Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Achizitia serviciului de hranire efective


Anunt de participare numarul 43633/15.02.2008
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
MINISTERUL APARARII UNITATEA MILITARA 01473 SIBIU
Adresa postala: STR. AVRIG, NR.2-4, Localitatea: Sibiu, Cod postal: 550027, Romania, Punct(e) de contact: ASCANIO DACIUS STANCIU, Tel.0269210586, Email: [email protected], Fax: 0269235170, Adresa internet (URL): WWW.SAUSL.RO
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Aparare
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Achizitia serviciului de hranire efective
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
17 - Servicii hoteliere si restaurante
Locul principal de prestare: La locatiile U.M.01473 si U.M.01606 din municipiul Sibiu
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu maxim 3 agenti economici
Durata acordului-cadru: 48 luni
Valoarea estimata fara TVA: intre 8, 323, 812 si 23, 782, 320RON
Frecventa si valoarea contractelor ce vor fi atribuite: Anual sau ori de cate ori autoritatea contractanta considera a fi necesar
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Hranirea efectivelor, conform normelor de hrana
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
55510000-8 - Servicii de cantina (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Conform documentatiei de atribuire
Valoarea estimata fara TVA: intre 8, 323, 812 si 23, 782, 320RON
II.2.2) Optiuni
Da
A.C.are dreptul de a dimin.resp.majora cant.estimate, cf.efect.aloc.rez.din sarc.de instr., bug.aprob
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
Incepand de la 01.05.2008 pana la 30.04.2012
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Scrisoarea de garantie bancara de participare in cuantum de 119000 lei.Scrisoarea de garantie bancara de buna executie in cuantum de 5% din valoarea fara TVA a fiecarui contract subsecvent.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Bugetul de stat. Plata prin virament in contul prestatorului deschis la trezoreria statului.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Conf.OuG 34/2006
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind eligibilitatea; Declaratie privind neincadrarea in prev.art181 din OuG 34/2006; Certificat constatator priv.indeplin.obligatiilor exuigibile de plata a impozitelor si taxelor catre stat;Certificatul unic de inregistrare emis de Of.Reg.Comertului, in copie legalizata; Certificat constatator emis de Of.Reg.Comertului din care sa rezulte: obiectul de activitate al ofertantului, asociatul unic/asociatii, administratorul/rii societatii, istoricul priv.asociatul unic/asociatii si administratorul/rii societatii, sediul social principal/secundar, punctele de lucru
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Fisa de informatii generale;
Fisa privind experienta similara;
Bilanturile contabile din ultimii doi ani, vizate si inreg.de organele competente;
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Ofertantul va face dovada unei cifre medii de afaceri anuala(proprie)in domeniul cod CPV 55510000-8, la o valoare de minim 800000 lei, aferenta ultimilor doi ani
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Lista principalelor servicii prestate in ultimii 3 ani;Recomandari din partea altor beneficiari;Autorizatiile necesare desf.pe principii comerciale a activitatii de prep.si servire hrana oameni; Declaratie pe propria raspundere privind dotarile specifice , utilajele, echipamentul pe care se angajaza sa le utilizeze pt.indeplinirea contractului;Decl.privind resursele umane implicate in indeplinirea contractului;Documentele emise de org.acreditate care atesta ca este implementat sau in curs de implementare sistemul de management al calitatii (SR-EN-ISO 9001/2001 sau echivalent);Declaratie pe propria raspundere privind implementarea sistemului de management al sigur.alimentare cf.HG 924/2005 si asumarea respectarii principilor impuse de HACCP;
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Dovada incheierii si exec.in ultimii 3 ani a unuia sau mai multor contracte in domeniu cod CPV 55510000-8 a caror valoare cumulata sa fie minim 500000 lei; Recomandare din partea cel putin a unui beneficiar pentru un contract similar;
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
Referitor la pret
80%
Descriere:
2.
Crteriul tehnic, calitativ
20%
Descriere:
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 21.03.2008 14:30
Documente de plata: DA
Pretul: 20 RON
Conditii si modalitate de plata: In numerar la casieria autoritatii contractante
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
08.04.2008 09:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 08.04.2008 10:00
Locul: Sediul autoritatii contractante: Sibiu, Str. Avrig nr.2-4
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentantii ofertantilor, avand asupra lor actul de identitate si delegatia/imputernicirea de participare la licitatie.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str.Stravropoleus nr.6, Sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.0213104641, Email: [email protected], Fax: 0213104642
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel - Sectia Contencios Administrativ si Fiscal
Adresa postala: Str.Splaiul Independentei nr.5, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 7000, Romania, Tel.0213321240, Email: [email protected], Fax: 0213323377
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Unitatea Militara 01473 - Compartimentul Juridic propriu
Adresa postala: Str.Avrig, nr.2-4, Localitatea: Sibiu, Cod postal: 550027, Romania, Tel.0269210586, Fax: 0269235170
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
14.02.2008 15:41
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer