Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Achizitia serviciilor de informare si publicitate in cadrul proiectului ?Dezvoltarea infrastructurii turistice a Municipiului Campulung prin reabilitarea zonei istorice si de agrement Complex-Parc Kretzulescu?, cod SMIS 12940


Anunt de participare numarul 135123/28.04.2012
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
MUNICIPIUL CAMPULUNG
Adresa postala: STR. NEGRU VODA, NR. 127, Localitatea: Campulung, Cod postal: 115100, Romania, Punct(e) de contact: Bogdan Popescu, Tel. +40 248511034, Email: [email protected], Fax: +40 248511036, Adresa internet (URL): www.primariacampulung.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
SISTEMUL ELECTRONIC DE ACHIZITII PUBLICE
Adresa postala: Str. Italiana nr. 22 sector 2, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 020976, Romania, Tel. +40 213032997, Fax: +40 231032937, Adresa internet (URL): http: //www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Achizitia serviciilor de informare si publicitate in cadrul proiectului ?Dezvoltarea infrastructurii turistice a Municipiului Campulung prin reabilitarea zonei istorice si de agrement Complex-Parc Kretzulescu?, cod SMIS 12940
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
13 - Servicii de publicitate
Locul principal de prestare: Municipiul Campulung, jud. Arges
Codul NUTS: RO311 - Arges
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Publicitatea si promovarea proiectului implica doua tipuri de activitati distincteactivitati de promovare a proiectuluiactivitati de promovare a traseului si complexului reabilitatServ ce vor fi prestate in cadrul contr in concordanta cu activit specifice de publicit si promovare sunt descrise dupa cum urmeazaRealizarea publicitatii si promovarii proiectuluiServicii de publicitatea.Inchirierea de spatiu publicitarb.Productia materialelor de promovare si publicitateServicii de editare, tiparire ?i distribu?ie
a.Tiparirea materialelor publicitare si de informareb.Difuzarea materialelor publicitare si de informareIII.Servicii de proiectare de website-uri WWWIV.Constructie si amplasare panouri publicitareV.Servicii de fotografiere
2. Realizarea informarii si publicitatii traseului si complexului reabilitat
I. Servicii de promovarea. Elaborarea unui plan de promovare
b. Crearea identitatii produsului turistic (Perspectiva, valorile si misiunea, Crearea brandului /marca, Construirea elementelor de imagine: grafica, sigla, culori, fonturi, imagini reprezentative; implementare, consolidare; crearea de reguli de utilizare si folosire, realizare documente interne (foi cu antet, carti de vizita, documente diverse), Realiz texte de prezentare: istoric, descriere scurta, descriere detaliata cu date tehnice, descrieri pentru situl web si pentru promov in motoare de cautare, Formulare interactiune etc.)
c. Dezvoltare website (pagina web) produs turistic
d. Desfasurare camp de promove. Prod mat publicit si de promov (creatie si productie spot TV, creatie si productie clip radio, Brosura generala (traseu turistic si evidentierea intregului complex), Pliante turistic al orasului (cu evidentiere vile celebre, traseu pentru bicicleta, traseu personalitati etc.), Bannere , Afise prezentare destinatie/evenimente/oferte promotionale, Postere, Flyere, Fotografii reprezentative cu produsul turistic, Creare imagini/clip pentru afisaj interior, CD-uri prezentare produs turistic, Materiale promotionale / Produse personalizate (pixuri, notes-uri, sepci, stegulete copii, fiesbies, tricouri, genti, sticle vin, felicitari, carti postale))II. Servicii de informare
a. Distrib mat public si de inf (Pliante, Flyere, Brosuri, CD-uri prezentare produs turistic, Materiale promotionale)
b. organiz evenimente (targuri, expozitii)
III. Serv de publica. publicarea unor articole in reviste de specialitate
b. publicare comunicate de presa
c. organizare conferinta de presa
d. inchiriere de sp publicexterior pentru : afise, bannere, postere
e. inchiriere sp publicit interior displayuri interior si sigle
f. inchiriere sp publicit TV pentru difuzare spot TV
g. inchiriere spatiu publicitar radio pentru difuzare clip radio
h. Alte activitati de informare si publicitate: Direct mailing, Newslettere
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
79341000-6 - Servicii de publicitate (Rev.2)
72413000-8-Servicii de proiectare de site-uri WWW (World Wide Web) (Rev.2)
79824000-6-Servicii de tiparire si de distributie (Rev.2)
79961100-9-Servicii de fotografie publicitara (Rev.2)
79970000-4-Servicii de editare (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Conform caietului de sarcini
Valoarea estimata fara TVA: 1, 713, 275.5RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
26 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Cuantumul g de p este de 34.000 lei Perioada de valab a g de p este de min 90 zile de la data termenului limita de primire a oferelor inclusiv prima si ultima zi Ofertantul va prez ca parte a Ofertei sale g de p const in conform cu Art 86 din HG 925/2006 prin virament bancar cu cond prez extr de cont in copie certif ?conf cu orig? care sa ateste ca banii au fost virati in contul Municipiului Campulung Plata se va face in contul deschis la Trez Campulung RO95TREZ0475006XXX000090 CUI 4122361 (pentru a fi consid indep cerinta privind const g de p prin virament banc este oblig ca la data deschid ofertelor viram bancar sa fie conf prin extr de cont al aut contr), sau -printr-un inst de garantemis in cond legii de o soc banc ori de o societ de asig care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada de valab prev in doc de atrib In cazul in care CNSC respinge contestatia ca fiind nefondata, aut contr va retine contestatarului din garantia de participare suma de 5.493, 27 lei. Cuantumul garantiei de buna executie exprimata procentual va fi de 10% din valoarea contractului fara TVA Modul de constituire a garantiei de buna executie: in conformitate cu prevederile articolului 90 alin.1 din HG 925/2006. In cazul in care partile convin asupra modalitatii de constituire a garantiei bancare prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale, conform art.I din HG nr.1045/2011 privind modificarea alin. (3) al art.90 din HG nr.925/2006 cu modificarile scompletarile ulterioare, contractantul are obligatia de a deschide la unitatea Trezoreriei Statului din cadrul organului fiscal competent in administrarea acestuia, un cont de disponibil distinct la dispozitia autoritatii contractante. Suma initiala care se depune de catre contractant in contul de disponibil astfel deschis nu trebuie sa fie mai mica de 0, 5 % din pretul contractului fara TVA.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
- Fondul European de Dezvoltare Regionala 85 %- Buget de stat 13 %- Buget local 2 %
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta nr. 1Declaratie privind eligibilitatea (neincadrarea in prevederile art. 180 din O.U.G. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare)Modalitatea de indeplinire1. Completarea si prezentarea Formularului nr.3 - ?Declaratie privind eligibilitatea? din ?Volumul III ? Model de Formulare?.2. Cazier judiciar al operatorului economic se va prezenta in original, copie legalizata/autentificata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?3. Cazier fiscal al operatorului economic se va prezenta in original, copie legalizata/autentificata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?Daca un grup de operatori economici depune oferta comuna, aceasta cerinta trebuie indeplinita de fiecare membru al grupului. In acest sens, fiecare membru al grupului este obligat sa prezinte acest document.In cazul in care ofertantul isi demonstreaza situatia economica si financiara invocand sustinerea acordata de catre o alta persoana, aceasta nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire conform prevederilor art. 180.Completarea si prezentarea Formularului nr. 3 din partea tertului sustinator.Cerinta nr. 2Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.181 din O.U.G. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioareModalitatea de indeplinire1. Formularul nr. 4 -?Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din O.U.G. 34/2006? din ?Volumul III ? Model de Formulare?.Nota: Daca un grup de operatori economici depune oferta comuna, aceasta cerinta trebuie indeplinita de fiecare membru al grupului. In acest sens, fiecare membru al grupului este obligat sa prezinte acest document.In cazul in care ofertantul isi demonstreaza situatia economica si financiara invocand sustinerea acordata de catre o alta persoana, aceasta nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire conform prevederilor art. 181 lit a), c^1) si d). In acest sens se solicita completarea si prezentarea Formularului nr.4 din ?Volumul III ? Model de Formulare?, adaptat corespunzator, de catre tertul sustinator.2. Certificat de atestare fiscala privind obligatiile catre bugetul de stat, emis de Directia Generala a Finantelor Publice din care sa rezulte ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele, emise conform Legii nr. 571/2003 privind Codul Fiscal cu modificarile si completarile ulterioare si O.G nr. 92/2003 privind Codul de procedura fiscala republicata cu modificarile si completarile ulterioare. Certificatul se va prezenta in original, copie legalizata/autentificata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.3. Certificate privind plata impozitelor si taxelor locale eliberate de Compartimentul Impozite si Taxe Locale al unitatilor administrativ - teritoriale de pe raza careia Ofertantul are sediul principal, sediul secundar si toate punctele de lucru declarate din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele, emise conform Legii nr. 571/2003 privind Codul Fiscal cu modificarile si completarile ulterioare si O.G nr. 92/2003 privind Codul de procedura fiscala republicata cu modificarile si completarile ulterioare. Certificatele se vor prezenta in original, copie legalizata/autentificata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.4. Persoanele juridice straine vor prezenta orice document edificator eliberat de autoritati ale tarii de origine (certificate, caziere judiciare, alte documente echivalente) prin care sa dovedeasca ca si-au indeplinit obligatiile de plata a impozitelor si taxelor si contributiilor catre bugetul de stat si local, scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.Aceste documente vor fi insotite de traducere autorizata in limba romana.Nota: In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste documente.In cazul in care s-a aprobat de catre organul fiscal o facilitate fiscala, se vor prezenta documentele aferente (decizia, conventia), precum si dovada respectarii facilitatii fiscale acordate, in copie legalizata sau copii lizibile certificate , ,conform cu originalul?Observatii: Cu exceptia impozitelor si taxelor pentru care s-au acordat facilitati fiscale de catre organele competente si in masura in care s-au respectat conditiile impuse la acordarea acestora, autoritatea contractanta va exclude ofertantul care inregistreaza datorii catre bugetul de stat sau catre bugetul local (indiferent de cuantumul acestora) scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.Cerinta nr. 3Declaratie privind calitatea de participant la proceduraModalitatea de indeplinireSe va completa : Formular nr.5 ?Declaratie privind calitatea de participant la procedura? din ?Volumul III ? Model de Formulare?Cerinta nr. 4Certificat de participare la licitatie cu oferta independentaModalitatea de indeplinireSe va completa Formularul nr.6 din ?Volumul III ? Model de Formulare?.Cerinta nr. 5Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute de art. 69^1 din OUG nr 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.Modalitatea de indeplinireSe va prezenta Formularul nr. 7 din ?Volumul III ? Model de Formulare?.Nota: Aceasa declaratie va fi prezentata si de subcontractantii mentionati de ofertanti in ?Lista privind subcontractantii? (Formularul nr.14 din ?Volumul III ? Model de Formulare?) cat si de tertul sustinator daca este cazul.Persoanele din cadrul Autoritatii contractante cu functie de decizie, in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire: Calin Ioan Andrei ? Manager de proiectLiviu Ioan Taroiu - ViceprimarGheorghita Nestor - Responsabil financiar Membru in comisia de evaluareNicolae Ghinea - SecretarBogdan Popescu ? Responsabil achizitii publiceTatulescu Roxana ? Membru in comisia de evaluareNica Elena ? Responsabil Tehnic Membru in comisia de evaluareBalascan Sorin ? Membru in comisia de evaluareBuzescu Daniela ? Responsabil achizitii publice Membru in comisia de evaluareIzbasescu Florin ? Membru de rezerva in comisia de evaluareBraga Roxana ? Responsabil financiar Membru de rezerva in comisia de evaluareNicolae Iulian- Consilier juridic Membru in comisia de evaluareCringus Niculae - Consilier juridic Membru de rezerva in comisia de evaluareChirvasiu Cristina ? Membru de rezerva in comisia de evaluareBadulici Carmen ? Membru de rezerva in comisia de evaluareOana Onela - Manager de proiect Membru in comisia de evaluareRoman Mihut- Dragos ? Expert achizitii publice Membru in comisia de evaluareNiculescu Florin ? ExpertTehnic Membru in comisia de evaluare Cerinta nr. 1
Documente care dovedesc forma de inregistrare
Persoane juridice /fizice romane
Modalitatea de indeplinire
1. Certificat constatator in original, copie legalizata/autentificata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? emis de Oficiul National al Registrului Comertului din care sa rezulte ca nu sunt inscrise mentiuni cu privire la aplicarea Legii 85/2006 privind procedura insolventei sau ca ofertantul este in incapacitate de plata, lichidare voluntara sau alte proceduri care au ca efect juridic suspendarea activitatii/ dizolvarea persoanei juridice si obiectul de activitate aloperatorului economic. Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC.
Nota: Autoritatea contractanta va solicita ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, prezentarea pentru conformitate a Certificatului Constatatorin original/copie legalizata;
Documente care dovedesc forma de inregistrare
Persoane juridice /fizice straine
Vor prezenta documente edificatoare care dovedesc o forma de inregistrare in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident din care sa rezulte ca:
- domeniul de activitate al ofertantului corespunde obiectului procedurii
- nu sunt inscrise mentiuni privind procedura insolventei sau ca societatea se afla in incapacitate de plata.
Documentele se vor prezenta in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? si vor fi insotite de traducerea autorizata a acestora in limba romana.
Ofertantii, persoane juridice straine vor prezenta o declaratie pe propria raspundere prin care, in cazul in care oferta este declarata castigatoare, se angajeaza ferm ca inaintea incheierii contractului, sa asigure inregistrarea societatii la autoritatea fiscala competenta, conform prevederilor legislatiei fiscale din Romania in vigoare. Declaratia va fi tradusa autorizatin limba romana.
Daca un grup de operatori economici depune oferta comuna, aceste cerinte trebuie indeplinite de fiecare membru al grupului. In acest sens, fiecare membru al grupului este obligat sa prezinte aceste documente.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta nr. 1
Informatii generale si documente financiar-contabilepentru ultimii trei ani financiari incheiatiCerinta minima: Se solicita ca media cifrei de afaceri globale pentru ultimii trei ani financiari incheiati sa fie de minim 3.400.000 lei, calculata conform Art. 9, lit. b) din H.G. nr.925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta nr. 1
Principalele servicii prestate in ultimii 3 ani (calculati pana la data depunerii ofertelor).
Cerinta minima:
- Valoarea insumata a contractelor de servicii carejustifica experienta similara trebuie sa fie de minim 1.700.000, 00 lei, fara TVA si se calculeaza avand in vederenumai valorile serviciilor prestate in ultimii 3 ani, pana la data depunerii ofertelor.Se accepta si contractele carela data depunerii ofertelor sunt in curs de derulare.Se solicita ofertantului recomandari, copii dupa partile relevante din contractele prezentate ca experienta similara, procese verbale de receptie, etc.
Cerinta nr. 2
Declaratie privind efectivele medii anuale ale personalului angajat si ale cadrelor de conducere in ultimii 3 ani (2009, 2010, 2011), separat pe fiecare an in parte.
Cerinta nr. 3
Nominalizarea personalului ?cheie? de care dispune sau al carui angajament de participare a fost obtinut de catre ofertant
Cerinta nr. 4
Declaratii semnate privind disponibilitatea de a lucra pe toata perioadain cadrul acestui contract
Cerinta nr. 5
Pers cheie 1 Team Leader Studii sup econom/ juridice/ comunicare Exp dov prin implic in cel putin un contr similar unde a detinut o pozi similara 1 Specialist copywriter Studii sup filologie/ comunic/ jurnalism/ limbi straine Exp dov prin implic in cel putin un cont similar unde a detinut o pozi similara 1 Specialist grafica/ design Studii sup arte plastice/ ec/ comunic Experienta dov prin implic in cel putin un contr similar unde a detinut o poz similara 1 Expert in planific media Studii sup ec/ comunic Exp dov prin implic in cel putin un contr similar unde a detinut o poz similara 1 Fotograf Studii sup Experienta dov prin implicarea in cel putin un contr similar unde a detinut o pozitie similara 1 Sociolog ? Studii superioare sociologice sau stiinte sociale, experienta in realizarea de studii de piata si cercetarii de piata Experienta dovedita prin implicarea in cel putin un contract similar unde a detinut o pozitie similara pentru realizarea unui studiu de piata
Cerinta nr. 6
Asigurarea (in dotare proprie, prin contracte sau conventii de inchiriere , sau orice alte forme de detinere) acelorutilaje, instalatii, echipamente tehnice care sunt considerate strict necesare pentru indeplinirea contractului de servicii
Cerinta nr. 7
Lista privind subcontractantii
Cerinta nr. 8 Informatii privind tertul sustinator
Cerinta nr. 1
Informatii privind asigurarea calitatii in conformitate cu standardele europene relevante care atesta certificarea sistemului propriu de management al calitatii ofertantului pentru activitatile care fac obiectul prezentei proceduri ISO 9001 sau echivalent( in cazul unei asocieri aceasta cerinta trebuie indeplinita de fiecare membru al asocierii)
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Da
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
- etapa finala prin licitatie electronica cu 1 runda de participare;
- elementul care face obiectul procesului repetitiv de ofertare este pretul/valoare noua;
- nu se utilizeaza pasul de licitare;
- Pentru a participa la faza finala de licitatie electronica, ofertantii trebuie obligatoriu sa fie inregistrati in SEAP.
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 14.06.2012 09:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
14.06.2012 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 14.06.2012 11:00
Locul: Municipiul Campulung, str. Negru Voda , nr. 127
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Membri comisiei de evaluare, reprezentanti UCVAP, imputerniciti ai ofertantilor
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Programul Operational Regional (POR) 2007-2013, Axa prioritara 5 ? ?Dezvoltarea durabila si promovarea turismului?, Domeniul major de interventie 5.1 ? ?Restaurarea si valorificarea durabila a patrimoniului cultural, precum si crearea/modernizarea
Tip de finantare: Fonduri europeneFond european: Programul Operational Regionale
VI.3) Alte informatii
In cazul in care se constata ca ofertele clasate pe primul loc au preturi egale, autoritatea constractanta va solicita reofertarea in plic inchis in vederea departajarii ofertelor.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
In conformitate cu prevederile art 256^2 din O.U.G. nr. 34/2006, termenul de transmitere a contestatiei este de 10 zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostinta despre un act al Autoritatii Contractante considerat nelegal.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
MUNICIPIUL CAMPULUNG
Adresa postala: str. Negru Voda, nr. 127 jud. Arges, Localitatea: Campulung, Cod postal: 115100, Romania, Tel. +40 248511034, Email: [email protected], Fax: +40 248511036, Adresa internet (URL): www.primariacampulung.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
26.04.2012 17:50
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer