Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - ACHIZITIA SERVICIILOR DE TIPARIRE IMPLICUIRE


Anunt de participare (utilitati) numarul 105610/09.08.2010
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
FILIALA DE FURNIZARE A ENERGIEI ELECTRICE"ELECTRICA FURNIZARE TRANSILVANIA NORD" S.A.
Adresa postala:  CLUJ NAPOCA STR MEMORANDUMULUI 27, Localitatea:  Cluj-Napoca, Cod postal:  400114, Romania, Punct(e) de contact:  VASILE FLORIN BERINDEAN, Tel. 0264205260, Email:  [email protected], Fax:  0264205204, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
SOCIETATE COMERCIALA
Activitate (activitati)
- Electricitate
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
ACHIZITIA SERVICIILOR DE TIPARIRE IMPLICUIRE
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
15 - Servicii de publicare si tiparire contra unei taxe sau pe baza unui contract
Locul principal de prestare: CLUJ NAPOCA STR MEMORANDUMULUI NR 27
Codul NUTS: RO113 - Cluj
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
SE VA ACHIZITIONA SERVICIUL DE TIPARIRE IMPLICUIRE
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
79800000-2 - Servicii tipografice si servicii conexe (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
SERVICIUL DE TIPARIRE IMPLICUIRE
Valoarea estimata fara TVA: 1, 102, 506RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
12 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
GARANTIE DE PARTICIPARE IN VALOARE DE 22050 LEI, GARANTIE DE BUNA EXECUTIE 10% DIN VALOARE CONTRACTULUI FARA TVA
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
SURSE PROPRII, PLATA IN TERMEN DE 60 DE ZILE, NUMERAR ORDIN DE PLATA COMPENSARE ETC
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
ASOCIERE
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Declaratie privind eligibilitatea completata in conformitate cu Formularul A? in original;
2.Declaratie priv. neincadrarea in sit. prev. la art. 181 in conformitate cu Formularul B ? in original;
3.Certificat de atestare fiscala privind achit oblig exigibile catre bugetul de stat si catre bugetele asig soc de stat (sanatate, pensii, somaj), eliberat de Directia Generala a Finantelor Publice si Controlul Finantelor de Stat ? in copie semnata si stampilata pentru conconformitate cu originalul
4.Certificat privind plata taxelor si impozitelor locale - eliberat de Primaria locala? in copie semnata si stampilata pentru conconformitate cu originalul
Nota: Pentru a fi valabile, certificatele constatatoare trebuie sa fie emise cu maxim 30 de zile inainte de data deschiderii ofertelor.Ofertele depuse de operatorii economici care figureaza cu datorii restante neachitate catre bugetul de stat sau catre bugetul local vor fi respinse.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
BILANTUL CONTABIL SOLICITATOfertantul trebuie sa prezinte bilantul contabil la 31.12.2009, vizat si inregistrat de organele competente - in copie legalizatadeclaratie privind cifra medie de afaceri . Valoarea cifrei medii de afaceri trebuie sa depaseasca sau sa fie egala cu pragul..
1 653 759 lei solicitatSe va completa si depune, in original, Formularul B2 din Sectiunea Formulare.indicatori privind capacitatea financiara solicitat (active totale, pasiv total , venituri totale, cheltuieli totale, profit brut, solvabilitate patrimoniala, rata profitului brut)
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Conditii obligatorii
a)Experienta in domeniu si dotarea tehnica. Se vor prezenta contracte finalizate sau in derulare avand ca obiect prestarea de servicii similare celor ofertate conform caietului de sarcini pentru un volum minim de 600.000 operatiuni lunare de imprimari-implicuiri
La deschiderea ofertelor daca se constata lipsa unor documente de calificare si eligibilitate (admis maxim 3 documente lipsa), in procesul verbal se va consemna obligativitatea transmiterii acestora in termen de maxim 72 ore.
b)lista a princip livr de serv sim efect in ultimii 3 ani, continand valori, perioade de prestare, benefic, solicit-Se va completa si depune, in original, Form C1 din Sect Form. Pragul minim :661.504 lei. contr fin sau in derulare avind ca ob prest de serv sim celor ofertate conf caietului de sarcini pentru un vol min de 600.000 operat anuale de : imprimari-implicuiri si ca asig un vol zilnic min de 40.000 de asemenea operat cu dat de identif ale benef, ob contr, vol lunar de operat simil si per de derulare.Ofert are oblig de a prez 2 recom de serv simil de tiparire, implicuire. Recomand trebuie sa fie ale benefic care sunt mentionatiin Formularul C1.
c)decl pe proprie rasp ref la echip tehn si la mas aplic in ved asig calit, si la resurs de studiu si cercet - in original;solicitat
d)declaratie pe proprie raspundere ref la pers/organismul tehnic de spec de care dispune sau al carui angaj de part a fost obt de catre ofertant, in spec pentru asig contr calitatii - in orig; solicitat
e)declaratie pe proprie rasp ref la resp oblig ref la cond de munca si protectia muncii care sunt in vigoare la niv nat si care treb resp pe parcursul indepl contr de serv - in original;f)Mostre ale produselor: solicitat
g)Declar priv efect medii anuale ale pers angajat al cadrelor de conduc cu CV pers din conduc ? form F
h)Acord de asociere ?Formular G
i)Declar priv partea / partile din contr care sunt indepl de subcontract si special acestora.
VI.6) Standard de asig a calit -solicit Se vor prezenta, in copie legal certific care atesta implement sist de calit ISO 9001, ISO 14001 si ISO 27001/2005 sau echivalent. Nu se accepta soc in curs de certif.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Da
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
Numarul de runde succesive: 1; inceperea proced: 2 zile de la data transm invit;Elem ofert care fac ob proces repetitiv: val totala a ofertei Modul de realiz a proced: in SEAP.
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 17.08.2010 15:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
27.08.2010 10:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 27.08.2010 10:30
Locul: CLUJ NAPOCA STR MEMORANDUMULUI NR. 27 ET 1 CAM 106
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Fiecare ofertant va fi reprezentat oficial in fata comisiei de evaluare de o singura persoana, care va putea avea un singur insotitor.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
Inform privind regl nat in vig se pot obt de la ?Inspectia Muncii?, de pe site-ul http: \\www.inspectum.ro/legislatie/legislatie.html
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliului National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala:  Adresa: Str. Stavropoleos nr. 6, sector 3 Localitatea: BUCURESTI, Localitatea:  BUCURESTI, Cod postal:  030084, Romania, Tel. 021.3104642, Email:  [email protected], Fax:  0213104642
Organism competent pentru procedurile de mediere
SECTIA DE CONTENCIOS ADMINISTARTIV SI FISCAL A TRIBUNALULUI CLUJ
Adresa postala:  CLUJ NAPOCA STR DOROBANTILOR NR 2-4, Localitatea:  CLUJ NAPOCA, Cod postal:  400117, Romania, Tel. 02645961100, Email:  [email protected], Fax:  0264595844
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
SC FFEE EFTN SA SERVICIUL JURIDIC
Adresa postala:  CLUJ NAPOCA STR MEMORANDUMULUI NR. 27, Localitatea:  CLUJ NAPOCA, Cod postal:  400114, Romania, Tel. 0264205280, Fax:  02645204
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
06.08.2010 15:28
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer