Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Achizitia serviciului de elaborare documentatie tehnica necesara accesarii POR Axa 1 pentru proiectul ? Imbunatatirea accesului in statiunea Mamaia prin construirea unor pasarele pietonale?( Studiu de fezabilitate, Documentatii pentru obtinerea avizelor,


Anunt de participare numarul 109621/14.10.2010
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
MUNICIPIUL CONSTANTA
Adresa postala:  BD. TOMIS 51, CONSTANTA, Localitatea:  Constanta, Cod postal:  900725, Romania, Punct(e) de contact:  GHIULNIHAL MUTALAP, Tel. 0241488157, Email:  [email protected], Fax:  0241488195, Adresa internet (URL):  www.primaria-constanta.ro, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Achizitia serviciului de elaborare documentatie tehnica necesara accesarii POR Axa 1 pentru proiectul ? Imbunatatirea accesului in statiunea Mamaia prin construirea unor pasarele pietonale?( Studiu de fezabilitate, Documentatii pentru obtinerea avizelor, Proiect Tehnic, Detalii de excutie, Documentatie pentru autorizarea lucrarilor de construire si Caietul de sarcini lucrari).
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
12 - Servicii de arhitectura, servicii de inginerie specializata si servicii de inginerie integrata, servicii deproiectare urbanistica si peisagisitica, servicii conexe de consultanta stiintifica si tehnica, servicii de testari si analize tehnice
Locul principal de prestare: Municipiul Constanta
Codul NUTS: RO223 - Constanta
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Elaborarea documentatiei tehnica necesara accesarii POR Axa 1pentru proiectul : ? Imbunatatirea accesului in statiunea Mamaia prin construirea unor pasarele pietonale ?. Prin elaborarea documentatiei tehnice(SF, PT + DDE + CS) se va urmari in principal realizarea urmatoarelor lucrari: - construirea a cinci pasarele pietonale peste Bulevardul Mamaia in Statiunea Mamaia ? municipiul Constanta.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
71000000-8 - Servicii de arhitectura, de constructii, de inginerie si de inspectie (Rev.2)
79314000-8-Studiu de fezabilitate (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Achizitia serviciului de elaborare documentatie tehnica constand in elaborare SF, PT + DDE + CS, necesara accesarii POR Axa 1 pentru proiectul ? Imbunatatirea accesului in statiunea Mamaia prin construirea unor pasarele pietonale".
Valoarea estimata fara TVA: 153, 225.81RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
45 zile incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantiade participare in valoare de 1800 lei si garantia de buna executie in valoare 5% din valoarea totala a contractului fara TVA.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Bugetul local cu posibilitatea finantarii proiectului?Imbunatatirea accesului in statiunea Mamaia prin construirea unor pasarele pietonale ? prin intermediul POR 2007-2013, Axa prioritara 1-
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Contract de asociere
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind calitatea de participant la procedura- prezentare formular P;Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 180 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare-prezentare formular A;Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare-prezentare formular B; Prezentare Certificat de atestare fiscalade plata a datoriilor catre bugetul de stat consolidat;Prezentare Certificat de atestare fiscalade plata a datoriilor catre bugetul local;prezentare Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunal, eliberat cu cel mult 30 de zile inainte de data deschiderii candidaturii;prezentare Certificat de inregistrare.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Criterii de selectie pentru etapa I a dialogului competitiv(conform Fisei de Date a achizitiei): Cifra de afaceri medie anuala pe ultimii trei ani (2007, 2008, 2009)-completare si prezentare Formular I , insotit de Bilanturile contabile pe ultimii trei ani( 2007, 2008, 2009), inregistrate si vizate de organismele competente.Punctaj maxim alocat -20 puncte
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Criterii de selectiepentru etapa I a dialogului competitiv(conform Fisei de Date a achizitiei): Lista principalelor serviciiprestate in ultimii 3(trei) ani, continand valori, perioade de prestare, beneficiari indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati-Formularul C2 insotit de Fisa/ Fisele de informatii privind experienta similara- Formular B3; Punctaj maxim alocat -40 puncte;Prezentarea dedocumente care sa ateste prestarile de servicii cuprinse in formularul C2(conform specificatiilor din fisa de date a achizitiei;
Informatii referitoare la studiile, pregatirea profesionala si calificarea personalului, precum si ale persoanelor responsabile pentru indeplinirea contractului de servicii, insotite de CV-uri;Punctaj maxim alocat-40 puncte;Informatii privind subcontractantii (daca este cazul)-Formular D
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Dialog competitiv
IV.1.2) Limitarea numarului de operatori economici invitati sa prezinte oferte sau sa participe
Numar de agenti economici preconizat: 3
Criteriile de selectie sunt prevazute in Fisa de date a achizitiei cap. V.3) si V.4)Vor fi selectati candidatii care vor obtine minim 70 puncte
IV.1.3) Reducerea numarului de operatori economici in timpul negocierii sau al dialogului
Aplicarea unei licitatii care sa se deruleze in etape succesive pentru a reduce progresiv numarul solutiilor care trebuie discutate sau al ofertelor care trebuie negociate
Nu
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 05.11.2010 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
08.11.2010 11:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 08.11.2010 13:00
Locul: Primaria Municipiului Constanta bd Tomis nr 51 Constanta
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Membrii comisiei de evaluare, reprezentantii imputerniciti ai candidatilor
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
Candidaturile vor fi insotite de declaratie privind neancadrarea in prevederile art.69^1 din OUG34/2006 cu modificarile si completarile ulterioareProcedura de dialog competitiv se va desfasura in trei etape: -etapa I-etapa de depunere a candidaturilor si preselectiei a candidatilor;
-etapa II-etapa de dialog cu candidatii admisi in urma preselectiei;
-etapa III-etapa de evaluare a ofertelor finele depuse pe baza solutiei/solutiilor identificate in cursul etapei II.In cazul in care numarul candidatilor care indeplinesc criteriile de preselectie este mai mic decat nr. minim(trei)procedura de dialog competitiv va continua numai cu acel/acei candidat/candidati care indeplineste/indepilnesc criteriile solicitate.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala:  str Stavropoleos nr 6 Sector 3, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  030084, Romania, Tel. 021/ 3104641, Email:  [email protected], Fax:  021/ 3104642
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel Constanta
Adresa postala:  Str. Traian, nr.23, Localitatea:  Constanta, Cod postal:  900743, Romania, Tel. 241/616003, Email:  [email protected], Fax:  241/606597
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Directia Administratie Publica Locala Serviciul Juridc
Adresa postala:  bd Tomis nr 51, Localitatea:  Constanta, Cod postal:  900743, Romania, Tel. 0241488115, Fax:  0241488924
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
14.10.2010 15:56
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer