Licitatie Publica - Achizitia serviciilor de promovare si publicitate pentru proiectul ?PROMOVAREA POTENTIALULUI TURISTIC AL JUDETULUI VALCEA?
Anunt de participare numarul 113182/20.12.2010
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
JUDETUL VALCEA (CONSILIUL JUDETEAN VALCEA)
Adresa postala: RM.VALCEA, STR.GENERAL PRAPORGESCU NR. 1-T, Localitatea: Ramnicu Valcea, Cod postal: 240182, Romania, Punct(e) de contact: VICTOR DEACONESCU, Tel. 0250732901/103, Email: [email protected], Fax: 0250735617, Adresa internet (URL): www.cjvalcea.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Achizitia serviciilor de promovare si publicitate pentru proiectul ?PROMOVAREA POTENTIALULUI TURISTIC AL JUDETULUI VALCEA?
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
15 - Servicii de publicare si tiparire contra unei taxe sau pe baza unui contract
Locul principal de prestare: Judetul Valcea (CONSILIUL JUDETEAN VALCEA).
Codul NUTS: RO415 - Valcea
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Realizarea de materiale de promovare a potentialului turistic al judetului, in conformitate cu cererea de finantare care constituie Anexa IV la Contractul de finantare nr. 533/29.09.2009 si cu respectarea prevederilor Manualului de Identitate Vizuala pentru Programul Operational Regional, editia a II-a, februarie 2009.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
79800000-2 - Servicii tipografice si servicii conexe (Rev.2)
92110000-5-Servicii de productie de filme cinematografice si de casete video si servicii conexe (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Realizarea de materiale de promovare a potentialului turistic al judetului, in conformitate cu cererea de finantare care constituie Anexa IV la Contractul de finantare nr. 533/29.09.2009 si cu respectarea prevederilor Manualului de Identitate Vizuala pentru Programul Operational Regional, editia a II-a, februarie 2009, respectiv loturile men?ionate mai sus.
Valoarea estimata fara TVA: 349, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
6 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantia de participare: Lot II :3150 lei; Lot III :340 leiGarantie de buna executie: 10% din valoarea fara TVA a fiecarui contract de servicii in parte.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Sursa de finantare : ? Bugetul propriu al Judetului Valcea- 2%? Bugetul de stat - 13%? Finan?are nerambursabila din Fondul European pentru Dezvoltare Regionala ? 85%.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere sau subcontractarea conform art. 44 si art.45 din OUG 34/2006
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind calitatea de participant la procedura, Declaratie privind eligibilitatea; Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181; Certificat
de participare la licitatie cu oferta independenta; Certificatul constatator emis de Oficiul Registrul Comertului (original sau copie legalizata), valabil la data deschiderii ofertelor, Certificat Unic de Inregistrare ?copie, Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre stat, inclusiv cele locale valabile la data organizarii licitatiei, original sau copie legalizata. Cerintele de mai sus sunt valabile pentru toate loturile.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Bilant contabil (copie certificata dupa bilantul contabil la 31.12.2009 inregistrat la D.G.F.P.), Formularele 10, 20, 30, 40. Profitul net conform ultimului bilant contabil anual trebuie sa fie pozitiv.Informatii generale. Cerinte valabile pentru toate loturile.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Cifra de afaceri pe ultimii 3 ani de referinta sa fie cel putin egala cu: LOTUL I: 500.000lei;LOTUL II: 50.000lei.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Se va prezenta o Lista principalelor prestatii de servicii similare in ultimii 3 ani. Declaratieprivind efectivul mediu anual al personalului angajat si al cadrelor de conducere. Declaratie privind partea/partile din contract care sunt indeplinite de subcontractanti, indiferent de pondere, si specializarea acestora.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Ofertantul trebuie sa prezinte cel putin 2 contracte finalizate, cu servicii similare. Dovada se va face prin prezentareacontractelor si a recomandarilor din partea beneficiarilor sau a rapoartelor sau documentelor constatatoare (reglementate de H.G. 925/2006, art. 97^1) privind modulin care a fost indeplinit contractul de servicii, masura in care au fost satisfacute nevoile autoritatii contractante. Declaratia privind echipamentele tehnice, utilaje, instalatiile de care dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de servicii.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IIA.6.
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 14.01.2011 09:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
17.01.2011 16:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 25.01.2011 18:00
Locul: in SEAP
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: nu
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Contractul de finantare nr. 533/29.09.2009, incheiat intre Autoritatea de Management a Programului Operational Regional ? Ministerul Dezvoltarii Regionale si Locuintei, Organismul Intermediar ? Ministerul Turismului si Beneficiar ? Unitatea administrativ-teritoriala Judetul Valcea.
Tip de finantare: Cofinantare
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Curtea de Apel Pitesti, sectia Contencios Administrativ si Fiscal
Adresa postala: Str. Victoriei nr.22, Localitatea: Pitesti, Cod postal: 110017, Romania, Tel. 0248 219 374, Email: [email protected], Fax: 0248 219 947, Adresa internet (URL): www.justitie-ag.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: strada Stavropoleos, numarul 6, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. 021 3104641, Email: [email protected], Fax: 021 3104642, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro.
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
conditiile art. 256^1 si 256^2 din O.U.G. nr. 34/2006
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Serviciul Juridic, Contencios, Coordonare, Judetul Valcea (CONSILIUL JUDETEAN VALCEA)
Adresa postala: strada General Praporgescu nr. 1, judetul Valcea, Localitatea: Ramnicu Valcea, Cod postal: 240182, Romania, Tel. 0250732901/169, Email: [email protected], Fax: 0250735617, Adresa internet (URL): www. cjvalcea.ro.
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
20.12.2010 15:23