Licitatie Publica - Achizitia serviciilor de asistenta tehnica privind realizarea studiilor de evaluare a POR in perioada 2013 ? 2015
Anunt de participare numarul 144846/10.07.2013
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Ministerul Dezvoltarii Regionale si Administratiei Publice
Adresa postala: Str. Apolodor, nr. 17, sector 5, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 050741, Romania, Punct(e) de contact: Vlad Moaca, Tel. +40 372111478, In atentia: Laura Coman - Sef Serviciu, Email: [email protected], Fax: +40 0372111445, Adresa internet (URL): www.mdrap.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Achizitia serviciilor de asistenta tehnica privind realizarea studiilor de evaluare a POR in perioada 2013 ? 2015
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
10 - Servicii de studii de piata si de sondaje de opinie
Locul principal de prestare: Bucuresti
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Da
Cu reluarea competitiei in SEAP: Nu
Acord-cadru cu 3 agenti economici
Durata acordului-cadru: 24 luni
Valoarea estimata fara TVA: intre 2, 636, 000 si 7, 500, 000RON
Frecventa si valoarea contractelor ce vor fi atribuite: Calendarul estimativ de atribuire a contractelor subsecvente: - Lotul 1: perioada august/septembrie 2013 - decembrie 2014. Numarul contractelor subsecvente atribuite va fi in functie de solicitarile de asistenta tehnica transmise de Beneficiar. Pentru fiecare solicitare de asistenta tehnica se va atribui un contract subsecvent.- Lotul 2: perioada august/septembrie 2013 - octombrie 2014
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Acordul-cadru va avea o durata de maximum 24 de luni, in functie de data de incepere.Toate activitatile privind desfasurarea efectiva a studiilor de evaluare si a consultantei pentru dezvoltarea capacitatii de evaluare nu trebuie sa depaseasca data de 31.07.2015, dupa aceasta data realizandu-se doar activitatile ce privesc terminarea contractului/acordului-cadru (aprobarile si platile finale).
Acordul-cadru se va incheia pe loturi, astfel:
- cu maximum 3 (trei) operatori economici pentru fiecare lot in parte, in masura in care exista un numar suficient de operatori economici care au indeplinit criteriile de calificare si selectie si care au prezentat oferte admisibile.
Atribuirea contractelor subsecvente se va realiza astfel:
- Lotul 1: cu reluarea competitiei, procedurile de re-ofertare urmand a fi realizate in functie de frecventa solicitarilor de asistenta tehnica primite de la Beneficiarul Acordului-cadru.Primul contract subsecvent se va incheia pentru primul studiu de evaluare, conform specificatiilor caietului de sarcini: Specificatii tehnice(Anexa D la caietul de sarcini) cu operatorul economic situat pe primul loc in cadrul procedurii aplicate pentru incheierea Acordului-cadru, prin aplicarea criteriului ?oferta cea mai avantajoasa din punct de vedere economic? ofertelor admisibile depuse pentru lotul 1. Numarul de zile-om aferente primului studiu de evaluare/contract subsecvent este de 260.
- Lotul 2: cu reluarea competitiei, cu incheierea a doua contracte subsecvente.
Primul contract subsecvent se va incheia pentru cantitatile minime, estimate pentru o durata de circa 12 luni, in functie de data semnarii acordului-cadru, cu operatorul economic situat pe primul loc in cadrul procedurii aplicate pentru incheierea Acordului-cadru, prin aplicarea criteriului ?oferta cea mai avantajoasa din punct de vedere economic? ofertelor admisibile depuse pentru lotul 2.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
79311200-9 - Servicii de realizare de studii (Rev.2)
71356200-0-Servicii de asistenta tehnica (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Estimari ale cantitatilor minime si maxime de zile lucratoare (zile-om) care ar putea fi solicitate pe durata intregului Acord-cadru:
- Lotul 1 intre 1000 si 2380 zile-om;
- Lotul 2 intre 280 si 600 zile-om;Estimari ale cantitatilor minime si maxime de zile lucratoare (zile-om) care ar putea face obiectul unui singur contract subsecvent:
- Lotul 1 intre 150 si 650 zile-om;
Un contract subsecvent poate acoperi evaluarea impactului unui singur DMI, a mai multor DMI-uri evaluate independent, a unei combinatii de mai multe DMI-uri ale caror efecte sunt evaluate conjugat, sau o combinatie a evaluarii impactului unui/unor DMI cu evaluarea aplicarii principiului orizontal al parteneriatului in implementarea POR, sau cu alte teme identificate in legatura cu evaluarea POR.
- Lotul 2 intre 280 si 320 zile-om;
2 sesiuni de instruire si un schimb de experienta.Pentru lotul 1:
Valoarea estimata pentru achizitia cantitatilor maxime previzionate pe durata acordului-cadru este de 5.800.000, 00 lei fara TVA.
Valoarea estimata pentru achizitia cantitatilor minime previzionate pe durata acordului-cadru este de 2.000.000, 00 lei fara TVA.
Valoarea estimata pentru achizitia cantitatilor maxime previzionate pe durata unui contract subsecvent este de 1.500.000, 00 lei fara TVA.
Valoarea estimata pentru achizitia cantitatilor minime previzionate pe durata unui contract subsecvent de 250.000, 00 lei fara TVA.Pentru lotul 2:
Valoarea estimata pentru achizitia cantitatilor maxime previzionate pe durata acordului-cadru este de 1.700.000, 00 lei fara TVA.
Valoarea estimata pentru achizitia cantitatilor minime previzionate pe durata acordului-cadru este de 636.000, 00 lei fara TVA.
Valoarea estimata pentru achizitia cantitatilor maxime previzionate pe durata unui contract subsecvent este de 1.250.000, 00 lei fara TVA.
Valoarea estimata pentru achizitia cantitatilor minime previzionate pe durata unui contract subsecvent de 450.000, 00 lei fara TVA.
Valoarea estimata fara TVA: intre 2, 636, 000 si 7, 500, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
24 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantia de participare se va constitui in conformitate cu H.G. nr. 925/2006, art 86 si 87, prin virament bancar sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se prezinta in original.Cuantumul garantiei de participare este in cuantum de 116.000 lei pentru lotul 1 si 34.000 lei pentru lotul 2. Valabilitatea garantiei de participare va fi de 90 de zile calendaristice, de la data limita de depunere a ofertelor. Contul pentru garantia de participare: Trezoreria Mun. Buc. RO03TREZ7005005XXX004475, CUI 26369185. Echivalenta leu/alta valuta se va face la cursul stabilit de BNR la data publicarii anuntului de participare. In cazul depunerii unei contestatii, respingerea de catre CNSC a acesteia, va determina o retinere din garantia de participare conform prevederilor art. 278^1 din OUG nr. 34/2006. Completare formular nr. 10. Cuantumul garantiei de buna executie exprimata procentual este de 10 % din valoarea contractului fara TVA ? Formular nr.11. Valoarea garantiei de buna executie se raporteaza la valoarea contractului subsecvent.Garantia de buna executie se constituie, conform prevederilor art. 89 alin. (2) din H.G. nr. 925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Alte surse: Asistenta Tehnica - Axa Prioritara 6 a Programului Operational Regional
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
a)Declaratie privind eligibilitatea conf. art. 180 din OUG 34/2006 - Formular nr. 1;
b)Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta - Formular nr. 1B;
c)Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.181 din OUG 34/2006 - Formular nr. 1A;
d)Declaratie privind neincadrarea in prevederile art 69^1 din OUG 34/2006 - Formular nr. 1C. Persoanele care detin functii de decizie din cadrul M.D.R.A.P. sunt urmatoarele: Liviu Nicolae Dragnea, Ministru;
Shhaideh Sevil, Secretar de stat;Matache Iulian-Ghiocel, Secretar de stat;Banu Constantin Marius, Secretar de Stat;
Niculescu Marian, Secretar General;Burduja Claudiu, Secretar General Adjunct;
Rusnac Melania, Director, Directia Buget, Financiar Contabilitate;
Vasile Ionela, Sef serviciu, Serviciul Avizare Acte Normative;
Coman Laura, Sef serviciu, Serviciul Achizitii Publice;
Friptu Gabriel Laurentiu, Director general, Directia Generala Programe Europeane;
Coporan Iuliana Camelia, Director general adjunct, Directia Generala Programe Europene;
Surcel Cornelia Doina, Director general adjunct, Directia Generala Programe Europene;
Surdeanu Catalin Virgiliu, Director, Directia AM POR;
Idu Pompilia, Sef birou, Biroul evaluare program;
Caprian Laurentiu, Sef Serviciu, Serviciul contractare axe proioritare;
Tigau Bogdan, Sef Serviciu, Serviciul asistenta tehnica si relatia cu organismele intermediare;
Radu Luiza Nicoleta, Sef serviciu, Serviciul planificare;
Hertzog Iulia Stela, Director, Directia AM Programe Cooperare Teritoriala Europeana;
Glavan Ioana Cristina, Sef Serviciu, Serviciul AM RO-BG;
Cristea Oana Veronica, Sef Serviciu, Serviciul AM RO-SE;
Popescu Daniela Antoaneta, Sef Serviciu, Serviciul AM RO-UA-MD;
Dobrota Carmen Elena, Director, Directia pentru Dezvoltarea Capacitatii Administrative;
Vladoi Janina Mirela, Sef Birou, Biroul verificare la fata locului;
Baly Roxana Elena, Sef Serviciu, Serviciul Management Financiar;
Zezeanu Luminita, Director, Directia Autorizare Programe;
Voicu Gina Adela, Sef Serviciu, Serviciul Autorizare Programul Operational Regional;
Lupu Oana Monica, Sef Serviciu, Serviciul Verificare Achizitii Publice si Conflict de Interese POR;
Muresan Irina Oana, Sef Serviciu, Serviciul Autorizare Programe de Cooperare Teritoriala Europeana;
Costea Corina, Director, Directia Plati si Contabilitate;
Voicu Daniel, Sef serviciu, Serviciul plati programe;
Epure Iuliana, Sef serviciu, Serviciul contabilitate programe;
Chiriacescu Cristina, Sef serviciu, Serviciul gestionarea sistemului unic de management al informatiilor pentru programul operational;
Paraschivescu Nicoleta, Sef birou, Biroul Control Financiar Preventiv Programe;
Stoica Roxana, Sef serviciu, Serviciul Urmarire si Recuperare Creante Nereguli;
Tudorache Diana Gabriela, Director, Directia control prim nivel;
Muceanu Theodora, Sef serviciu, Serviciul verificare cheltuieli FEDR si IPA;
Enache Marieta, Sef serviciu, Serviciul verificare cheltuieli ENPI;
Baicoianu Lucia Ioana, Director, Directia monitorizare;
Nicolaescu Daniel Valentin, Sef serviciu, Serviciul monitorizare POR;
Calotita Gina Alexandra, Sef serviciu, Serviciul monitorizare Programe de Cooperare Teritoriala Europeana;
Vasiliu Marius Mihai, Sef serviciu, Serviciul Constatare si Stabilire Nereguli ? POR;
Radutiu Mihai, Sef serviciu, Serviciul Constatare si Stabilire Nereguli - Programe Cooperare Teritoriala Europeana si Programe PHARE;
Tanasoff George Valeriu, Sef serviciu, Serviciul Constatare si Stabilire Nereguli ? PODCA;
Racovita Jalova Voinea Maria Magdalena, Sef serviciu, Unitatea autoritati nationale pentru programe europene;
Ghergut Mihaela Tamara, Sef serviciu, Unitatea gestionare nereguli fonduri europene.In cazul unei asocieri/tertului sustinator/ subcontractantului fiecare va completa acest formular.
e)Declaratie privind calitatea de participant la procedura - Formular nr. 2;
f)Certificat privind taxele si impozitele locale eliberat de Directia de impozite si taxe locale din care sa reiasa ca operatorul economic nu are datorii scadente in luna anterioara celei de depunere a ofertelor;
g)Certificat de atestatare fiscala eliberat de Administratia Finantelor Publice pentru obligatiile de plata catre buget din care sa reiasa ca operatorul economic nu are datorii scadente in luna anterioara celei de depunere a ofertelor.
***Certificatele se vor prezenta in original sau copie conform cu originalul. Persoanele juridice straine trebuie sa prezinte doc. edificatoare pt dovedirea eligibilitatii in conformitate cu cerintele solicitate de autoritatea contractanta. Documentele vor fi prezentate in original sau copie conform cu originalul insotite de traducerea autorizata in limba romana. Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului, din care sa reiasa ca informatiile cuprinse in acesta sunt reale/ actuale la data limita de depunere a ofertelor. Certificatul se va prezenta in original sau copie conf cu originalul. In cazul in care operatorul economic, clasat pe primul loc, in urma evaluarii, a depus certificatul constatator in copie conform cu originalul, autoritatea contractanta are dreptul de a solicita acestuia, inainte de incheierea contractului de achizitie publica depunerea documentului in original sau in copie legalizata.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Fisa de informatii generale - autoritatea contractanta solicita ca cifra medie anuala *(globala) pentru ultimii 3 ani (2010, 2011, 2012) sa fie cel putin egala cu 1.500.000 lei pentru lotul 1 si cel putin egala cu 1.250.000 lei pentru lotul 2. Curs Euro de referinta ce se va avea in vedere pentru echivalenta este: pentru anul 2010 1 euro - 4, 2099; pentru anul 2011 1 euro - 4, 2379; pentru anul 2012 1 euro - 4, 4560.
Bilantul contabil la 31.12.2010, 31.12.2011, 31.12.2012.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Completare Formular nr. 3Copia documentelor solicitate, certificate pentru conformitatea cu originalul.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Pentru LOTUL 1: Minimum 3 experti cu rol de coordonator de proiect, care sa indeplineasca fiecare urmatoarele cerinte: - studii superioare absolvite cu diploma de licenta;
- cunoasterea foarte buna a limbii engleze (scris, citit, vorbit).Expertul va face dovada, prin prezentarea de documente relevante, ca:
- a fost implicat, in calitate de lider/coordonator de echipa in cel putin un proiect;
- a avut calitatea de expert in cel putin un proiect de dezvoltare economico-sociala;
- a utilizat/aplicat metode cvasiexperimentale sau alte metode econometrice sau statistice specifice masurarii efectelor interventiilor privind dezvoltarea economico-sociala, sau a publicat cel putin un articol stiintific despre utilizarea metodelor econometrice sau statistice in analiza sau evaluarea dezvoltarii economico-sociale,
sau a sustinut prezentari in cadrul unor evenimente publice sau a predat cursuri referitoare la modelarea econometrica sau statistica a dezvoltarii economico-sociale.
Pentru LOTUL 1:
Minimum 5 experti cheie cu rol de expert evaluare program, care sa indeplineasca fiecare urmatoarele cerinte:
- studii superioare absolvite cu diploma de licenta;
- cunoasterea foarte buna a limbii engleze (scris, citit, vorbit).Expertul va face dovada, prin prezentarea de documente relevante, ca:
- a avut calitatea de expert evaluator in cel putin un proiect de evaluare a unei politici sau program de dezvoltare economico-sociala,
- a utilizat/aplicat metode cvasiexperimentale sau alte metode econometrice sau statistice specifice masurarii efectelor interventiilor privind dezvoltarea economico-sociala, sau a publicat cel putin un articol stiintific despre utilizarea metodelor econometrice sau statistice in analiza sau evaluarea dezvoltarii economico-sociale,
sau a absolvit cel putin un curs avand ca tema evaluarea contrafactuala, sau a sustinut prezentari in cadrul unor evenimente publice sau a predat cursuri referitoare la modelarea econometrica sau statistica a dezvoltarii economico-sociale.
Pentru LOTUL 2: Minimum 2 experti cu rol de coordonator de proiect, care sa indeplineasca fiecare urmatoarele cerinte: - studii superioare absolvite cu diploma de licenta;
- cunoasterea foarte buna a limbii engleze (scris, citit, vorbit);
- detinerea unei Diplome de formator autorizat (cod COR 242401) sau echivalent.Expertul va face dovada, prin prezentarea de documente relevante, ca:
- a fost implicat, in calitate de lider/coordonator de echipa in cel putin un proiect;
- a avut calitatea de expert in cel putin un proiect de dezvoltare a capacitatii profesionale in domeniul politicilor/programelor de dezvoltare economico-sociala;
- a utilizat/aplicat metode cvasiexperimentale sau alte metode econometrice sau statistice specifice masurarii efectelorinterventiilor privind dezvoltarea economico-sociala, sau a publicat cel putin un articol stiintific despre utilizarea metodelor econometrice sau statistice in analiza sau evaluarea dezvoltarii economico-sociale,
sau a sustinut prezentari in cadrul unor evenimente publice sau a predat cursuri referitoare la modelarea econometrica sau statistica a dezvoltarii economico-sociale.
Pentru LOTUL 2: Minimum 4 experti cheie cu rol de expert evaluare program, care sa indeplineasca fiecare urmatoarele cerinte: - studii superioare absolvite cu diploma de licenta;
- cunoasterea foarte buna a limbii engleze (scris, citit, vorbit);
- detinerea unei Diplome de formator autorizat (cod COR 242401) sau echivalent.Expertul va face dovada, prin prezentarea de documente relevante, ca: - a utilizat/aplicat metode cvasiexperimentale sau alte metode econometrice sau statistice specifice masurarii efectelor interventiilor privind dezvoltarea economico-sociala, sau a publicat cel putin un articol stiintific despre utilizarea metodelor econometrice sau statistice in analiza sau evaluarea dezvoltarii economico-sociale, sau a sustinut prezentari in cadrul unor evenimente publice sau a predat cursuri referitoare la modelarea econometrica sau statistica a dezvoltarii economico-sociale.Experienta profesionala specifica: - expertul care va elabora conceptul de diseminare a rezultatelor evaluarilor, va trebui suplimentar sa faca dovada experientei personale in domeniul publicistic, prin publicarea a cel putin unui articol pe tema dezvoltarii economico-sociale.
Operatorul economic va prezenta o lista centralizata a echipei de experti tehnici cheie, pentru implementarea Acordului ? cadru, pentru fiecare lot in parte.
Lista privind subcontractantii. Nu se accepta subcontractarea in integralitate a serviciilor.
Declaratie privind efectivele medii anuale ale personalului angajat si al cadrelor de conducere in ultimii 3 ani.
Pentru lotul 1: Candidatul/Ofertantul (operator economic sau membrii asocierii impreuna) trebuie sa demonstreze experienta similara dobandita in ultimii 3 ani (calculati pana la data limita de depunere a ofertelor) prin prezentarea unei liste a principalelor contracte derulate ce au avut ca obiect evaluarea unei politici sau a unui program de dezvoltare socio-economica.Valoarea serviciilor prestate, la nivelul unui contract sau mai multor contracte care au avut ca obiect evaluarea unei politici sau a unui program de dezvoltare socio-economica, sa fie de cel putin 750.000 lei.Operatorul va face dovada prestarii de servicii, in ultimii 3 ani, a unuia sau mai multor contracte de evaluare a unor politici sau programe de dezvoltare socio-economica (lotul 1).
Pentru lotul 2: Candidatul/Ofertantul (operator economic sau membrii asocierii impreuna) trebuie sa demonstreze experienta similara dobandita in ultimii 3 ani (calculati pana la data limita de depunere a ofertelor) prin prezentarea unei liste a principalelor contracte derulate ce au avut ca obiect: - fie evaluarea unei politici sau a unui program de dezvoltare socio-economica, - fie dezvoltarea capacitatii profesionale in domeniul evaluarii interventiilor/programelor de dezvoltare economico-sociala. Valoarea serviciilor prestate, la nivelul unui contract sau mai multor contracte care au avut ca obiect: fie evaluarea unei politici sau a unui program de dezvoltare socio-economica, fie dezvoltarea capacitatii profesionale in domeniul evaluarii interventiilor/programelor de dezvoltare economico-sociala, sa fie de cel putin625.000 lei.Operatorul va face dovada prestarii de servicii, in ultimii 3 ani, a implementarii a cel putin unui proiect de evaluare a unei politici sau a unui program de dezvoltare socio-economica, fie a cel putin un proiect/contract de dezvoltare a capacitatii profesionale in domeniul evaluarii interventiilor/programelor de dezvoltare economico-sociala.
Lista cu principalele servicii prestate in ultimii 3 ani (continand numele/titlul contractelor, valoarea finala certificata a acestora, sursa de finantare, perioada de prestare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati, cota (%) de participare a ofertantului din valoarea contractului, precum si o descriere a serviciilor prestate in cadrul contractului respectiv, in original). Ultimii 3 ani se vor calcula pana la data limita de depunere a ofertelor.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
CV-ul fiecarui expert tehnic cheie (in format European - Europass). Fiecare dintre expertii cheie propusi, vor mentioa in CV-ul propriu si referintele de identificare ale proiectelor/contractelor la care au participat, indicand domeniul, titlul, anul, etc., si vor descrie detaliat pozitia detinuta, contributia personala efectiva si rezultatele activitatii desfasurate.Fiecare expert tehnic cheie va depune declaratia de disponibilitate semnata in original.Operatorului economic clasat pe primul loc i se va solicita prezentarea de documente care sa ateste experienta prezentata in CV-urile expertilor tehnici cheie propusi.CV-ul fiecarui expert tehnic cheie (in format European - Europass). Fiecare dintre expertii cheie propusi, vor mentioa in CV-ul propriu si referintele de identificare ale proiectelor/contractelor la care au participat, indicand domeniul, titlul, anul, etc., si vor descrie detaliat pozitia detinuta, contributia personala efectiva si rezultatele activitatii desfasurate.Fiecare expert tehnic cheie va depune declaratia de disponibilitate semnata in original.Operatorului economic clasat pe primul loc i se va solicita prezentarea de documente care sa ateste experienta prezentata in CV-urile expertilor tehnici cheie propusi.CV-ul fiecarui expert tehnic cheie (in format European - Europass). Fiecare dintre expertii cheie propusi, vor mentioa in CV-ul propriu si referintele de identificare ale proiectelor/contractelor la care au participat, indicand domeniul, titlul, anul, etc., si vor descrie detaliat pozitia detinuta, contributia personala efectiva si rezultatele activitatii desfasurate.Fiecare expert tehnic cheie va depune declaratia de disponibilitate semnata in original.Operatorului economic clasat pe primul loc i se va solicita prezentarea de documente care sa ateste experienta prezentata in CV-urile expertilor tehnici cheie propusi.CV-ul fiecarui expert tehnic cheie (in format European - Europass). Fiecare dintre expertii cheie propusi, vor mentioa in CV-ul propriu si referintele de identificare ale proiectelor/contractelor la care au participat, indicand domeniul, titlul, anul, etc., si vor descrie detaliat pozitia detinuta, contributia personala efectiva si rezultatele activitatii desfasurate.Fiecare expert tehnic cheie va depune declaratia de disponibilitate semnata in original.Operatorului economic clasat pe primul loc i se va solicita prezentarea de documente care sa ateste experienta prezentata in CV-urile expertilor tehnici cheie propusi.Completare Formular nr.12.Completare Formular nr. 7 Subcontractantii vor completa formularul nr. 1C.Completare Formular nr. 6Completare Formular nr. 5 Fisele de experienta similara vor fi insotite de cel putin un document/ contract/ proces verbal de receptie care sa confirme ca a implementat cel putin un proiect de evaluare a unei politici sau a unui program de dezvoltare socio-economica. Se vor prezenta certificate/documente emise sau contrasemnate de autoritatea contractanta ori de catre clientul beneficiar privat.Completare Formular nr. 5 Fisele de experienta similara vor fi insotite de cel putin un document/ contract/ proces verbal de receptie care sa confirme ca a implementat cel putin un proiect de evaluare a unei politici sau a unui program de dezvoltare socio-economica, fie a unui proiect/contract de dezvoltare a capacitatii profesionale in domeniul evaluarii interventiilor/programelor de dezvoltare economico-sociala. Se vor prezenta certificate/documente emise sau contrasemnate de autoritatea contractanta ori de catre clientul beneficiar privat.Completare Formular nr. 4
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Da
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
- criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
Pretul ofertei
50%
Descriere: Componenta financiara
2.
Propunere tehnica
50%
Descriere: LOT1:1.Descr.si argum.riscurilor si masurilor de prev/red/elim.a efectelor fiec.risc, max10pct;2.Metode si tehnici de culegere a datelor si info necesare subproiectului, descr.si explicate in relatie cu tema studiului de evaluare, max30;3.Metode si tehnici de analiza si interpretare a datelor si info necesare subproiectului, descr.si explicate in relatie cu tema studiului de evaluare, max30;4.Metode si tehnici complementare de analiza calitativa pt a trage concluzii pt subproiect, descr.si explicate in relatie cu tema studiului de evaluare, max30;LOT2:1.Descr.si argum.riscurilor si masurilor de prev/red/elim.a efectelor fiec.risc, max10pct;2.Instrum.si tehnici de indrumare/coaching/transfer de know-how, descr.si argum, max30;3.Instrum.si tehnici de instruire descr.si argum, max25;4.Masuri si metode de diseminare a rezultatelor, descr.si argum, in contextul prezentarii concept.diseminare, max20;5.Structurarea si descr.etapelor analizei pt realizarea sintezei rapoartelor de evaluare, max15.VeziVI.3
Punctaj maxim componenta tehnica: 100
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 13.08.2013 09:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
22.08.2013 09:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 22.08.2013 11:00
Locul: Sediul MDRAP - strada Apolodor nr. 17, latura Nord, sector 5 - parter
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Cu imputernicire din partea reprezentantului operatorului economic, insotita de copia actului de identitate.
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Asistenta Tehnica Axa Prioritara 6 a Programului Operational Regional
Tip de finantare: Program / ProiectProgram / Proiect: Alte finantari (Program Operational Regional - POR)
VI.3) Alte informatii
LOTUL 1 100 pct din care: 1.Descrierea si argumentarea riscurilor si a masurilor de prevenire/reducere/eliminare a efectelor fiecarui risc: max 10 pct, acordate astfel: 3 pt 1 risc, 6 pt 2 riscuri, 10 pt mai mult de 2 riscuri identif in plus de CS; 2.Metode si tehnici de culegere a datelor si informatiilor necesare subproiectului, descrise si explicate in relatie cu tema studiului de evaluare: max 30 pct, acordate astfel: 8 pt 1 metoda si tehnica, 18 pt 2 metode si tehnici, 30 pt mai mult de 2 metode si tehnici de culegere a datelor si informatiilor, in plus de CS; 3. Metode si tehnici de analiza si interpretare a datelor si informatiilor necesare subproiectului, descrise si explicate in relatie cu tema studiului de evaluare: max 30 pct, acordate astfel: 12 pt 1 metoda si tehnica, 30 pt mai mult de 1 metoda si tehnica, in plus de CS; 4. Metode si tehnici complementare de analiza calitativa pt a trage concluzii pt subproiect, descrise si explicate in relatie cu tema studiului de evaluare: max 30 pct, acordate astfel: 8 pt 1 metoda si tehnica complementara, 18 pt 2 metode si tehnici complementare, 30 pt mai mult de 2 metode si tehnici complementare, in plus de CS;LOTUL 2, 100 pct din care: 1. Descrierea si argumentarea riscurilor si a masurilor de prevenire/reducere/eliminare a efectelor fiecarui risc: max. 10 pct, acordate astfel: 3 pt 1 risc, 6 pt 2 riscuri, 10 pt mai mult de 2 riscuri identificate in plus de CS; 2. Instrumente si tehnici de indrumare/coaching/transfer de know-how, descrise si argumentate: max 30 pct, acordate astfel: 8 pt 1-2 instrumente si tehnici, 18 pt 3 instrumente si tehnici, 30 pt mai mult de 3 instrumente si tehnici, in plus de CS; 3. Instrumente si tehnici de instruire descrise si argumentate: max 25 pct, acordate astfel: 7 pt 1 instrument si tehnica, 15 pt 2 instrumente si tehnici, 25 pt mai mult de 2 instrumente si tehnici, in plus de CS; 4. Masuri si metode de diseminare a rezultatelor, descrise si argumentate, in contextul prezentarii conceptului de diseminare: max 20 pct, acordate astfel: 6 pt 1 masura si metoda, 12 pt 2 masuri si metode, 20 pt mai mult de 2 masuri si metode de diseminare, in plus de CS; 5. Structurarea si descrierea etapelor analizei pt realizarea sintezei rapoartelor de evaluare: max 15 pct, acordate astfel: 3 pt 1 etapa de analiza si sinteza, 8 pt 2 etape de analiza si sinteza, 15 pt mai mult de 2 etape de analiza si sinteza a rapoartelor de evaluare, in plus de CS.In cazul semnarii unui AC pentru Lotul 2, acesta nu va incepe sa deruleze ctr subsecvente decat dupa ce se semneaza si AC pe Lotul 1. Angajamentul privind cantitatile minime pe AC Lotul 2, intra in vigoare doar daca se semneaza un AC pentru Lotul 1.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Conform prevederilor art. 256^2 din OUG nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Ministerul Dezvoltarii Regionale si Administratiei Publice - Serviciul Avizare Acte Normative
Adresa postala: Strada Apolodor nr. 17 Latura Nord, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 050741, Romania, Tel. +40 372111473, Adresa internet (URL): www.mdrap.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
09.07.2013 10:32