Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Achizitia serviciului de accesare si derulare a Fondului pentru Creditarea Investitiilor in Agricultura


Anunt de participare numarul 57934/07.07.2008
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Ministerul Agriculturii si Dezvoltarii Rurale
Adresa postala: B-dul Carol I nr. 24, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 020931, Romania, Punct(e) de contact: ELENA CORNELIA MATEI, Tel.3072482, Email: [email protected], [email protected], Fax: 3078699
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Achizitia serviciului de accesare si derulare a Fondului pentru Creditarea Investitiilor in Agricultura
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
6 - Servicii financiare: (a) Servicii de asigurari (b) Servicii bancare si de investitii
Locul principal de prestare: sediul prestatorului
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Prestarea de servicii bancare privind accesarea si derularea de catre banci comerciale a Fondului pentru creditarea investitiilor in agricultura, pentru cofinantarea proiectelor de investitii, eligibile prin Fondul European Agricol pentru Dezvoltare Rurala (FEADR) si prin Fondul European pentru Pescuit (FEP).
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
66100000-1 - Servicii de intermediere financiara, cu exceptia serviciilor de banca de investitii, servicii de asigurare si de pensie (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
MADR incheie conventii de lucru cu prestatori de servicii bancare, prin care se vor asigura accesarea si derularea, in vederea acordarii de credite pentru finantarea investitiilor in agricultura, silvicultura, piscicultura, precum si in activitati nonagricole, astfel:
LOT 1
- 630 milioane lei pentru finantarea proiectelor de investitii eligibile din cadrul Programului National de Dezvoltare Rurala 2007-2013(PNDR);
- 30 milioane lei pentru finantarea proiectelor de investitii eligibile din cadrul Programului Operational pentru Pescuit (POP).
LOT 2
- 100 milioane lei pentru finantarea proiectelor de investitii care nu beneficiaza de finantare din fonduri europene.
Valoarea estimata fara TVA: 2RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
Incepand de la 01.09.2008 pana la 31.08.2018
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Nu se solicita
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Bugetul de stat
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Nu este cazul
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Declaratii privind eligibilitatea; 2.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181;
3. Certificat de atestare fiscala (valabil la data depunerii ofertei) cu privire la indeplinirea obligatiilor de plata catre bugetul general consolidat emis de catre autoritatea competenta - original sau copie legalizata;4. Certificat fiscal privind impozitele si taxele locale eliberat de Consiliul Local teritorial (valabil la data depunerii ofertei) - original sau copie legalizata;5. Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului teritorial, pe raza caruia candidatul/ofertantul este rezident din care sa rezulte obiectul de activitate al firmei, specific acestei achizitii publice - original sau copie legalizata (valabil la data depunerii ofertei).
6. Certificat unic de inregistrare emis de Oficiul Registrului Comertului- copie.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Fisa de informatii generale (Formularul nr. 4 din sectiunea III);2. Bilantul contabil din anul precedent, vizat si inregistrat de organele competente si rapoarte anuale, scrisori de bonitate din partea bancilor sau a unor societati recunoscute de audit financiar si contabil, precum si orice alte documente legale edificatoare prin care candidatul/ofertantul isi poate dovedi situatia economico-financiara copie ;
3. Declaratie din care sa rezulte nivelul solvabilitatii si al lichiditatii institutiei la data de 31.12.2007, raportat conform normelor BNR;4. Angajament privind rambursarea din surse proprii a sumelor accesate din fond si a dobanzilor aferente, in cazul nerecuperarii integrale sau partiale de la beneficiari a creditelor acordate, conform art. 29 din Normele metodologice pentru aplicarea prevederilor Legii nr. 231/2005 privind stimularea investitiilor in agricultura, industrie alimentara, silvicultura, piscicultura, precum si in activitati nonagricole.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Declaratie privind echipamentele tehnice/mijloace fixe specifice desfasurarii activitatii bancarede care dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a Conventiei de lucru subsecventa de servicii(software); (Formularul nr. 9 din sectiunea III);2. Informatii referitoare la studiile, pregatirea profesionala si calificarea personalului de conducere, precum si ale persoanelor responsabile pentru indeplinirea contractului de furnizare (Formularul nr. 8 din sectiunea III);
3. Fisa/fise de informatii privind experienta similara in creditarea agriculturii si a industriei alimentare, confirmate prin prezentarea unor certificate/documente emise sau contrasemnate de o autoritate ori de catre clientul beneficiar (Formularul nr. 6 din sectiunea III).
4. Autorizatia de functionare, eliberata de catre Banca Nationala a Romaniei in cazul bancilor comerciale si altor institutii de credit autorizate copie legalizata.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 08.08.2008 16:00
Documente de plata: DA
Pretul: 30 RON
Conditii si modalitate de plata: Numerar la casieria institutiei, luni-vineri orele 09, 00-16, 00
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
11.08.2008 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 11.08.2008 12:00
Locul: Sediul MADR, camera 23 parter
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Membrii comisiei de evaluare, delegati imputerniciti din partea ofertantilor si observatori
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: str. Stravopoleos nr. 6, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 040129, Romania, Tel.3104641, Fax: 3104642
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel
Adresa postala: Sos. Oltenitei nr. 107-111, sector 4, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 041304, Romania, Tel.3321240, Fax: 3321240
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Ministerul Agriculturii si Dezvoltarii Rurale-Serviciul Juridic
Adresa postala: Bd. Carol I nr. 24, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 020921, Romania, Tel.3078514, Fax: 3072482
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
07.07.2008 19:06
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer