Licitatie Publica - Achizitia serviciilor de elaborare a activitatii specifice de reglementare in domeniul ?Managementul si economia constructiilor?
Anunt de participare numarul 113342/24.12.2010
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Ministerul Dezvoltarii Regionale si Turismului
Adresa postala: Str. Apolodor, nr. 17, sector 5, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 050741, Romania, Punct(e) de contact: Vlad Moaca, Tel. 0372111478, In atentia: Bogdan Raileanu, Email: [email protected], Fax: 0372111445, Adresa internet (URL): www.mdrt.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Achizitia serviciilor de elaborare a activitatii specifice de reglementare in domeniul ?Managementul si economia constructiilor?
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
8 - Servicii de cercetare - dezvoltare
Locul principal de prestare: Sediul prestatorului
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Lot nr. 1 - Indrumar de analiza a costului pe ciclul de viata al constructiilor, in contextul dezvoltarii durabile ? valoarea estimata pentru acest lot este de 123.891 lei fara TVA
Lot nr. 2 - Analiza rezultatelor sectorului de constructii din Romania pe baza sistemului integrat de indicatori utilizati in statele membre U.E., in scopul atingerii obiectivelor europene de performanta economica - valoarea estimata pentru acest lot este de 100.330 lei fara TVA
Lot nr. 3 - Optiuni strategice privind revigorarea activitatii in domeniul constructiilor in noile conditii economice. - valoarea estimata pentru acest lot este de 139.489 lei fara TVALot nr. 4 - Determinarea indicilor medii orientativi de actualizare a valorii cladirilor si constructiilor speciale ca urmare a evolutiei preturilor si tarifelor pentu perioada 2011-2012 - valoarea estimata pentru acest lot este de 203.796 lei fara TVA
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
73000000-2 - Servicii de cercetare si de dezvoltare si servicii conexe de consultanta (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Managementul si economia constructiilor
Valoarea estimata fara TVA: 567, 506RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
18 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantia de participare. Cuantumul specificat pentru fiecare lot in parte in anexa B. Constituire: Scrisoare de garantie, ordin de plata, iInstrument de garantare. Garantie de buna executie.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Venituri proprii constituite la MDRT in baza Legii nr. 10/1995 privind calitatea in constructii, cu modificarile ulterioare
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Contract de asociere.
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind eligibilitatea, Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 34/2006, Declaratii privind calitatea de participant, Declaratie pe proprie raspundere ca nu are, in cadrul autoritatii contractante, persoane care detin functii de decizie, respectiv sot/sotie, ruda sau afin pana la gradul al IV lea inclusiv, Certificatul de participare la licitatie cu oferta independenta, Certificatul constatator, Certificatul de inregistrare fiscala.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Fisa de informatii generale
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Cifra medie anuala de afaceri in ultimii 3 ani: - min.247.000 lei pentru oferta depusa pentru lotul nr. 1.- min.200.000 lei pentru oferta depusa pentru lotul nr. 2.- min.278.000 lei pentru oferta depusa pentru lotul nr. 3.- min.407.000 lei pentru oferta depusa pentru lotul nr. 4
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Lista cu principale prestari de serviciiin ultimii 3ani
2. Lista de experienta similara3.Informatii privind personalul tehnic de specialitate si de asigurarea calitatii
4.prezentareadedocumente care dovedesc atestarea capacitatii de a desfasura activitati de cercetare-dezvoltare si inovare, respectiv acreditareaca unitati si institutii componente ale sistemului de cercetare-dezvoltare de interes national (in conformitate cu prevederile Ordonantei Guvernului nr. 57/2002 privind cercetarea stiintifica si dezvoltarea tehnologica, cu modificarile si completarile ulterioare).
5. Informatii privind subcontractantii/asociatii
6. Informatii referitoare la respectarea obligatiilor privind conditiile de munca si protectia muncii.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Cerinta minima pentru experienta similara: finalizarea in ultimii 4 ani a unui contract sau a cel mult trei contracte de ?natura similara?, cu o valoare cumulata a contractelor de minim123.891 lei pentru lotul nr. 1; 100.330 Lei pentru lotul nr. 2; 139.489, 00 Lei pentru lotul nr. 3;203.796, 00 Lei pentru lotul nr. 4.2.Echipa responsabila cu indeplinirea contractului va avea in mod obligatoriu ca parte majoritara cercetatori stiintifici atestati si/sau cadre didactice universitare cu experienta in domeniu de min. 3 ani. Se vor prezenta CV-urile persoanelor cu studii superioare responsabile direct cu indeplinirea contractului.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Da
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
- criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
Pretul ofertei
50%
Descriere: Componenta financiara
2.
Descrierea modului de abordare al lucrarii; Prezentarerelevanta pe capitole si subcapitole a continutului lucrarii
40%
Descriere:
3.
Informatii privind asigurarea datelor necesare elaborarii lucrarii
10%
Descriere:
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 03.02.2011 17:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
07.02.2011 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
120zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 07.02.2011 14:30
Locul: Ministerul Dezvoltarii Regionale si Turismului, Str. Apolodor, nr.17 latura Nord sector 5, Bucuresti
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
In cadrul sedintei de deschidere a ofertelor vor fi admise doar persoanele desemnate prin imputernicire scrisa din partea ofertantului.
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
Clarificarile la Documentatia de Atribuire vor fi publicate pe site-ul wwww.e-licitatie.ro, anexate la anuntul de participare, pana la data de 28.01.2010, ora 12:00.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos nr. 6, Sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +4(021)3104641, Email: [email protected], Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel Bucuresti - reprezinta tot o cale de atac
Adresa postala: Sos. Oltenitei nr 70-111, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 7000, Romania, Tel. (021)3321240, Fax: (021)3323377, Adresa internet (URL): www.cabuc.ro
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Ministerul Dezvoltarii Regionale si Turismului; Directia Generala Juridica
Adresa postala: Str. Apolodor nr. 17, latura Nord, Sector 5, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 050741, Romania, Tel. 0372111473, Adresa internet (URL): www.mdrt.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
23.12.2010 10:08