Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - "Achizitia serviciilor de proiectare pentru intocmirea proiectelor tehnice pentru infrastructura de drum, apa si canalizare si executia lucrarilor de Modernizare drum comunal DC159, Lujerdiu-Barlea-Toltiursi Alimentare cu apa a localitatilor Ba


Anunt de participare numarul 70078/19.12.2008
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
COMUNA CORNESTI
Adresa postala: loc.Cornesti, nr.14, jud.Cluj, Localitatea: Cornesti, Cod postal: 407250, Romania, Punct(e) de contact: sediul primariei, Tel.0264/355516, In atentia: D-nei Cristina Rus, Email: [email protected], Fax: 0264/355515
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
"Achizitia serviciilor de proiectare pentru intocmirea proiectelor tehnice pentru infrastructura de drum, apa si canalizare si executia lucrarilor de Modernizare drumcomunalDC159, Lujerdiu-Barlea-Toltiursi Alimentare cu apa a localitatilor Barlea, Toltiur si retea de canalizare menajera si statie de epurare a localitatilor Lujerdiu-Barlea-Toltiur.
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Proiectare si executare
Locul principal de executare: comuna Cornesti
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Prin acest contract se urmareste intocmirea realizarea proiectelor tehnice, detaliilor de executie, a documentatiei necesare obtinerii avizelor, acordurilor si autorizatiilor necesare realizarii proiectului pentru infrastructura de drum, apa si canalsi totodata efectuarea lucrarilor de excutie pentru "Modernizare drum comunalDC159 " si Alimentare cu apa a localitatilor Barlea, Toltiur si retea de canalizare menajera si statie de epurare a localitatilor Lujerdiu-Barlea-Toltiur".
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45233120-6 - Lucrari de constructii de drumuri (Rev.2)
45232150-8-Lucrari pentru conducte de alimentare cu apa (Rev.2)
45232400-6-Lucrari de constructii de canalizare de ape reziduale (Rev.2)
71322000-1-Servicii de proiectare tehnica pentru constructia de lucrari publice (Rev.2)
71322500-6-Servicii de proiectare tehnica pentru infrastructura de transport (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
) Total prestari serviciisi lucrari:
a) Achizitionarea serviciului de proiectare tehnica cu detalii de executie pentru proiectul Modernizare drum comunal DC159, Lujerdiu-Barlea-Toltiur
b) Achizitionarea serviciului de proiectare tehnica cu detalii de executie, pentru proiectul Alimentarea cu apa a localitatilor Barlea, Toltiur
c) Achizitionarea serviciului de proiectare tehnica cu detalii de executie, pentru proiectul Retea de canalizarea menajera si statie de epurare a localitatilor Lujerdiu-Barlea -Toltiur
d) Achizitionarealucrarilor de executie pentru proiectul Modernizare drum comunal DC159, Lujerdiu-Barlea-Toltiur
e)Achizitionarealucrarilor de executie pentru proiectul Alimentarea cu apa a localitatilor Barlea, Toltiur
f) Achizitionarea lucrarilor de executie pentru proiectul Retea de canalizare menajera si statie de epurare a localitatilor Lujerdiu-Barlea-ToltiurServiciile de proiectare cuprind urmatoarele: * Proiect tehnic* Detalii de executie* Documentatii pentru obtinere avize, acorduri, autorizatii* Asistenta tehnica din partea proiectantului pe durata de executie a lucrarilor pentru fiecare din cele 3 actiuni ale proiectului integrat* Alimentare cu apa* Retele de canalizare si statie de epurare* Reabilitare de drumuri
Valoarea estimata fara TVA: 8, 716, 120RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
20 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
-Depozitarea a 35.000 lei reprezentand cuantumul Garantiei de participare-Constituirea Garantiei de buna executiecare reprezinta 5% din valoarea totala acontractului exclusiv TVA
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
-Finantare prin FEADR, PNDR, M 322 si bugetul local
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere sau subcontractare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Operatorul economic trebuie sa fie firma inregistrata la registrul Comertului, specializata pentru activitati de proiectaresi de executie;pentru persoane juridice/fizice straine: : documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional cu prevederile din tara in care operatorul este stabilit
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratii privind eligibilitatea;Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG 34/2006;Informatii privindsituatia economico-financiara;Informatii privindcapacitatea tehnica;Certif.Const.emis de ORC, Certif.de atestare fisc.emis de Directia Finantelor Publice sau echivalentul pt. pers.juridice straine;Certif. de atest. fiscala privind impozitele si taxele locale sau echiv. pt.pers.juridice straine.
1) Bilantul contabil pe ultimii 3 ani vizat si inregistrat de autoritatile competente, impreuna cu notele explicative aferente situatiilor financiare.
2) Formularul G de la cap.Formulare- cifra medie de afaceri pe ultimii trei ani trebuie sa fie de 26.000.000 lei sau echivalentul in euro pentru persoanele juridice straine.
3.) Societatea trebuie sa prezinte o declaratie intocmita de departamentul contabilitate, prin care se precizeazalichiditatea generala si solvabilitatea patrimoniala, la 31.12.2007. Declaratia trebuie semnata de un responsabil al departamentului contabilitate si de reprezentantul legal.
4.)Lichiditatea generala la 31.12.2007 >100% si solvabilitatea patrimoniala >30%.
5.)Scrisoare de bonitate bancara
6.) Date de identificare financiara: cont bancar, inclusiv cont trezorerie(Formularul 7)
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1) Declaratia privind lista principalelor serviciisi lucrari executate in ultimii 3 ani si respectiv 5 ani;
2) Copie legalizata dupa urmatoarele certificate ale ofertantului : Certificat ISO 9001 sau echivalent, Certificat ISO 14001 sau echivalentul;Certificat OHSAS 18001 sau echivalent3)Declaratie privindutilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului
4)Declaratie privind efectivul mediu anual al personalului angajat si al cadrelor de conducere, in ultimii 3 ani
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
a) serviciul de proiectare- Realizareunui contract similar a carui valoare sa fie de cel putin 84.000 lei sau pentru fiecare actiune in parte valoarea sa fie decel putin: -alimentare cu apa: 16.800 lei- canalizare :33.600 lei- drum :33.600 leib) lucrarile de executie-Realizarea unui contract similar a carui valoare sa fie de cel putin 2.520.000 lei sau pentru fiecare actiune valoarea sa fie de cel putin : - alimentare cu apa: 443.000 lei- canalizare: 860.000 lei- drum :1.217.000 leiDovada se face pentru servicii prin prezentarea contractelor de servicii de proiectare si a proceselor verbale de predare-primirea documentatiei si recomandari de la beneficiari, iar pentru lucrari de executie dovada se face prin prezentarea contractelor si a proceselor verbale de receptie la terminarea lucrarilor vizate de ISC sau de o autoritate echivalenta pentru ofertantii straini, si recomandari de la beneficiari sau doc.echivalente pentru persoane juridice straine. Se accepta doar contractele finalizate, nu si cele care sunt in curs de executare
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Da
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
01 / 02.11.2008
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 08.01.2009 12:00
Documente de plata: DA
Pretul: 1000 RON
Conditii si modalitate de plata: Documentatia de atribuire se obtine de la sediul Primariei Comunei Cornesti, iar contravaloarea acesteia se va achita la caseria unitatii.
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
15.01.2009 09:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 15.01.2009 10:00
Locul: Sediul Primariei Comunei Cornesti, str.Principala, nr.14, loc.Cornesti, comuna Cornesti, jud.Cluj
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
-Observatorul din partea APDRP-Toti ofertantii sau imputernicitii acestora
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Titlu proiectului" Imbunatirea infrastructurii comunei Cornesti, jud.Cluj prin: alimentare cu apa a localitailor Barlea, Toltiur, com.Cornesti, jud.Cluj;retea de canalizare menajera si statie de epurare a localitatilor Lujerdiu, Barlea, Toltiur, com.Cornesti, jud.Cluj; modernizare drum comunal DC159"
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: str.Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021 310.46.41, Email: [email protected], Fax: 021 310.46.42
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Primaria Comunei Cornesti
Adresa postala: str. Principala, nr.14, Localitatea: Cornesti, Cod postal: 407250, Romania, Tel.0264/355516, Email: [email protected], Fax: 0264355515
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
17.12.2008 09:49
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer