Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Achizitia serviciilor de intretinere a sediilor DG AM POS Mediu


Anunt de participare numarul 121214/14.05.2011
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Ministerul Mediului si Padurilor
Adresa postala:  Str. Justitiei, Nr. 59 ? 61, Sectorul 4, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  040117, Romania, Punct(e) de contact:  Lucian MIHAI, Tel. 316 61 57, In atentia:  Lucian MIHAI, Email:  [email protected], Fax:  316 07 78, Adresa internet (URL):  www.posmediu.ro, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Mediu
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Achizitia serviciilor de intretinere a sediilor DG AM POS Mediu
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
14 - Servicii de administrare, intretinere si curatenie a imobilelor
Locul principal de prestare: Bucuresti, Bacau, Sibiu, Pitesti, Craiova, Timisoara, Cluj-Napoca
Codul NUTS: RO - ROMANIA
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
- asigurarea serviciilor de curatenie pentru sediul AM POS Mediu si pentru 7 sedii ale OI POS Mediu
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
90910000-9 - Servicii de curatenie (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
- asigurarea serviciilor de curatenie pentru sediul AM POS Mediu si pentru 7 sedii ale OI POS Mediu
Valoarea estimata fara TVA: 814, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
12 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
- garantie de participare in cuantum de 4.000 Euro / 16.280 Lei- garantie de buna executie exprimata procentual de 10 % din pretul fara TVA al contractului
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Sursa de finantare provine de la Bugetul de Stat, urmand ca 75% din totalul cheltuielilor eligibile sa fie rambursate din FEDR prin Axa Prioritara 6 ?Asistenta Tehnica? din POS Mediu.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie de eligibilitate, declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 691 si art. 181 din ordonanta 34/2006, certificat constatator ORC/documente care dovedesc o forma de inregistrare, certificate privind plata impozitelor si taxelor catre stat inclusiv cele locale si cazier judiciar, valabile la data deschiderii ofertelor, certificat de atestare fiscala, declaratie privind calitatea de participant la procedura, declaratie pe propria raspundere prin care se certifica faptul ca participarea la respectiva procedura este facuta in concordanta cu regulile de concurenta.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Fisa de informatii generale cu declaratia privind cifra de afaceri medie anuala pe ultimii 3 (trei) ani (exercitii financiare incheiate);Declaratie pe propria raspundere care sa ateste faptul ca cifra de afaceri medie anuala pe ultimii 3 ani, este cel putin egala cu valoarea estimata a contractului, ce urmeaza a fi atribuit;
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Valoarea minima impusa pentru cifra medie anuala de afaceri pe ultimii trei ani este cel putin egala cu valoarea estimata a contractului, respectiv 200.000 euro /814.000 lei.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind lista principalelor prestari de servicii similare in ultimii 3 ani;Fisa de informatii privind experienta similara;
Copia contractului si recomandare din partea beneficiarului al carui contract a fost prezentat in Fisa de informatii privind experienta similara;
Informatii privind subcontractorii;Declaratie pe proprie raspundere a ofertantului privind asigurarea cu personal de specialitate;Lista continand numarul de angajati, specializarile acestora precum si pozitia in cadrulcontractului pentru fiecare locatie pentru indeplinirea tuturor activitatilor;Ofertantul trebuie sa faca dovada ca personalul de conducere/executie implicat in contract a absolvit cursul de igiena la DSP; Ofertantul va nominaliza un coordonator de contract, responsabil de buna implementare a proiectului si de comunicarea cu Autoritatea Contractanta.Cerinte minime pentru acesta:
-Diploma de studii superioare;
-Dovada absolvirii unui curs de igiena acreditat de Directia de Sanatate Publica;
-Abilitati de operare pe calculator (Word, Excel).
Ofertantul va demonstra asigurarea echipamentelor necesare pentru indeplinirea tuturor activitatilor de intretinere precizate in caietul de sarcini; Declaratie pe proprie raspundere a ofertantului privind asigurarea tuturor materialelor consumabile precum si o Lista continand tipurile de materiale consumabile; Declaratie privind protectia muncii;Prezentarea Certificatului privind managementul sistemului calitatii din seria ISO 9001 sau certificate echivalente; Prezentarea Certificatului privind managementul sistemului calitatii din seria ISO 14001 sau certificate echivalente;Prezentarea Certificatului privind managementul sistemului calitatii din seria OHSAS 18001 sau certificate echivalente
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
- cel putin un contract similar derulat in minim 4 (patru) judete distincte in valoare egala sau mai mare decat: 180.000 euro/ 732.600 lei.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Da
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
POSM/6/AT/VI.4. 2011
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 24.06.2011 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
27.06.2011 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 27.06.2011 12:00
Locul: Str. Justitiei, Nr. 59 ? 61, Sectorul 4, Bucuresti
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
- cu imputernicire
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Sursa de finantare provine de la Bugetul de Stat, urmand ca 75% din totalul cheltuielilor eligibilesa fie rambursate din FEDR prin Axa Prioritara 6 ?Asistenta Tehnica? din POS Mediu.
Tip de finantare: Cofinantare
VI.3) Alte informatii
Documentatia de atribuire se poate descarca din SEAP la pagina www.e-licitatie.ro
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala:  Str. Stavropoleos nr. 6, Sector 3, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  030084, Romania, Tel. 021 310.46.41, Email:  [email protected], Fax:  021 310.46.42, Adresa internet (URL):  www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Serviciul Asistenta Tehnica, Directia Asistenta Tehnica, AM POS Mediu
Adresa postala:  Str. Justitiei, Nr. 59 ? 61, Corp B, Sectorul 4, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  040117, Romania, Tel. 021 316 61 57, Fax:  021 316 07 78
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
10.05.2011 11:59
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer