Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - achizitia serviciilor de distributie


Anunt de participare numarul 139306/03.10.2012
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
COMPANIA NATIONALA "IMPRIMERIA NATIONALA" - S.A.
Adresa postala: BD. ALEXANDRU IOAN CUZA, 56, SECTOR 1, BUC - sediu socialBD. IULIU MANIU NR. 244D, SECTOR 6, BUC - punct de lucruBD. IULIU MANIU NR. 224, SECTOR 6, BUC - punct de lucru, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 011056, Romania, Punct(e) de contact: Radu Ghizdeanu, Tel. +40 214348821, In atentia: Serv Achizitii, Email: [email protected], Fax: +40 214348821, Adresa internet (URL): www.cnin.ro/, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Companie nationala
Activitate (activitati)
Altele: Productie poligrafica
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
achizitia serviciilor de distributie
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
15 - Servicii de publicare si tiparire contra unei taxe sau pe baza unui contract
Locul principal de prestare: sediul prestatorului
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu un singur agent economic
Durata acordului-cadru: 48 luni
Valoarea estimata fara TVA: 15, 952, 221.48RON
Frecventa si valoarea contractelor ce vor fi atribuite: 1. 01.01.2013-31.12.2013 - 3988055.37 lei ; 2. 01.01.2014-31.12.2014 - 3988055.37 lei ; 3. 01.01.2015-31.12.2015 - 3988055.37 lei ; 4. 01.01.2016-31.12.2016 - 3988055.37
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
achizitia serviciilor de distributie
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
79824000-6 - Servicii de tiparire si de distributie (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
conform caiet de sarcini
Valoarea estimata fara TVA: 15, 952, 221.48RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
48 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
cuantum 1, 9%, echiv in lei la curs valab in ziua constit ac (cf anexa GP) valab: 120 de zile de la data lim de primire a ofertelor Se constit prin vir bancar sau printr-un instrum de garant emis in cond legii de o societ bcara ori de o societ de asig care se prez in orig in cuantum si pt per de valab prevaz in DA Daca GP se va constit prin vir bancar(OP) ofertantul are oblig confirm ac de catre bca pana la data deschid ofertelor Plata se va efect in cont CNIN SA IBAN RO53RZBR0000060003138747 RAIFFEISEN BANK-SUC MUN BUC GP irevocab Prin exceptie de la preved alin. 2.1 GP se poate constit si prin dep la AC a: unui OP sau a unei file CEC cu cond confirm acestora de catre banca pana la data deschid ofertelor sau a unei sume in numerar in cazul in care val GP este redusa ca val la casieria AC sit la pct de lucru din DA In conf cu preved Lg nr. 346/2004 art. 16 alin (2) privind stim infiint si dezv IMM cu modif si compl ult IMM-urile pot benef de red cu 50% a GP prin prez doc just coresp Doc de const a GP tb sa fie prez cel mai tarziu la data si ora stab pt deschid ofertelor AC are dreptul de a retine GP ofer pierzand astfel suma constit atunci cand acesta din urma se afla in oricare dintre urm sit: isi retrage oferta in per de valab a ac sau oferta sa fiind stab castig refuza sa semneze ctr de achiz publ in per de valab a ofertei Daca CNSC respinge contestatia ca NEFONDATA CNIN va retine contestat din GP in rap cu art. 278 (1) din OUG 34/2006.Restit GP: GP const de ofertantul a carui oferta a fost stab ca fiind castig se restit de AC in cel mult 3 zile lucrat de la data constit GBE GP constit de ofertantii a caror oferta nu a fost stab castig se return de AC dupa semnarea ctr de achiz publ cu ofertantul a carui oferta a fost desemn castig dar nu mai tarziu de 3 zile lucrat de la data exp per de valab a ofertei In ved restit de catre AC a GP se va compl Form nr.8, in orig semnat si stampilat Cuantumul garantiei de buna executie este de 10 % din valoarea fara TVA a contractului subsecvent, emisa in termen de maxim 10 zile de la data intrarii in vigoare a contractului.Pentru cei care fac dovada de IMM, cuantumul garantiei de buna executie este de 5 % din valoarea contractului.Prevederile art. 90, alin. 1-3 din HG nr. 925 din 19 iulie 2006 pentru aprobarea normelor de aplicare a prevederilor referitoare la atribuirea contractelor de achizitie publica din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 34/2006 privind atribuirea contractelor de achizitie publica, a contractelor de concesiune de lucrari publice si a contractelor de concesiune de servicii, cu modificarile si completarile ulterioare, se aplica in mod corespunzator.Modul de constituire a garantiei de buna executie conform art.90 din HG 925/2006
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Surse proprii
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta nr. 1: Declaratie privind situatia personala a operatorului economic ? in original, semnata si stampilata de reprezentantul legal in conformitate cu Formularul nr. 1
Cerinta nr. 2: Certificat de atestare fiscala pentru persoane juridice eliberat de Administratia Finantelor Publice privind obligatiile de plata la bugetul de stat, din care sa reiasa ca nu figureaza cu obligatii neachitate scadente in luna anterioara celei in care se prezinta ofertele ? in original / copie legalizata sau in copie lizibila, semnata si stampilata de catre reprezentantul legal al ofertantului, cu mentiunea ?conform cu originalul?.
Cerinta nr. 3: Certificat de atestare fiscala pentru persoane juridice privind impozitele si taxele locale si alte venituri ale bugetului local, din care sa reiasa ca nu figureaza cu obligatii neachitate scadente in luna anterioara celei in care se prezinta ofertele ? in original / copie legalizata sau in copie lizibila, semnata si stampilata de catre reprezentantul legal al ofertantului, cu mentiunea ?conform cu originalul?.
Cerinta nr. 4: Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta, potrivit Ordinului nr. 314/12.10.2010 al A.N.R.M.A.P., conform Formularului nr. 2 in original, semnat si stampilat de reprezentantul legal.
Cerinta nr. 5: Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 69?1 (evitarea conflictului de interese) din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 34/2006, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, conform Formularului nr. 3 in original, semnat si stampilat de reprezentantul legal.
Persoanele cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire sunt urmatoarele:
1. Consiliul de administratie- Valentin Vagaon ? presedinte;
- Forsea Simona Teodora ? membru;
- Dumitru Valentin Mihai ? membru;
- Cristian George Lascu ? membru;
- Dumitru Laurentiu Andrei ? membru.
2. Avizare documentatie procedura de atribuire- Valentin Vagaon ? Director General;
- Nicolae Tudor ? Director Executiv;
- Carmen Dobre ? Sef Departament Comercial;
- Consilier Juridic ? Serviciul Juridic si Verificarea Legalitatii Actelor ;
- Ingrid Quirsfeld-Zimerman ? Sef Serviciu Achizitii.Persoane juridice/fizice straine:
- se va prezenta echivalentul documentelor de mai sus.* In cazul in care la procedura se prezinta un mandatar al ofertantului, acesta va prezenta un mandat de la societatea in cauza, care sa dovedeasca faptul ca acesta este mandatat sa reprezinte ofertantul la procedura de achizitie. Cerinta nr. 1: Certificat constatator emis de Oficiul National al Registrului Comertului cu cel mult 30 de zile inainte de data depunerii ofertelor, din care sa rezulte existenta codurilor CAEN corespunzatoare obiectului achizitiei.
Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC.: original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.
Persoane juridice/fizice straine:
- se va prezenta echivalentul documentului de mai sus
Se va solicita ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii, de a prezenta, pentru conformitate, certificatul constatator in original/copie legalizata, in situatia in care acesta a prezentat inscrisul in copie lizibila.NOTA : In cazul intreprinderilor mici si mijlocii, declaratia pe propria raspundere a reprezentantului/ reprezentantilor legal/legali al/ai intreprinderii interesate privind incadrarea in categoria intreprinderilor mici si mijlocii. Declaratia pe propria raspundere privind incadrarea in categoria intreprinderilor mici si mijlocii va fi completata conform modelului prevazut in anexa 1 din Legea 346/14.07.2004, cu modificarile si completarile ulterioare, si va fi prezentata in original. Dovezile privind calitatea de I.M.M. sunt necesare in vederea reducerii cu 50% a valorilor pentru criteriile legate de garantia de participare si de garantia de buna executie.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta nr. 1 : Fisa de informatii generale
Media cifrei de afaceri in domeniul de activitate aferent obiectului contractului pe ultimii 3 ani se va calcula prin impartirea valorii cifrei de afaceri exprimata in lei la cursul euro mediu anual practicat de BNR pentru anul respectiv, dupa cum urmeaza: Anul 2009 :1 euro = 4, 2373 lei.
Anul 2010 :1 euro = 4, 2099 lei
Anul 2011 :1 euro = 4, 2379 lei
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta 1. O lista a principalelor servicii prestate in ultimii 3 ani, continand valori, perioade de prestare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati. Prestarile de servicii se confirma prin prezentarea a cel putin a unui document maximum 2 (doua) (contract, proces verbal de receptie etc.)prin care sa confirme prestarea de servicii.
In cazul in care beneficiarul este un client privat si, din motive obiective, operatorul economic nu are posibilitatea obtinerii unei certificari/confirmari din partea acestuia, demonstrarea prestarilor de servicii se realizeaza printr-o declaratie a operatorului economic;
Cerinta 2. Inscrisuri (facturi de achizitii, contracte legal incheiate, acorduri, alte modalitati de punere la dispozitie) care sa ateste proprietatea sau dreptul de folosinta asupra unui spatiul comercial de vanzare in incinta unei cladiri, respectiv a spatiului comercial de depozitare in incinta unei cladiri, valabile la data deschiderii ofertelor
Cerinta 3. Inscrisuri (facturi de achizitii, contracte legal incheiate, acorduri, alte modalitati de punere la dispozitie) care sa ateste proprietatea sau dreptul de folosinta asupra unui sistem de alarmare in spatiul comercial de vanzare si depozitare produse, valabile la data deschiderii ofertelor.
Cerinta 4. Inscrisuri (facturi de achizitii, contracte legal incheiate, acorduri, alte modalitati de punere la dispozitie) care sa ateste proprietatea sau dreptul de folosinta asupra unor: computer, imprimante, copiatoare si faxuri, valabile la data deschiderii ofertelor - copii cu mentiunea conform cu originalul, semnate si stampilate;
Cerinta 5. Inscrisuri (facturi de achizitii, contracte legal incheiate, acorduri, alte modalitati de punere la dispozitie) care sa ateste dreptul de a utiliza servicii internet pentru spatiul comercial de vanzare produse, valabile la data deschiderii ofertelor
Cerinta 6. Inscrisuri (facturi de achizitii, contracte legal incheiate, acorduri, alte modalitati de punere la dispozitie) care sa ateste dreptul de a utiliza servicii de telefonie pentru spatiul comercial de vanzare produse, valabile la data deschiderii ofertelor ? copii cu mentiunea conform cu originalul, semnate si stampilate).
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 20.11.2012 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
22.11.2012 09:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
120zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 22.11.2012 10:00
Locul: Punct de lucru situat in Bulevardul Iuliu Maniu nr. 244D, sector 6, Bucuresti
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
reprezentantii imputerniciti ai ofertantilor
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
1. C.N. Imprimeria Nationala S.A. isi rezerva dreptul: ? de a modifica pretul de vanzare catre agentii economici a produselor, in functie de modificarea preturilor de achizitie a materiilor prime, comisionul ofertat ramanand neschimbat.2. Prestatorul se obliga sa constituie in favoarea achizitorului, o garantie a platii produselor primite spre vanzare, in cuantum egal cu valoarea produselor primite, prin emiterea unui instrument de garantare bancara emis in conditiile legii si in termen de 10 zile lucratoare de la data primirii produselor.3. Daca doua sau mai multe oferte contin in cadrul propunerii financiare acelasi pret, in vederea atribuirii contractului de achizitie publica autoritatea contractanta va solicita respectivilor ofertanti, pentru departajare, o noua propunere financiara in plic inchis, caz in care contractul va fi atribuit ofertantului a carei noua propunere financiara are pretul cel mai scazut.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
pers vatamata poate sesiza CNSC in ved anularii actului si/sau recunoasterii dreptului pretins ori a interesului legitim, in termen de 10 zile incepand cu ziua urm luarii la cunostinta, despre un act al AC considerat nelegal
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Serviciul Juridic si Verificarea Legalitatii Actelor din cadrul companiei
Adresa postala: Bd. Iuliu Maniu nr. 244D, sector 6, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 061126, Romania, Tel. +40 214348802, Email: [email protected], Fax: +40 214348810, Adresa internet (URL): www.cnin.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
01.10.2012 11:57
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer