Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Achizitia serviciilor de proiectare pentru investitia EXTINDEREA RETELEI DE APA, A RETELEI DE CANALIZARE APA MENAJERA SI STATIE DE EPURARE IN COMUNA BOGHIS, JUDETUL SALAJ


Anunt de participare numarul 46039/10.03.2008
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Comuna Boghis
Adresa postala: NR.152, jud. Salaj, Localitatea: Boghis, Cod postal: 457262, Romania, Punct(e) de contact: Mihaela-Maria Rad, Tel.0260/623733, Email: [email protected], Fax: 0260/623850
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Achizitia serviciilor de proiectare pentru investitia EXTINDEREA RETELEI DE APA, A RETELEI DE CANALIZARE APA MENAJERA SI STATIE DE EPURARE IN COMUNA BOGHIS, JUDETUL SALAJ
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
12 - Servicii de arhitectura, servicii de inginerie specializata si servicii de inginerie integrata, servicii deproiectare urbanistica si peisagisitica, servicii conexe de consultanta stiintifica si tehnica, servicii de testari si analize tehnice
Locul principal de prestare: Comuna Boghis
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Intocmirea Studiului de fezabilitate in conformitate cu prevederile HG nr. 28/2008 (studiu topografic, studiu hidrogeologic, studiu geotehnic); studiu de impact asupra mediului
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
74232200-6 - Servicii de proiectare tehnica pentru constructia de lucrari publice (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Pregatirea documentatiei tehnice (studiu de fezabilitate+alte studii) pentru investitia extinderea retelei de apa, canalizare si statie de epurare in comuna Boghis constand in: extinderea retelei de apa cu aproximativ 3750 metri, extinderea retelei de canalizare cu aproximativ 6475 metri si extinderea statiei de epurare pana la 2500 LE.
Valoarea estimata fara TVA: 73, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
5 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantia de participare in valoare de 500 lei.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Proiect finantat prin Programul Phare 2005 CES Pregatirea de Proiecte in domeniul Protectiei mediului
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere in baza art. 44 din OG nr. 34/2006
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind eligibilitatea-Anexa 2 si anexa 3 la doc. de atribuire; Certificate constatatoare privind indeplinire obligatiilor exigibile de plata (certificat de atestare fiscala/echivalent privind plata obligatiilor catre bugetul general consolidat de stat valabil la data deschiderii, in origional sau copie legalizata; certificat privind plata obligatiilor catre bugetul local, valabil la data deschiderii, in origional sau copie legalizata).
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
a) Declaratie bancara;
b) Bilant contabil;
c) Cifra de afaceri.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
a) Scrisoare de bonitate bancara;b) Ultimul bilant contabil vizat si inregistrat de organele competente-fara pierderi;c) Fomular anexa 4 la doc. de atribuire. Cifra de afaceri medie pe ultimii 3 ani (cel putin de 3 ori valoarea estimata a contractului).
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
a) Lista principalelor prestatii in ultimii 3 ani;
b) Lista de experienta similara;
c) Recomandari de la beneficiari;
d) Declaratie privind echipamentele tehnice, utilaje, instalatii;
e) Informatii privind personalul tehnic de specialitate si de asigurarea calitatii;
f) informatii privind subcontractantii.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
a) Anexa 5; minim 3 contracte similare -retele de apa sau canalizare si statie de epurare (SF sau PT);b) Anexa 6; lucrari similare;c) minim 3 recomandari;d) Completare anexa 6;e) Prezentarea de CV-uri, calificari ale personalului si declaratie referitoare la efectivele medii anuale ale personalului;f) Se poate subcontracta suma maxima de 30% din contract. Se solicita, dupa caz, completare unui formular cu subcontractantii si serviciile furnizate.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Da
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
981/10.03.2008
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 26.03.2008 16:00
Documente de plata: DA
Pretul: 50 RON
Conditii si modalitate de plata: In numerar la Casieria autoritatii contactante.
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
31.03.2008 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 31.03.2008 12:00
Locul: Sediul autoritatii contractante
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Imputernicitii ofertantilor.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Phare 2005 CES Pregatirea de proiecte in domeniul protectiei mediului
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: str. Stavropoleos nr. 6, Sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021/3104641, Email: [email protected], Fax: 021/3104642
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
10.03.2008 15:52
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer