Licitatie Publica - achizitia serviciului de cantina pentru personalul Ministerului Apararii
Anunt de participare numarul 63582/16.09.2008
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
U.M 01375
Adresa postala: Ploiesti, str. Gh. Gr. Cantacuzino, nr. 257, Localitatea: Ploiesti, Cod postal: 100507, Romania, Punct(e) de contact: Tatiana IOSIF, Tel.0244582942, Email: [email protected], Fax: 0244582944, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Aparare
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
achizitia serviciului de cantina pentru personalul Ministerului Apararii
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
17 - Servicii hoteliere si restaurante
Locul principal de prestare: hrana se poate prepara in urmatoarele locatii: Ploiesti strada Gheorghe Grigore Cantacuzino, nr. 257 si optional (in functie de numarul abonatilor) si in blocul alimentar situat in Ploiesti strada Marasesti, nr. 278; locurile de servire al hranei sunt salile de mese din: Ploiesti strada Gheorghe Grigore Cantacuzino, nr. 257, Negoiesti comuna Brazi, sat Negoiesti , Ploiesti - strada Marasesti, nr. 278, Bucov Sos. Ploiesti Buzau, precum si alte locatii provizorii mentionate in Caietul de sarcini
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Prestarea serviciului trebuie sa asigure cel putin o masa calda personalului din Ministerul Apararii
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
55510000-8 - Servicii de cantina (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Conform DA anexate
Valoarea estimata fara TVA: intre 38, 721 si 552, 141EUR
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
Incepand de la 31.10.2008 pana la 31.12.2008
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
garantia de participare - 6.901 lei, garantia de buna executie - 5% din valoarea contractului fara TVA
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
credite bugetare alocate UM 01375 Ploiesti din bugetul Ministerului Apararii. Plata serviciilor se face prin virament intr-un cont al operatorului economic deschis la trezorerie
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
contract de asociere, legalizat
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratii privind eligibilitatea, Certificate de atestare fiscala pentru persoane juridice, Certificatul constatator, Copie a Certificatului de inregistrare , Certificatul constatator.Certificatele/formularele solicitatesa fie prezentate in original sau copie legalizata, sa fie in termen de valabilitate la data depunerii ofertei, sa demonstreze ca ofertantul si-a achitat la zi obligatiile exigibile de plata a impozitelor, ofertantii sa nu fie intr-una din situatiile prevazute la art. 180 si art. 181 din OG 34/2006.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Situatia Contului de profit si pierdere din Bilanturile contabile din anii 2006 si 2007, Fisa/fisele de informatii generale
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
formularele solicitatesa fie prezentate completate, cifra medie de afaceri aferenta ultimilor 3 ani sa fie mai mare de 414.060 lei
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Recomandari, Documente emise de organisme acreditate care confirma certificarea sistemului calitatii, declaratii privind lista prestarilor de servicii din ultimii 3 ani, asigurarea cu alimente, tehnica, materiale de resortul hranirii si personal
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
formularele solicitatesa fie prezentate completate, prestatorul sa poata asigura alimentele, tehnica, materiale de resortul hranirii si personalul strict necesare indeplinirii contractului
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
5
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Da
Anunt de intentie
Numarul anuntului in JO: 2008/S5-005291 din 09.01.2008
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 08.10.2008 10:00
Documente de plata: DA
Pretul: 30 RON
Conditii si modalitate de plata: gratuit site SEAP sau depunere numerar la casieria UM 01375 Ploiesti, str Gh Cantacuzino, 257. Persoana de contact Tatiana Iosif, tel 0244582942, int 115
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
10.10.2008 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 10.10.2008 12:00
Locul: la sediul UM 01375 Ploiesti, str. Gh. Gr. Cantacuzino, nr. 257
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
reprezentantii autorizati ai ofertantilor
VI.1) Contractul este periodic
Da
Programul estimat de publicare a anunturilor viitoare: ianuarie 2009
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de solutionare a Contestatiilor de pe langa Autoritatea Nationala pentru Reglementarea si Monitorizarea Achizitiilor Publice
Adresa postala: Str. Stavropoleos nr. 6, sector. 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.(+4) 021 310.46.41, Email: [email protected], Fax: (+4) 021 310.46.42, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Compartimentul juridic al autoritatii contractante
Adresa postala: U.M. 01375 Ploiesti, str. Gh. Gr. Cantacuzino, nr. 257, Localitatea: Ploiesti, Cod postal: 100507, Romania, Tel.0244582942, int. 209, Fax: 0244582944
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
11.09.2008 15:18