Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Achizitia serviciilor de promovare si publicitate pentru proiectul PROMOVAREA POTENTIALULUI TURISTIC AL JUDETULUI VILCEA


Anunt de participare numarul 97384/01.04.2010
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
JUDETUL VALCEA (CONSILIUL JUDETEAN VALCEA)
Adresa postala: RM.VALCEA, STR.GENERAL PRAPORGESCU NR. 1-T, Localitatea: Ramnicu Valcea, Cod postal: 240182, Romania, Punct(e) de contact: VICTOR DEACONESCU, Tel.0250732901/103, Email: [email protected], Fax: 0250735617, Adresa internet (URL): www.cjvalcea.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Achizitia serviciilor de promovare si publicitate pentru proiectul PROMOVAREA POTENTIALULUI TURISTIC AL JUDETULUI VILCEA
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
15 - Servicii de publicare si tiparire contra unei taxe sau pe baza unui contract
Locul principal de prestare: Judetul Valcea (Consiliul Judetean Valcea)
Codul NUTS: RO415 - Valcea
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Realizarea de materiale de promovare a potentialului turistic al judetului, in conformitate cu cererea de finantare care constituie Anexa IV la Contractul de finantare nr. 533/29.09.2009 si cu respectarea prevederilor Manualului de Identitate Vizuala pentru Programul Operational Regional, editia a II-a, februarie 2009.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
72413000-8 - Servicii de proiectare de site-uri WWW (World Wide Web) (Rev.2)
39294100-0-Produse informative si de promovare (Rev.2)
79800000-2-Servicii tipografice si servicii conexe (Rev.2)
92110000-5-Servicii de productie de filme cinematografice si de casete video si servicii conexe (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Lotul I: Realizarea si administrarea portalului web cu informatii de turism;Lotul II: ghiduri turistice al judetului Valcea 2.000 buc;albume de prezentare al judetului Valcea 1.500 buc;pliante de prezentare 4.000 buc;mape prezentare (cu cate trei brosuri tematice incluse) 1.500 buc;harti turistice 4.000 buc;carti postale, ilustrate 4.000 buc;afise 1.500 buc;bannere printate 10 buc;panouri publicitare - 20 buc;Lotul III: film turistic de prezentare a judetului 100 copii;CD-uri editate + coperta tiparita 1.000 buc;DVD-uri editate + coperta 1.000 buc;Lotul IV: pixuri inscriptionate 1.000 buc;pahare inscriptionate 1.000 buc;farfurii de ceramica inscriptionate 1.000 buc;diferite obiecte promotionale de ceramica 500 buc;tesaturi artizanale 500 buc.
Valoarea estimata fara TVA: 408, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
6 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantia de participare Lot 1 - 90 lei Lot 2 - 3150 lei Lot 3 - 340 lei Lot 4 -500 lei Garantie de buna executie: 10% din valoarea fara TVA a fiecarui contract de servicii in parte.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Bugetul propriu al Judetului Valcea - 2% Bugetul de stat - 13% Finanare nerambursabila din Fondul European pentru Dezvoltare Regionala 85%.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere sau subcontractarea conform art. 44 si art.45 din OUG 34/2006
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind calitatea de participant la procedura, Declaratie privind eligibilitatea; Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181; DECLARATIE privind situatia personala a operatorului economic; Certificatul constatator emis de Oficiul Registrul Comertului, valabil la data deschiderii ofertelor, Certificat Unic de Inregistrare copie, Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre stat, inclusiv cele locale valabile la data organizarii licitatiei. Cerintele de mai sus sunt valabile pentru toate loturile.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Copie certificata dupa bilantul contabil la 31.12.2008 inregistrat la D.G.F.P. ( Formularele 10, 20, 30, 40), (copie semnata si stampilata "conform cu originalul"); Completare formular Informatii generaleCerinte valabile pentru toate loturile.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
cifra de afaceri medie pe ultimii 3 ani de referinta sa fie cel puin egala cu: LOTUL I: 15.000lei; LOTUL II: 500.000lei;LOTUL III: 50.000lei; LOTUL IV: 80.000lei.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Ofertantul trebuie sa prezinte Lista principalelor prestatii de servicii similare in ultimii 3 ani.Cerinte valabile pentru toate loturile.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Ofertantul trebuie sa prezinte cel putin 2 contracte similare finalizate, cu servicii similare. Dovada se va face prin prezentarea contractelor si a recomandarilor din partea beneficiarilor sau a rapoartelor sau documentelor constatatoare (reglementate de H.G. 925/2006, art. 97^1) privind modul in care a fost indeplinit contractul de lucrari, masura in care au fost satisfacute nevoile autoritatii contractante. Cerinta valabila pentru toate loturile.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 23.04.2010 09:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
26.04.2010 16:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 30.04.2010 18:00
Locul: in SEAP
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: nu
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Contractul de finantare nr. 533/29.09.2009, incheiat intre Autoritatea de Management a Programului Operational Regional Ministerul Dezvoltarii Regionale si Locuintei, Organismul Intermediar Ministerul Turismului si Beneficiar Unitatea administrativ-teritoriala Judetul Valcea.
Tip de finantare: Fonduri europene
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Curtea de Apel Pitesti, sectia Contencios Administrativ si Fiscal
Adresa postala: Str. Victoriei nr.22, Localitatea: Pitesti, Cod postal: 110017, Romania, Tel.0248 219 374, Email: [email protected], Fax: 0248 219 947, Adresa internet (URL): www.justitie-ag.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: strada Stavropoleos, numarul 6, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021 3104641, Email: [email protected], Fax: 021 3104642, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
conditiile art. 256^1 si 256^2 din O.U.G. nr. 34/2006
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Serviciul Juridic, Contencios, Coordonare - JUDETUL VALCEA (CONSILIUL JUDETEAN VILCEA)
Adresa postala: strada General Praporgescu nr. 1, judetul Valcea, Localitatea: Ramnicu Valcea, Cod postal: 240182, Romania, Tel.0250732901/169, Email: [email protected], Fax: 0250735617, Adresa internet (URL): www. cjvalcea.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
01.04.2010 10:27
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer