Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Achizitia serviciului de asistenta tehnica ? dirigentie de santier pentru obiectivele de investitii, strazi, poduri, spatii de parcare,alei, trotuare, alte lucrari conexe strazilor din municipiul Oradea


Anunt de participare numarul 136839/23.06.2012
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
MUNICIPIUL ORADEA
Adresa postala: P-ta Unirii, nr.1, Jud. Bihor, Localitatea: Oradea, Cod postal: 410100, Romania, Punct(e) de contact: Antoniu Dan, Tel. +40 259437000, Email: [email protected], [email protected], Fax: +40 259409406, Adresa internet (URL): www.oradea.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Achizitia serviciului de asistenta tehnica ? dirigentie de santier pentru obiectivele de investitii, strazi, poduri, spatii de parcare, alei, trotuare, alte lucrari conexe strazilor din municipiul Oradea
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
12 - Servicii de arhitectura; servicii de inginerie si servicii integrate de inginerie; servicii de amenajare urbana si servicii de arhitectura peisagistica; servicii conexe de consultanta stiintifica si tehnica; servicii de testare si analiza tehnica
Locul principal de prestare: municipiul Oradea
Codul NUTS: RO111 - Bihor
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu un singur agent economic
Durata acordului-cadru: 2 ani
Valoarea estimata fara TVA: intre 625, 000 si 1, 500, 000RON
Frecventa si valoarea contractelor ce vor fi atribuite: 2 contracte subsecvente avand valoarea estimativa minima de 312500 lei fara TVA si maxima de 750000 lei fara TVA
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
achizitia serviciului de asistenta tehnica ? dirigentie de santier pentru obiectivele de investitii ce vizeaza reabilitarea, modernizarea si construirea de strazi, poduri, spatii de parcare, alei, trotuare si alte lucrari conexe strazilor, in municipiului Oradea
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
71520000-9 - Servicii de supraveghere a lucrarilor (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Incheierea unui acord ? cadru cu o durata de 2 ani in baza caruia se vor incheia 2 contracte subsecvente
Valoarea estimata fara TVA: intre 625, 000 si 1, 500, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
24 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
- 30000 lei. Modalitati de constituire: 1)Scrisoare de garantie bancara pentru participare la procedura/ Instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate de asigurari ; 2)Ordin de plata (vizat de banca) in contul RO02TREZ0765006XXX000160 deschis la Trezoreria Municipiului Oradea; 3)Numerar depus la casieria Primariei Oradea. Autoritatea contractanta are dreptul de a retine garantia pentru participare, ofertantul pierzand suma constituita, atunci cand acesta din urma se afla in oricare din urmatoarele situatii: a) isi retrage oferta, in perioada de valabilitate a acesteia; b) oferta sa fiind stabilita castigatoare, nu constituie garantia de buna executie in perioada de valabilitate a ofertei si oricum nu mai tarziu de 15 zile de la data semnarii contractului; c)oferta sa fiind stabilita castigatoare, refuza sa semneze contractul de achizitie publica in perioada de valabilitate a ofertei; d) ofertantul a contestat un act al autoritatii contractante la Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor iar Consiliul respinge contestatia (suma retinuta se va calcula conform prevederilor art. 2781 alin. (1) lit.b) O.U.G. nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare). Perioada de valabilitate a garantiei de participare va fi de minim 60 de zile de la data limita de depunere a ofertelor. 10 % din pretul contractului fara TVA. Modul de constituire : Executantul are obligatia de a constitui garantia de buna executie a contractului in conformitate cu art. 90 din HG 925/2006 ACTUALIZATA
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
-bugetul local
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta nr.1 - prezentarea declaratiei de eligibilitate completata si semnata de catre reprezentantul legal al ofertantului, din care sa reiasa ca acesta nu se incadreaza la prevederile art 180 din OUG 34/2006;Cerinta nr.2 - prezentarea declaratiei privind neincadrarea in prevedrile art.181 din OUG 34/2006, completata si semnata de catre reprezentantul legal al ofertantului;
Cerinta nr.3 - prezentarea declaratiei privind neincadrarea in prevedrile art.69^1 din OUG 34/2006, completata si semnata de catre reprezentantul legal al ofertantului;
Mentiune: persoanele cu functie de decizie in cadrul autoritatii contractante: - Delorean Ion Iulius- presedinte HCL nr.69/09.02.2012, pentru aprobarea bugetului /2012.- Eduard Florea - Director Directia Economica; -Primarul Ilie Bolojan;
-Viceprimarii: Chereches Florica si Rozalia Biro;
- posibilii membrii ai comisiei de evaluare: Director ex. Mircea Ghitea, Director Adj. Aurelia Tent; Director Ex. Eugenia Borbei;Consilierii: Iuliana Kadar, Viorica Krausz, Erika Pantis, Adina Marge, Antoniu Dan, Doina Romocea, iuliana Kocsis.Cerinta nr.4. - Prezentare declaratie pe propria raspundere privind calitatea de participant la procedura;
Cerinta nr.5 - CERTIFICAT de participare la procedura de achizitie publica cu oferta independenta- in baza ORDINULUI 314/2010 prin care certifica faptul ca participarea la respectiva procedura este facuta in concordanta cu regulile de concurenta;
Cerinta nr.6 - Prezentare Certificat de atestare fiscala eliberat de catre D.G.F.P.(datorii la bugetul consolidat general) din care sa reiasa obligatiile exigibile la data de 25 ale lunii anterioare celei in care se depun ofertele;
Cerinta nr.7 - Prezentare certificat privind plata taxelor si impozitelor locale (datorii la bugetele locale) din care sa reiasa obligatiile exigibile la data de 25 ale lunii anterioare celei in care se depun ofertele. Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa tribunalele teritoriale, Cerinta obligatorie: prezentarea in original sau copie legalizata de catre operatorul economic clasat pe primul loc, inainte de comunicarea rezultatului procedurii, la solicitarea autoritatii contractente, in cazul in care acesta a fost prezentat in copie conformata, a Certificatului constatator eliberat de Oficiul National al Registrului Comertului de pe langa instanta competenta, emis cu cel mult 30 de zile inainte de data limita de depunere a ofertelor, din care sa rezulte ca obiectul de activitate al ofertantului, este in concordanta cu prestarea serviciilor ce fac obiectul prezentei achizitii, respectiv codurile CAEN corespunzatoare serviciilor ce constitue obiectul achizitiei publice ?7112 ? activitati de inginerie si consultanta tehnica legate de acestea (inspectie de santier?.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
cifra medie de afaceri globala pe ultimii 3 ani fiscali, sa fie mai mare sau cel putin egala cu 1.500.000 lei
Curs euro comunicat de BNR la data de: 31.12.2009 - 1 euro=4, 2282ron;
31.12.2010 - 1 euro=4, 2848 ron;
31.12.2011 - 1 euro=4, 3197ron.
-Se va prezenta bilant contabil pe ultimii 3 ani fiscali, vizat si inregistrat de organele competente, sau orice alte documente justificative din care sa reiasa cifra medie de afaceri globala pe ultimii 3 ani fiscali, in copie continand mentiunea ?conform cu originalul?.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta 1 - Lista principalelor servicii similare prestate in ultimii 3 ani de la data limita de depunere a ofertei, care sa contina contracte similare finalizate in ultimii 3 ani de la data limita de depunere a ofertei, avand ca obiect prestarea serviciilor de dirigentie de santier in domeniul lucrarilor de drumuri, poduri si alte lucrari conexe acestora, din care, valoarea cumulata a maxim 3 contracte similare sa fie mai mare sau cel putin egala cu 750.000 lei fara TVA;
-se vor prezenta copia unor parti relevante ale contractului/contractelor declarate pentru a fi luat in calcul la indeplinirea cerintelor privind experienta similara, si recomandare/recomandari din partea beneficiarului.
Pentru echivalenta leu/euro se va tine cont de cursul mediu anual comunicat de BNR.
Cerinta 2 -Informatii referitoare la personalul/organismul tehnic de specialitate de care dispune sau al carui angajament de participare a fost obtinut de catre ofertant pentru prestarea serviciilor de asistenta tehnica ? dirigentie de santier care sa contina cel putin:
?un Lider de echipa licentiat in inginerie drumuri si poduri sau echivalent, autorizat ca dirig. de santier/inspector drumuri minim domeniul 3.3;
?3 inspectori de drum autorizati ca dir de santier minim domeniul 3.3 licentiati in inginerie drumuri si poduri sau echivalent;
?un inspector pentru instalatii tehnico ? edilitare autorizat ca dir de santier, pentru lucrari tehnico ? edilitare de apa, canalizare menajera si pluviala, domeniul 6, licentiat in retele tehnico-edilitare - apa/canal menajer/canal pluvial sau echivalent;?un inspector pentru lucrari tehnico-edilitare de retele electrice, autorizat ca si dirig de santier pentru domeniul 9.1 licentiat in retele tehnico-edilitare - retele electrice sau echivalent
Cerinta 3 - Prezentarea unei lista cu echipamente tehnice, soft-uri, instalatii si mijloace de transport de care dispune operatorul economic (in dotare proprie, prin inchiriere, leasing sau contract de comodat) pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de servicii.
Cerinta 4 - Informatii privind subcontractantii (daca va fi cazul)din care sa reiasa datele de recunoastere ale subcontractantilor propusi, specializarea acestora precum si informatii privind proportia in care contractul urmeaza sa fie indeplinit de catre subcontractanti mentionandu-se valoarea prestata de catre subcontractant.
Standarde de asigurare a calitatii -Certificat care sa ateste faptul ca operatorul/ operatorii economici respecta standardele de asigurare a calitatii conform ISO 9001:2008 in domeniul serviciilor ce fac obiectul achizitiei sau echivalent.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Da
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 09.08.2012 10:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
13.08.2012 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 13.08.2012 13:00
Locul: sediul Municipiului Oradea, str. P-ta Unirii, nr.1, et.1-sala mica
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
membrii comisiei si repr. imputerniciti ai ofertantilor
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
In cazul in care vor exista oferte clasate pe primul loc care prezinta aceasi valoare finala ofertata (VFO), autoritatea contractanta va solicita ofertantilor respectivi o noua reofertare in plicuri inchise si sigilate, in vederea departajarii.Clasamentul final se va stabili in urma tarifelor obtinute prin reofertare, criteriul de atribuire fiind acelasi.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
persoana vatamata poate sesiza C.N.S.C in vederea anularii actului si/sau recunoasterii dreptului pretins ori a interesului legitim in termen de 10 zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostinta a actului considerat nelegal
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Municipiul Oradea - Directia Juridica
Adresa postala: str. Piata Unirii nr.1, Localitatea: Oradea, Cod postal: 410100, Romania, Tel. +40 259437000, Email: [email protected], Fax: +40 259409406
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
21.06.2012 13:50
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer