel pentru toti membrii echipei.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 29.04.2010 15:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
04.05.2010 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 04.05.2010 12:00
Locul: -sediul Municipiului Oradea, str. P-ta Unirii, nr.1, sala mica
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
-membrii comisiei si reprezentantii imputerniciti ai ofertantilor
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Curtea de Apel Oradea, Sectia Contencios Administrativ
Adresa postala: Parcul Traian, NR.10, Localitatea: Oradea, Cod postal: 410033, Romania, Tel.0259/415903, Email: [email protected], Fax: 0259/426881
Organism competent pentru procedurile de mediere
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos nr. 6, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.: +4(021)3104641, Fax: +4(021)3104642
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
- 5 zile de la data luarii la cunostinta a actului considerat nelegal
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
DIRECTIA JURIDICA
Adresa postala: P-ta Unirii nr.1, Localitatea: Oradea, Cod postal: 410100, Romania, Tel.+4(0259)437000, Email: [email protected], Fax: +4(0259)437544
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
16.04.2010 11:06