Licitatie Publica - Achizitia serviciilor de informare si publicitate in cadrul proiectului ?Dezvoltarea infrastructurii turistice a Municipiului Campulung prin reabilitarea zonei istorice si de agrement Complex-Parc Kretzulescu?, cod SMIS 12940
Anunt de participare numarul 142756/27.03.2013
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
MUNICIPIUL CAMPULUNG
Adresa postala: STR. NEGRU VODA, NR. 127, Localitatea: Campulung, Cod postal: 115100, Romania, Punct(e) de contact: Bogdan Popescu, Tel. +40 248/511034, Email: [email protected], Fax: +40 248/511036, Adresa internet (URL): www.primariacampulung.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Achizitia serviciilor de informare si publicitate in cadrul proiectului ?Dezvoltarea infrastructurii turistice a Municipiului Campulung prin reabilitarea zonei istorice si de agrement Complex-Parc Kretzulescu?, cod SMIS 12940
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
13 - Servicii de publicitate
Locul principal de prestare: Municipiul Campulung, jud. Arges
Codul NUTS: RO311 - Arges
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Publicitatea si promovarea proiectului implica doua tipuri de activitati distincte:
? activitati de promovare a proiectului? activitati de promovare a traseului si complexului reabilitatServiciile ce vor fi prestate in cadrul contractului, in concordanta cu activitatile specifice de publicitate si promovare, sunt descrise dupa cum urmeaza: I.COMUNICARE ?REALIZAREA STRATEGIEI DE PUBLICITATE
a. Realizare site ? pagina web
b. Realizare sistem Newslettere
c. Campanii online (cercetare de piata, bannere electronice, concurs de promovare site, newslwetere terti)
d. Realizare de CD ?uri de prezentare
II.IMAGINE COMPLEX ? Realizarea si aplicarea de insemne si panouri publicitare
a. Realizare si aplicare de autocolante
b. Realizare si montare de placi temporare si permanente
c. Realizarea de fotografii
d. Realizarea de foi cu antet
e. Realizarea de plicuri
f. Realizarea de carti de vizita
g. Realizarea de mapeIII.MATERIALE PROMOVARE ? Productia si distributia de tiparituri
a. Realizare si distributiebrosura generala
b. Realizare si distributiepliantec. Realizare si distributie flyere
d. Realizare si amplasare de postere si afise
e. Realizare si amplasarebannereIV.DIRECT MAILING - Realizarea unor campanii de direct mailinga. campanie de tip branding
b. campanii direct mailingV.PUBLICITATE - Realizarea unei campanii de promovare a proiectuluia.Realizare si publicare articole presa scrisa
b. Creatie, productie si difuzare spot radio
c. Creatie, productie si difuzare spot videod. Publicitate exterioara (outdoor)
e. Publicitate interioara (displayuri interioare)
f. Creatie, productie si amplasare sigle (semnalistica)
VI.MATERIALE PERSONALIZATE - Realizarea de materiale promotionalea.Stegulete copii
b.Frisbies
c.Pixuri
d. Notese. Tricouri
f. Genti
g. Sticle vin
h. Sepci
i. Felicitari
j. Carti postale
k. Stick USB
l. Ecusoane
m. Laynard
n. Invitatii evenimente
o. Diplome
VII.Campanie de promovare a proiectului (relatii publice - PR)
a. Realizarea si transmitereade comunicate si stiri de presa, creare baze de date jurnali?ti
b. Organizarea si participarea la evenimente
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
79341000-6 - Servicii de publicitate (Rev.2)
72413000-8-Servicii de proiectare de site-uri WWW (World Wide Web) (Rev.2)
79342200-5-Servicii de promovare (Rev.2)
79824000-6-Servicii de tiparire si de distributie (Rev.2)
79970000-4-Servicii de editare (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Conform caietului de sarcini
Valoarea estimata fara TVA: 1, 713, 275.5RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
26 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Cuantumul garantiei de particip este de 34000 lei Perioada de valab a g de p este de min 90 zile de la termenul limita de dep a ofertelor Ofertantul va prez ca parte a Ofertei sale g de p constituita in conf cu Art 86 din HG 925/2006 astfelprin virament bancar plata se va face in contul deschis la Trezoreria Campulung RO95TREZ0475006XXX000090 CUI 4122361pentru a fi considerata indeplinita cerinta privind constituirea garantiei de participare prin virament bancar este obligatoriu ca la data deschiderii ofertelor viramentul bancar sa fie confirmat prin extrasul de cont al autoritatii contractante sauprintr-un instrument de garantare emis in cond legii de o societ bancara ori de o societ de asig care se prezinta in original in cuantumul si pentru perioada de valab prev in DA sau prin depunerea la casieria AC a) a unui ordin de plata sau a unei file cec cu cond confirm acestora de catre banca pana la data deschiderii ofertelor b) a unei sume in numerar Min de cerinte care trebuie cuprinse in instrumentul de garantare emis in cond legii de o societ bancara ori de o societ de asig se afla in Formularul nr.23 ? Scrisoare de garantieIn cazul in care ofertantul este o asoc de op ec in Scrisoarea de Garantie la denumirea ofertantului se va completa numele Liderului Asocierii care constituie garantia in numele tuturor membrilor Asocierii in conform cu Acordul de asociere In cazul in care ofertantul/ofertantii formuleaza in scris o contestatie/ plangere catre Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor/ instanta competenta sa solutioneze plangerea se vor aplica prevederile art 278^1alin (1)/ art 278^1alin (2) din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioareIn cazul in care CNSC respinge contestatia ca fiind nefondata AC va retine contestatarului din g de p suma de 5493, 27 lei. Pentru calculul echivalentei g de p din lei in alta valuta se va folosi cursul mediu lei/valuta comunicat de catre BNR pentru data publicarii prezentului anunt de participare Cuantumul garantiei de buna exec exprimata procentual va fi de 10%din valoarea contra fara TVA Garantia de buna exec se va constitui in termen de max 10 zile lucratoare de la semnarea contr de ambele parti Modul de const a g de b exec in conf cu preved art 90 alin1 din HG 925/2006In cazul in care partile convin asupra modalitatii de const a garantiei bancare prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale conform art I din HG nr 1045/2011 privind modific alin (3) al art 90 din HG nr.925/2006 contractantul are oblig de a deschide la unitatea Trezoreriei Statului din cadrul organului fiscal competent in administrarea acestuia un cont de disponibil distinct la dispozitia autoritatii contractante Suma initiala care se depune de catre contractant in contul de disponibil astfel deschis nu trebuie sa fie mai mica de 0, 5 % din pretul contractului fara TVAPrestatorul va prezenta achizitorului, in maxim 10 zile lucratoare de la data semnarii contractului de ambele parti, extrasul contului de garantii de buna executie, insotit de o scrisoare din partea trezoreriei adresata prestatorului, prin care aceasta confirma deschiderea contului de garantii de buna executie aferent acestui contract si alimentarea lui cu suma initiala stabilita mai sus.Autoritatea contractanta are dreptul de a emite pretentii asupra garantiei de buna executie, oricand pe parcursul indeplinirii contractului, in limita prejudiciului creat, in cazul in care contractantul nu isi indeplineste obligatiile asumate prin contract. Anterior emiterii unei pretentii asupra garantiei de buna executie autoritatea contractanta are obligatia de a notifica pretentia contractantului, precizand obligatiile care nu au fost respectate.Autoritatea contractanta va elibera/restitui garantia de buna executie, conform art.92 alin. (2) din HG nr. 925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
- Fondul European de Dezvoltare Regionala 85 %- Buget de stat 13 %- Buget local 2 %
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta nr. 1
Declaratie privind eligibilitatea (neincadrarea in prevederile art. 180 din O.U.G. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare)
Modalitatea de indeplinire
1. Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 180 din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.
Completarea si prezentarea Formularului nr.3 - ?Declaratie privind eligibilitatea? din ?Volumul III ? Model de Formulare?.
2. Cazier judiciar al operatorului economic se va prezenta in original, copie legalizata/autentificata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?
3. Cazier fiscal al operatorului economic se va prezenta in original, copie legalizata/autentificata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?Nota: Conform Art.180 din OUG 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare ? autoritatea contractanta va exclude din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica orice ofertant despre care are cunostinta ca, in ultimii 5 ani, a fost condamnat prin hotarare definitava a unei instante judecatoresti, pentru participare la activitati ale unei organizatii criminale, pentru coruptie, pentru frauda si/sau pentru spalare de bani.
Daca un grup de operatori economici depune oferta comuna, aceasta cerinta trebuie indeplinita de fiecare membru al grupului. In acest sens, fiecare membru al grupului este obligat sa prezinte acest document.
In cazul in care ofertantul isi demonstreaza situatia economica si financiara invocand sustinerea acordata de catre o alta persoana, aceasta nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire conform prevederilor art. 180.
Completarea si prezentarea Formularului nr. 3 din partea tertului sustinator.
Cerinta nr. 2
Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.181 din O.U.G. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
Modalitatea de indeplinire
1. Formularul nr. 4 -?Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din O.U.G. 34/2006? din ?Volumul III ? Model de Formulare?.
Operatorii economici care se aflain una din situatiile prevazute la art. 181 din OUG 34/2006 , modificata vor fi exclusi de la procedura de atribure a contractului.
Nota: Daca un grup de operatori economici depune oferta comuna, acesta cerinta trebuie indeplinita de fiecare membru al grupului. In acest sens, fiecare membru al grupului este obligat sa prezinte acest document.
In cazul in care ofertantul isi demonstreaza situatia economica si financiara invocand sustinerea acordata de catre o alta persoana, aceasta nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire conform prevederilor art. 181 lit a), c^1) si d). In acest sens se solicita completarea si prezentarea Formularului nr.4 din ?Volumul III ? Model de Formulare?, adaptat corespunzator, de catre tertul sustinator.
2. Prezentarea Ceritificatului eliberat de Administratia Finantelor Publice, din care sa rezulte ca ofertantul nu are datorii SCADENTE LA PLATA IN LUNA ANTERIOARAcelei in care se depun ofertele, . Certificatul se va prezenta in original, copie legalizata/autentificata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.
3. Prezentarea Certificatului eliberat de Autoritatile Publice Locale, din care sa rezulteca ofertantul nu are datorii SCADENTE LA PLATA IN LUNA ANTERIOARAcelei in care se depun ofertele..Certificatele se vor prezenta in original, copie legalizata/autentificata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.
4. Persoanele juridice straine vor prezenta orice document edificator eliberat de autoritati ale tarii de origine (certificate, caziere judiciare, alte documente echivalente) prin care sa dovedeasca ca si-au indeplinit obligatiile de plata a impozitelor si taxelor si contributiilor catre bugetul de stat si local, scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.
Aceste documente vor fi insotite de traducere autorizata in limba romana.
Nota: In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste documente.
In cazul in care s-a aprobat de catre organul fiscal o facilitate fiscala, se vor prezenta documentele aferente(decizia, conventia), precum si dovada respectarii facilitatii fiscale acordate, incopie legalizata sau copii lizibile certificate , ,conform cu originalul?
Observatii: Cu exceptia impozitelor si taxelor pentru care s-au acordat facilitati fiscale de catre organele competente si in masura in care s-au respectat conditiile impuse la acordarea acestora, autoritatea contractanta va exclude ofertantul care inregistreaza datorii catre bugetulde stat sau catre bugetul local(indiferent de cuantumul acestora) scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.
Cerinta nr. 3
Declaratie privind calitatea de participant la procedura
Modalitatea de indeplinire
Se va completa : Formular nr.5 ?Declaratie privind calitatea de participant la procedura?din ?Volumul III ? Model de Formulare? .
Cerinta nr. 4
Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta
Modalitatea de indeplinire
Se va completa: Formularul nr.6 din " Volumul III ? Model de Formulare?.Cerinta nr. 5
Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute de art. 69^1 din OUG nr 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare
Modalitatea de indeplinire
Se va prezentaFormularul nr. 7 din " Volumul III ? Model de Formulare?.
Nota: Aceasta declaratie va fi prezentata si de subcontractantii mentionati de ofertanti in ?Lista privind subcontractantii? (Formularul nr.14 din ?Volumul III ? Model de Formulare?) cat si de tertul sustinator daca este cazul.
Persoanele din cadrul Autoritatii contractante cu functie de decizie, in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire.
- Primar ? Calin Ioan Andrei
- Crangus Nicolae
- Balascan Sorin
- Buzescu Daniela
- Braga Roxana
- Chirvasiu Cristina
- Izbasescu Florin
- Ungureanu Iuliana
Lista consilierilor localiBALAN GEORGE
CHITULESCU CONSTANTIN
CIOBANU MARIN
COTENESCU MARIA
CRETU CONSTANTIN ? CRISTINEL
DAVID BOGDAN ? ANGELIN
DAVID EMILIAN
DUMITRASCU ION
DUMITRESCU ANCA ? FLORENTINA
DUMITRESCU NICOLAE ? DUMITRU
DUTCA ROBERT ? DANIEL
HIRICA IULIANA ? CRISTINA
IONESCU LUCIAN ? MIHAI
STATE IONEL
STANESCU IUSTINIAN
SIPOTEANU DAN-CATALIN
TAROIU IOAN-LIVIU (VICEPRIMAR)
UDREA ION
ZENOVIE MANUELIn cazul ofertei comune: - Daca un grup de operatori economici depune oferta comuna, acesta cerinta trebuie indeplinita de fiecare membru al grupului. In acest sens, fiecare membru al grupului este obligat sa prezinte acesta declaratie. Cerinta nr. 1
Documente care dovedesc forma de inregistrare
Persoane juridice /fizice romane
Modalitatea de indeplinire
1. Certificat constatator in original, copie legalizata/autentificata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? emis de Oficiul National al Registrului Comertului Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC.
Nota: Autoritatea contractanta va solicita ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, prezentarea pentru conformitate a Certificatului Constatatorin original/copie legalizata;
Persoane juridice /fizice straineVor prezenta documente edificatoare care dovedesc o forma de inregistrare in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident din care sa rezulte ca:
- domeniul de activitate al ofertantului corespunde obiectului procedurii
Documentele se vor prezenta in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? si vor fi insotite de traducerea autorizata a acestora in limba romana.
Ofertantii, persoane juridice straine vor prezenta o declaratie pe propria raspundere prin care, in cazul in care oferta este declarata castigatoare, se angajeaza ferm ca inaintea incheierii contractului, sa asigure inregistrarea societatii la autoritatea fiscala competenta, conform prevederilor legislatiei fiscale din Romania in vigoare. Declaratia va fi tradusa autorizatin limba romana.
In cazul ofertei comune: Daca un grup de operatori economici depune oferta comuna, aceste cerinte trebuie indeplinite de fiecare membru al grupului. In acest sens, fiecare membru al grupului este obligat sa prezinte aceste documente.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta nr. 1
Informatii generale si documente financiar-contabilepentru ultimii trei ani financiari incheiatiCerinta minima: Se solicita ca media cifrei de afaceri globale pentru ultimii trei ani financiari incheiati sa fie de minim 3.400.000 lei, calculata conform Art. 9, lit. b) din H.G. nr.925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Ofertantul va prezenta urmatoarele documente1. Prezentarea Informatiilor generale aferente ultimilor 3 ani financ incheiati. Se va completa Formularul nr.8 dinVol III2. Prezentarea doc financiar-contabpentru ultimii trei ani financ incheiatidin care sa reiasa cifra de afaceri (Copie lizibila cu mentiunea conf cu originalul)Nota: In cazul unei asocieri fiecare asociat este obligat sa prez acest form iar cerinta min se va consid indep in mod cumulativPentru calculul cifrelor de afaceri exprimate in alta moneda decat lei se va folosi cursul mediu lei/valuta comunicat de catre BNR la adresa http: //www.bnr.ro/Cursul-de-schimb-3544.aspx pentru anii 2010, 2011, 2012 astfelEuroUSD2010:4, 2099 lei2010:3, 1779 lei2011:4, 2379 lei2011:3, 0486 lei2012:4, 4560 lei2012:3, 4682 leiDaca din motive obiective justificate corespunzator, operatorul economic nu are posib de a prez doc solicitate acesta are dreptul de a-si demonstrasituatia ec si financ si prin prezent altor doc din care sa reiasa indeplinirea cerintei de mai susDaca un grup de operatori economici depune o oferta comuna, atunci situatia economica si financiara se demonstreaza prin luarea in considerare (cumularea) a resurselor tuturor membrilor grupului. In acest caz, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste documente, iar cerinta minima se va considera indeplinita in mod cumulativ.Pentru operatorii economici nerezidenti, in cazul in care pentru exercitiul financiar 2012 documentele-financiar-contabile nu au fost inregistrate de organele competente, ofertantul va prezenta documente financiar contabile intocmite la 31.12.2012, insotite de raportul auditorilor financiari si contabili autorizati, sau de cenzori dupa caz.Operatorii economici nerezidenti vor prezenta traduceri autorizate in limba romana ale documentelor solicitate mai sus.In cazul in care Ofertantul este o asociere, incadrarea in categoria intreprinderilor mici si mijlocii Se va completa Formularul nr.21 dinVolumul IIIIn cazul in care Ofertantul isi demonstreaza situatia economica si financiara invocand si sustinerea acordata de catre o terta persoana atunci acesta are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza prin prezentarea unui angajament ferm al tertei persoane, incheiat in forma autentica (in fata notarului), prin care aceasta confirma faptul ca va pune la dispozitie Ofertantului resursele economice si financiare invocate.Angajamentul ferm prezentat de Ofertant trebuie sa prevada care sunt resursele respective si sa evidentieze faptul ca disponibilizarea acestora se va realiza neconditionat, in functie de necesitatile care apar pe parcursul derulariicontractului.Angajamentul ferm prezentat de Ofertant trebuie sa garanteze Autoritatii contractante faptul ca, in cazul in care contractantul intampina dificultati pe parcursul derularii contractului, terta sustinatoare se obliga sa asigure indeplinirea completa si reglementara a obligatiilor contractuale prin implicarea sa directa.Prin semnarea angajamentului ferm in forma autenticaterta sustinatoare raspunde pentru prejudiciile cauzate autoritatii contractante ca urmare a nerespectarii obligatiilor prevazute in angajament, autoritatea contractanta avand posibilitatea de actiune directa impotriva sustinatorului.Terta sustinatoare care asigura sustinerea economica si financiara trebuie sa-si demonstreze situatia personala.Pentru a-si demonstra situatia personala Terta sustinatoare care asigura sustinerea trebuie sa prezinte urmatoarele declaratiiCompletarea si prezentarea Formularului nr.3 - ?Declaratie privind eligibilitatea? din ?Volumul IIICompletarea si prezentarea Formularului nr. 4 - ?Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din O.U.G. 34/2006 din Volumul IIICompletarea si prezentarea Formularului nr. 7 - Declaratia pe propria raspundere privind neincadrarea in preveder
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta nr. 1
Principalele servicii prestate in ultimii 3 ani (calculati pana la data LIMITA de depunere aofertelor).
Cerinta minima:
- Valoarea insumata a contractelor de servicii care justifica experienta similara trebuie sa fie de minim 1.700.000, 00 lei, fara TVA si se calculeaza avand in vedere numai valorile serviciilor prestate in ultimii 3 ani, pana la data LIMITA de depunere aofertelor
Se accepta si contractele carela data depunerii ofertelor sunt in curs de derulare. In acest caz se va prezenta si se va lua in calcul numai valoarea serviiilor prestate panala data LIMITA de depunere aofertelor, asa cum reiese din documentele prezentate de ofertant si vizate de beneficiarul contractului, in acest sens.Se vor prezenta certificate/documente emise sau contrasemnate de o autoritatesau de catre clientul beneficiar din care sa rezulte prestarea serviciilor in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.
Cerinta nr. 2
Declaratie privind efectivele medii anuale ale personalului angajat si ale cadrelor de conducere
Cerinta nr. 3
Nominalizarea personalului ?cheie? de care dispune sau al carui angajament de participare a fost obtinut de catre ofertant
Cerinta nr. 4
Declaratii semnate privind disponibilitatea de a lucra pe toata perioadain cadrul acestui contract
Cerinta nr. 5
Personalul cheie:
1 Manager de Proiect
? Studii superioare
? Experienta ca manager intr-un alt proiect si participarea ca expert intr-un proiect similar1 Specialist copywriter
? Studii superioare filologie/ comunicare/ jurnalism/ limbi straine
? Experienta dovedita prin implicarea in cel putin un contract1 Specialist grafica/ design
? Studii superioare arte plastice/ tehnice/ comunicare
? Experienta dovedita prin implicarea in cel putin un contract1 Expert in planificare media
? Studii superioare economice/tehnice/ comunicare
? Experienta dovedita prin implicarea in cel putin un contract1 Fotograf
? Studii superioare? Experienta dovedita prin implicarea in cel putin un contract1 Sociolog
? Studii superioare sociologice sau stiinte sociale, experienta in realizarea de studii de piata si cercetarii de piata
? Experienta dovedita prin implicarea in cel putin un contractSe vor prezenta si - CV-uri in format Europass ? pentru personalul cheie nominalizat
Cerinta nr. 6
Asigurarea (in dotare proprie, prin contracte sau conventii de inchiriere , sau orice alte forme de detinere) acelor utilaje, instalatii, echipamente tehnice care sunt considerate strict necesare pentru indeplinirea contractului de servicii
Cerinta nr. 7
Lista privind subcontractantii
In cazul depuneriiunei Oferte comuna
Cerinta nr. 1
Informatii privind asigurarea calitatii in conformitate cu standardele europene relevante care atesta certificarea sistemului propriu de management al calitatii ofertantului pentru activitatile care fac obiectul prezentei proceduri ISO 9001 sau echivalent. In cazul unei asocieri aceasta cerinta trebuie indeplinita de fiecare membru al asocierii(pentru partea de contract pe care o va indeplini)
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Modalitatea de indeplinireSe va completa Formularul nr.9 si anexa aferenta din "Volumul III ? Model de Formulare".Se solicita ofertantului indeplinirea ca unic contractor, asociat, sau ca subcontractant, in ultimii3 ani (calculati pana la data limita de depunere a ofertelor) a unor contracte de servicii similare- cu activitatile solicitate in prezentul contract.- Se vor prezenta certificate/documente emise sau contrasemnate de o autoritatesau de catre clientul beneficiar din care sa rezulte prestarea serviciilor in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.NOTA: Din documentele prezentate trebuie sa reiasa valoarea finala, real executata, aferenta serviciilor prezentate ca experienta similara.- Pentru demonstrarea experientei similare, operatorul economic vaprezenta paginile din contract care contin referinteleprivind: partile contractante, obiectul contractului, durata contractului, pretul contractului precum sisemnaturile/stampila partilor copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.Pentru contractele prezentate ca experienta similara, ofertantul va completa Formularul nr. 9.1 ? Formular de experienta similara din " Volumul III ? Model de Formulare".Modalitatea de indeplinireSe completeaza Formularul nr.10 din " Volumul III ? Model de Formulare ".Modalitatea de indeplinireSe va completa Formularul nr.11 din " Volumul III ? Model de Formulare ".NOTA: Inainte de semnarea contractului, ofertantul castigator va prezenta autoritatii contractante, contractele de munca/prestari servicii/colaborare, incheiate cu personalul ?cheie? declarat, pentru care a obtinut si depus in cadrul ofertei, declaratia privind disponibilitatea de a lucra pe toata perioada in cadrul acestui contract, inregistrate conform prevederilor legale in vigoare.Autoritatea contractanta isi rezerva dreptul de a verifica daca Ofertantul dispune de personalul necesar indeplinirii obligatiilor din prezentul contract.Prezentarea Angajamentului ofertantului privind resursele umane ca: -in cazul indisponibilitatii pe timpul delularii contractului a unor persoane dintre cele nominalizate pentru indeplinirea contractului, le va inlocui numai cu persoane avand cel putin calificarile celor nominalizate initial si luate in calcul la evaluarea ofertei.- ofertantul va comunica orice schimbare care intervine in ceea ce priveste resursele umane.Modalitatea de indeplinireSe va completa Formularul nr. 12 din " Volumul III ? Model de Formulare ".Modalitatea de indeplinire- diplome sau certificate care atestaspecializarea personalului (copii lizibile certificate ?conform cu originalul?)- Se va completa Formularul nr.11.1 din " Volumul III ? Model de Formulare "NOTA Operatorului economic clasat pe primul loc i se va solicita prezentarea de documente care sa ateste experienta prezentata in CVModalitatea de indeplinireSe va completa: Formularul nr.13 si anexa aferenta din " Volumul III ? Model de Formulare".Autoritatea contractantaisi rezerva dreptul de a verifica daca cele declarate corespund cu situatia reala.Nota: In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste formulare.Modalitatea de indeplinireSe va completa Formularul nr.14 din " Volumul III ? Model de Formulare ", care va fi semnat si stampilat de catre ofertant precum si de fiecare subcontractant in parte.Nota: In cazul in care pentru indeplinirea contractului nu este necesara subcontractarea, operatorul economic va face precizarea ?nu este cazul? in cadrul formularului mentionat mai sus.Daca un grup de operatori economici depune o Oferta comuna, atunci capacitatea tehnica si profesionala se demonstreaza prin luarea in considerare a resurselor tuturor membrilor grupului. In acest caz, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste documente, iar cerinta minima se va considera indeplinita in mod cumulativ.Capacitatea tehnica si profesionala a Ofertantului poate fi sustinuta, pentru indeplinirea contractului si de catre o tertasustinatoare, indiferent de natura relatiilor juridice existente intre Ofertant si terta sustinatoare.Terta sustinatoare care asigura sustinerea tehnica si profesionala trebuie sa demonstreze ca nu se incadreaza in situatiile prevazute art. 180 si ale art. 181 lit. a), c^1) si d)din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare prin completarea formularelor.In cazul in care Ofertantul isi demonstreaza capacitatea tehnica si profesionala invocand si sustinerea acordata de catre o alta terta sustinatoare, atunci acesta are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza, de regula, prin prezentarea unui angajament ferm al tertei sustinatoare, incheiat in forma autentica (in fata unui notar public), prin care aceasta confirma faptul ca va pune la dispozitie Ofertantului resursele tehnice si profesionale invocate.Se solicita completarea formularelor: - Angajamentului ferm al persoanei respective, incheiat in forma autentica, prin care aceasta confirma faptul ca va pune la dispozitia ofertantului resursele financiare invocate, conform art.186 alin (2) din OUG 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare. Se va completa Formularul nr.15 din din " Volumul III ? Model de Formulare ".- Angajamentului ferm al persoanei respective, incheiat in forma autentica, prin care aceasta confirma faptul ca va pune la dispozitia ofertantuluiresursele tehnice si profesionale invocate, conformart.190 alin (2) din OUG 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare. Se va completa Formularul nr.16 dindin " Volumul III ? Model de Formulare ".- Declaratie tert sustinator, privind disponibilizarea neconditionata a resurselor tehnice si a celor profesionale care urmeaza a fi folosite/alocate efectiv pentru indeplinirea contractului. Se va completa Formularul nr.17 si Formularul nr.18 din " Volumul III ? Model de Formulare ".Angajamentul ferm de sustinere al tertei persoane, va trebui sa respecte conditiile specifice prevazute la art. 111 din H.G. nr. 925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.Angajamentul ferm prezentat de Ofertant trebuie sa prevada care sunt resursele respective si sa evidentieze faptul ca disponibilizarea acestora se va realiza neconditionat, in functie de necesitatile care apar pe parcursul indeplinirii contractului.Angajamentul ferm prezentat de Ofertant trebuie sa garanteze Autoritatii contractante faptul ca, in cazul in care contractantul intampina dificultati pe parcursul derularii contractului, terta sustinatoare se obliga sa asigure indeplinirea completa si reglementara a obligatiilor contractuale prin implicarea sa directa.Prin semnarea angajamentului ferm in forma autentica, terta sustinatoare raspunde pentru prejudiciile cauzate Autoritatii contractante ca urmare a nerespectarii obligatiilor prevazute in angajament, autoritatea contractanta avand posibilitatea de actiune directa impotriva tertei sustinatoare.Terta sustinatoare care asigura sustinerea economica si financiara trebuie sa-si demonstreze situatia personala.Pentru a-si demonstra situatia personalaterta sustinatoare care asigura sustinerea trebuie sa prezinte: Declaratii privind neincadrarea in situatiile prevazute art. 180 si ale art. 181 lit. a), c^1) si d)din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 34/2006, cu modificarilesi completarile ulterioare.Modalitatea de indeplinireSe va prezenta certificatul aflat in perioada de valabilitate la data limita stabilita pentru depunerea ofertelor
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Da
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
- etapa finala prin licitatie electronica cu 1 runda de participare;
- elementul care face obiectul procesului repetitiv de ofertare este pretul/valoare noua;
- nu se utilizeaza pasul de licitare;
- Pentru a participa la faza finala de licitatie electronica, ofertantii trebuie obligatoriu sa fie inregistrati in SEAP.
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Da
Alte publicari anterioare
Numarul anuntului in JO: 2012/S84-138870din02.05.2012
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 08.05.2013 15:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
09.05.2013 09:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 09.05.2013 10:00
Locul: Primaria Municipiului Campulung, str. Negru Voda , nr. 127, Campulung, jud. Arges
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Membri comisiei de evaluare, reprezentanti UCVAP, imputernicire ai ofertantilor
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Programul Operational Regional 2007 ? 2013, Axa prioritara 5 - Dezvoltarea durabilasi promovarea turismului, Domeniul major interventie 5.1 - Restaurarea si valorificarea durabila a patrimoniului cultural, precum si crearea/modernizarea infrastructurilor conexe
Tip de finantare: Program / ProiectProgram / Proiect: Programul Operational Regional - POR
VI.3) Alte informatii
In cazul in care se constata ca ofertele clasate pe primul loc au preturi egale, autoritatea constractanta va solicita reofertarea in plic inchis in vederea departajarii ofertelor.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
In conformitate cu prevederile art 256^2 din O.U.G. nr. 34/2006, termenul de transmitere a contestatiei este de 10 zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostinta despre un act al Autoritatii Contractante considerat nelegal.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
MUNICIPIUL CAMPULUNG
Adresa postala: str. Negru Voda, nr. 127, ,Localitatea: Municipiul Campulung, Cod postal: 115100, Romania, Tel. +40 248/511034, Email: [email protected], Fax: +40 248/511036, Adresa internet (URL): www.primariacampulung.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
26.03.2013 13:30