Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Achizitia serviciilor de intretinere a sediilor AM si OI POS Mediu


Anunt de participare numarul 91107/19.11.2009
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Ministerul Mediului
Adresa postala: Str. Justitiei, Nr. 59 61, Sectorul 4, Bucuresti, Romania, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 040117, Romania, Punct(e) de contact: Lucian MIHAI, Tel.316.61.57, In atentia: Lucian MIHAI, Email: [email protected], Fax: 316.07.78, Adresa internet (URL): www.posmediu.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Mediu
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Achizitia serviciilor de intretinere a sediilor AM si OI POS Mediu
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
14 - Servicii de administrare, intretinere si curatenie a imobilelor
Locul principal de prestare: Bucuresti, Pitesti, Craiova, Bacau, Cluj Napoca, Sibiu
Codul NUTS: RO - ROMANIA
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Scopul contractului il reprezinta achizitionarea de servicii de curatenie pentru sediul Autoritatii de Management (AM) si pentru sediile a 6 Organisme Intermediare (OI) POS Mediu, conform caracteristicilor specificate in Caietul de Sarcini
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
90910000-9 - Servicii de curatenie (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Se vor achizitiona servicii de curatenie pentru sediul AM POS Mediu si pentru 6 OI-uri POS Mediu, conform caracteristicilor specificate in Caietul de Sarcini
Valoarea estimata fara TVA: 361, 290EUR
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
12 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantie de participare pentru fiecare lot, conform documentatiei de atribuire; Garantia de buna executie de 10 % din pretul fara TVA a fiecarui contract (Lot I, II, III, IV, V, VI)
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Sursa de finantare provine de la Bugetul de Stat, urmand ca 75% din totalul cheltuielilor eligibile aferente contractului sa fie rambursate din FEDR
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Contract de asociere /Acord de asociere legalizat
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie de eligibilitate, declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din ordonanta 34/2006, certificat constatator, documente care dovedesc o forma de inregistrare, certificat de atestare fiscala si certificat privind plata impozitelor locale, valabile la data deschiderii ofertelor
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Media profitului net al ofertantului pe ultimii 3 ani (2006, 2007, 2008) trebuie sa fie pozitiva.
Fisa de informatii generale cu declaratia privind cifra de afaceri medie anuala pe ultimii 3 (trei) ani (2006, 2007, 2008).
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Valoarea minima impusa pentru cifra medie anuala de afaceri pe ultimii trei ani trebuie sa fie cel putin egala cu valoarea estimata a contractului, respectiv: -Pentru Lot I -OI Bucuresti si AM POS Mediu (Bucuresti): 204.456 Euro-Pentru Lot II OI Pitesti: 34.224 Euro-Pentru Lot III - OI Craiova: 29.760 Euro-Pentru Lot IV - OI Bacau: 23.130 Euro-Pentru Lot V OI Cluj-Napoca: 34.440 Euro-Pentru Lot VI - OI Sibiu: 35.280 Euro
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind lista principalelor prestari de servicii similare in ultimii 3 ani;
Experienta similara
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Cerinta minima este considerata ca fiind indeplinita daca candidatul/ofertantul prezinta cel putin un contract similar in valoare egala sau mai mare decat: -Pentru Lot I -OI Bucuresti si AM POS Mediu (Bucuresti): 200.000 Euro-Pentru Lot II OI Pitesti: 33.000 Euro-Pentru Lot III - OI Craiova: 28.000 Euro-Pentru Lot IV - OI Bacau: 22.000 Euro-Pentru Lot V OI Cluj-Napoca: 33.000 Euro-Pentru Lot VI - OI Sibiu: 34.000 Euro
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Da
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
- Astfel cum este precizat in Documentatia de atribuire atasata prezentului anunt
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
POSM/6/AT/ VI.b.2. 2009
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 30.12.2009 16:30
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
05.01.2010 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 05.01.2010 12:00
Locul: str. Justitiei, Nr. 59 61, Sectorul 4, Bucuresti, Romania
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Da, cu imputernicire
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Sursa de finantare a prezentului contract provine de la Bugetul de Stat, urmand ca 75% din totalul cheltuielilor eligibile aferente contractului sa fie rambursate din Fondul European de Dezvoltare Regionala prin Axa Prioritara 6 Asistenta Tehnica din Programul Operational Sectorial Mediu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos nr. 6, Sector 3, Bucuresti, Romania, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021 310.46.41, Email: [email protected], Fax: 021 310.46.42, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel
Adresa postala: Splaiul Independentei nr. 6, sector 4, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 040011, Romania, Fax: +40213104642
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Serviciul Asistenta Tehnica, Directia Asistenta Tehnica, AM POS Mediu
Adresa postala: Str. Justitiei, Nr. 59 61, Corp B, Sectorul 4, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 040117, Romania, Tel.021.316.61.57, Fax: 021.316.07.78
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
17.11.2009 14:56
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer