Licitatie Publica - ACHIZITIA SERVICIULUI DE HRANIRE IN REGIM DE CANTINA PENTRU PERSONALUL DIN U.M. 01794 DEVA
Anunt de participare numarul 48411/01.04.2008
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Unitatea Militara 01794 Deva
Adresa postala: Str. M. Eminescu, nr. 132, Localitatea: Deva, Cod postal: 330176, Romania, Punct(e) de contact: Dorin Lenut, Tel.0254220700, Email: [email protected], Fax: 0254234020
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Aparare
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
ACHIZITIA SERVICIULUI DE HRANIRE IN REGIM DE CANTINA PENTRU PERSONALUL DINU.M. 01794 DEVA
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
17 - Servicii hoteliere si restaurante
Locul principal de prestare: Str. M. EMINESCU nr. 132 , cod 330176 , Deva , jud. HUNEDOARA , ROMANIA
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu un singur agent economic
Durata acordului-cadru: 44 luni
Valoarea estimata fara TVA: 1, 426, 925RON
Frecventa si valoarea contractelor ce vor fi atribuite: 2008= 33.594 portii ;2009=55563 portii;2010=55408 portii; 2011=55408 portii;2012=18374 portii
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Hranirea personalului din U.M. 01794 Deva
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
55510000-8 - Servicii de cantina (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Primul contractsubsecvent , pentru perioada 16.06.-31.12.2008 este de :33594 portii .
Valoarea estimata fara TVA: 219, 061RON
II.2.2) Optiuni
Da
Suma contractelor subsecvente nu va depasi cantitatea maxima estimata pentru prezentul acord cadru.
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
Incepand de la 16.06.2008 pana la 31.12.2008
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Valoarea garantiei de participare: 28538 lei-scrisoare de garantie bancara. Garantia de buna executie-10% din valoarea contractului (fara TVA).
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Bugetul de stat, plata se face lunar, prin ordin de plata in cel mult 10 zile de la primirea creditelor bugetare.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Legalizarea prin notariat a asocierii in cazul in care oferta va fi declarata castigatoare.
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratii privind eligibilitatea; Declaratie privind neincadrarea in prevederile: art. 181 din O.U.G. 34/2006.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- prezentarea Bilantului contabil la data de 31.12.2007 si balanta de verificare la 31.12.2007 vizate si inregistrate la organele competente ( copii legalizate ) ; - prezentarea Declaratiei privind cifra de afaceri medie pe ultimii 3 ani.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Cerinta minima: Ofertantul va face dovada unei cifre medii de afaceri (proprii) aferenta ultimilor 3 ani de minim 219061 lei .
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Conform Documentatiei de atribuirepublicate .
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Asigurarea cu tehnica si dotari, care sunt considerate strict necesare pentru indeplinirea contractului de servicii. Formularul nr. 5 .Asigurarea cu personal de specialitate care este considerat strict necesar pentru indeplinirea contractului . Formularul nr. 6
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Da
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
- criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
tehnic
30%
Descriere:
2.
financiar
70%
Descriere:
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
A 679 / 21.03.2008
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 15.05.2008 14:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
21.05.2008 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 21.05.2008 10:30
Locul: Sediul autoritatii contractante
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Pot participa la deschiderea ofertelor reprezentanti ai operatorilor economici participanti, pe baza unei imputerniciri din partea acestora .
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
1.Autoritatea contractanta are dreptul de a suplimenta serviciile deja achizitionate in baza contractului in aceleasi conditii de pret prin act aditional pana la nivelul cantitatilor maxime specificate in caietul de sarcini .2.Dreptul autoritatii contractante privind suplimentarea cantitatii de produse este conditionat de existenta resurselor financiare alocate cu aceasta destinatie .
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. STAVROPOLEOS Nr. 6, sector 3 , Localitatea: Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.+40213104641, Email: [email protected], Fax: +40213104642, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Contestatia poate fi depusa in cel mult 10 zile de la data luarii la cunostinta, in conditiile O.U.G. 34 / 2006, de catre contestator, de un act al autoritatii contractante pe care acesta il considera nelegal.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Unitatea militara 02565
Adresa postala: Piata Stefan Cel Mare, nr. 1-3, Localitatea: Cluj Napoca, Cod postal: 400133, Romania
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
01.04.2008 12:21