Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Achizitia serviciului de hranire efective


Anunt de participare numarul 70993/21.01.2009
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
MINISTERUL APARARII UNITATEA MILITARA 01473 SIBIU
Adresa postala: STR. AVRIG, NR.2-4, Localitatea: Sibiu, Cod postal: 550027, Romania, Punct(e) de contact: OVIDIU SCOARTA, Tel.0269210586, Email: [email protected], Fax: 0269235170, Adresa internet (URL): WWW, SAUSL.RO
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Aparare
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Achizitia serviciului de hranire efective
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
17 - Servicii hoteliere si restaurante
Locul principal de prestare: La locatiile U.M. 01473 din municipiul Sibiu
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu maxim 3 agenti economici
Durata acordului-cadru: 20 luni
Valoarea estimata fara TVA: intre 3, 313, 843 si 9, 468, 124RON
Frecventa si valoarea contractelor ce vor fi atribuite: Anual sau ori de cate ori autoritatea contractanta considera a fi necesar
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Hranirea efectivelor conform normelor de hrana
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
55510000-8 - Servicii de cantina (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Conform documentatiei de atribuire
Valoarea estimata fara TVA: intre 3, 313, 843 si 9, 468, 124RON
II.2.2) Optiuni
Da
Cant min. est. poate fi suplimentata pana la max. prevazut in doc. de atrib.
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
Incepand de la 30.04.2009 pana la 31.12.2010
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Scrisoare de garantie bancara de participare in cuantum de 47.341 lei. Scrisoare de garantie bancara de buna executie in cuantum de 5% din valoarea fara TVA a fiecarui contract subsecvent
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Bugetul de stat. Plata prin virament in contul prestatorului deschis la trezoreria statului
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Conform O.u.G. nr. 34/2006, asociere-subcontractare cf. art.44 si 45 cf.O.u.G nr.34/2006
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie prinind eligibilitatea;declaratie privind neincadrarea in prevederile art.181 din OuG nr.34/2006;certificat constatator privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre stat;CUI emis de registrul comertului, in copie legalizata; certificat constatator emis de Of.Reg.Comertului din care sa rez: ob. de activitate al ofertantului, asociatul unic/asociatii, administratorul/rii soc., istoricul priv.asoc.unic/asociatii si administratorul/rii soc., sediul social princip/secundar, pct.de lucru.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Bilanturile contabile din ultimii 2 ani vizate si inreg.de org.competente.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Ofertantul va face dov.unei cifre medii de afaceri anuala in domeniul cod CPV 55510000-8 la o val. min.de 300.000 lei aferenta ultimilor 2 ani.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Lista princip.serv.prestate in ultimii 3 ani;recomandari din partea altor beneficiari;autorizatiile nec.desf.pe principii comerciale a activ.de prep.si servire hrana oameni;declaratie pe prop.raspundere privind dotarile specifice, utilajele, echipamentul pe care se angajeaza sa le utiliz.pt.indeplinirea contractului;decl.priv.res.umane implicate in indeplinirea contractului;doc.emise de org.acreditate care atesta ca este implementat sau in curs de implementare sistemul de management al calitatii(SR-EN-ISO 9001/2001 sau echivalent);decl.pe propria rasp.priv.implementarea sist.de management al sigur.alimentare cf. HG 924/2005 si asumarea respectarii principiilor impuse de HCCP.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Dov.inche.si exec.in ultimii 3 ani a unuia sau mai multor contracte in domeniu CPV 55510000-8 a caror valoare cumulata sa fie min.500.000 lei;rec.din partea cel putin a unui benef.ptr.un contr.similar.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
referitor la pret
90%
Descriere: Pe baza pct.max.pe norme si a formulei
2.
criteriul tehnic, calitativ
10%
Descriere: Prin insum.punct.aferente criteriului tehnic
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 16.03.2009 14:30
Documente de plata: DA
Pretul: 20 RON
Conditii si modalitate de plata: Plata documentatiei de atribuire se face prin casieria unitatii contractante
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
23.03.2009 09:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 23.03.2009 10:00
Locul: Sediul autoritatii contractante loc.Sibiu, str.Avrig nr.2-4
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentantii ofertantilor avand asupra lor actul de identitate si delegatia /imputernicirea de participare la licitatie
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str.Stravropoleus, nr.6, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.0213104641, Email: [email protected], Fax: 0213104642
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel sectia Contencios Administrativ si Fiscal
Adresa postala: Str. Splaiul Independentei, nr.5, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 7000, Romania, Tel.0213321240, Email: [email protected], Fax: 0213323377
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
U.M. 01473 Compartimentul juridic propriu
Adresa postala: Str. Avrig, nr.2-4, Localitatea: Sibiu, Cod postal: 550027, Romania, Tel.0269210586, Fax: 0269235170
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
20.01.2009 11:13
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer