Licitatie Publica - achizitia serviciului de paza la imobilele aflate in subordinea institutiei de interes local, Administratia Imobiliara Oradea
Anunt de participare numarul 100833/28.05.2010
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
ADMINISTRATIA IMOBILIARA ORADEA
Adresa postala: JUD. BIHOR, LOCALITATEA ORADEA, STR. P-TA UNIRII NR. 1, Localitatea: Oradea, Cod postal: 410100, Romania, Punct(e) de contact: biroul achizitii publice, Tel. 0259/437000, In atentia: manuela glodan, Email: [email protected], Fax: 0259/437544, Adresa internet (URL): www.oradea.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
achizitia serviciului de paza la imobilele aflate in subordinea institutiei de interes local, Administratia Imobiliara Oradea
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
23 - Servicii de investigatie si protectie, cu exceptia serviciilor de transport cu vehicule blindate
Locul principal de prestare: Municipiul Oradea1 Cetatea Oradea
2 Oraselul Copiilor
3 Stadionul Municipal »Iuliu Bodola »
4. Sala Sporturilor « Antonio Alexe »
5 Centrul de Cazare Temporara nr.1
6 Centrul de Cazare Temporara nr.2
7 Blocul de Microgarsoniere
8 Parcare cu Bariera- str. Tudor Vladimirescu
9 Parcare Tir- Calea Borsului
10 Parcare cu bariera- Statuia Mihai Eminescu
Codul NUTS: RO111 - Bihor
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
"contract de achizitie publica privind achizitia serviciului de paza la imobilele aflate in subordinea institutiei de interes local, Administratia Imobiliara Oradea"
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
79713000-5 - Servicii de paza (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
SE VOR ACHIZITIONA SERVICI DE PAZA A IMOBIELOR AFLATE IN ADMINISTRAREA ADMINISTRATIEI IMOBILIARE ORADEA, CONFORM PREVEDERILOR DIN CAIETUL DE SARCINI
Valoarea estimata fara TVA: 1, 176, 470.59RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
12 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
garantie de participare 11764 ron; garantie de buna executie 10% din valoarea contractului fara tva
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
bugetul AIO
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
asociere- se solicita autentificarea acordului de asociere
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
DECLARATIE privind situatia personala a ofertantului"
Certificate de atestare fiscala privind plata obligatiilor la bugetul general consolidat (eliberat de D.G.F.P) si la bugetul local (eliberat de directia de specialitate din cadrul primariilor in a caror raza teritoriala activeaza societatea respectiva)
Certificat de inregistrare emis de Oficiul Registrului ComertuluiCertificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe l?a tribunalele teritoriale,
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Fisa de informatii generalePrezentarea bilantului contabil
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
cifra de afaceri neta medie anuala pe ultimii 3 ani (2009, 2008, 2007).Bilantul pe anul 2009 trebuie sa ateste ca operatorul economic nu a inregistrat pierderi in anul 2009, in caz contrar oferta va fi respinsa ca inacceptabila.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind lista principalelor prestari de servicii ?ultimii 3 ani ( 2009, 2008, 2007)Declaratie cuprinzand personalul disponibil pentru prestarea serviciilor
declaratie pe proprie raspundere din partea ofertantului prin care acesta se angajeaza, in cazul in care va fi declarat castigator , sa prezinte pana la data semnarii contractului un contract de colaborare cu Inspectoratul de Jandarmi Bihor
Declartie cuprinzand echipamentele disponibile pentru prestarea serviciilorprin care sa faca dovada ca detine echipamentul necesar pentru prestarea serviciilor de paza conform prevederilor caietului de sarcini.o declaratie pe proprie raspundere prin care conducatorul ofertantului atesta faptul ca, la elaborarea ofertei a tinut cont de obligatiile referitoare la conditiile de munca si protectia muncii.declaratie cuprinzand subcontractantiicertificat emis de un organism national sau international de certificare privind implementarea sistemului de management de calitate ?conformitate cu ISO 9001:2008, sau echivalent, valabil la data deschiderii ofertelor. Certificarea ISO trebuie sa fie data pentru domeniul activitati de protectie si garda
acordul de asocieredeclaratie pe proprie raspundere prin care asociatii se obliga, in cazul in care asocierea va fi declarata castigatoare, sa prezinte acordul de asociere in forma autentica
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
incheierea si finalizarea in ultimii 3 ani, a unor contracte avand ca obiect prestarea serviciului de paza si protectie si a caror valoare cumulata sa fiemai mare sau egala cu 1.176.000 leiSe va prezenta: -o copie, pentru fiecare contract prezentat ca experienta similara-recomndare de la beneficiar/beneficiari de asemenea pentru fiecare contract din care sa rezulte acordarea calificativului „foarte bine".-Fisa de experienta similara (conform formularului din documentatie)- pentru fiecare contract prezentat ca experienta similaraMinim 60 de agenti de paza cu o vechime in activitatea de paza de minim 6 luni.Se va prezenta pentru fiecare persoana in parte: • copia atestatelor emise de Inspectoratul General al Politiei Romanevalabile la data deschiderii ofertelor, care dovedesc ca persoanele ce vor indeplini functia de agent de paza au absolvit cursurile de calificare profesionala conform HG 1010/2004pentru aprobarea normelor metodologice si a documentelor prevazute la art. 69 din Legea nr. 333/2003 privind paza obiectivelor, bunurilor, valorilor si protectia persoanelor.• Copia contractelor de munca vizate de ITM (exceptie datele confidentiale privind salariul de incadrare)• Copia cartilor de munca din care sa rezulte o vechime de minim 6 luni in prestarea serviciilor de paza
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Da
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 05.07.2010 13:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
12.07.2010 13:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
Pana la: 12.10.2010
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 13.07.2010 11:00
Locul: PRIMARIA MUNICIPIULUI ORADEA, STR PIATA UNIRII NR.1 SALA MICA
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
MEMBRII COMISIEI DE EVALUARE SI REPREZENTANTII OFERTANTILOR
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
plata se va efectua din bugetul AIO
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliului National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: str. Stavropoleos nr.6, sector 3, Localitatea: BUCURESTI, Cod postal: 030084, Romania, Fax: 0213104642
Organism competent pentru procedurile de mediere
CURTEA DE APEL ORADEA
Adresa postala: PARCUL TRAIAN NR 10, Localitatea: ORADEA, Cod postal: 410033, Romania, Tel. 0259415903
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
in termen de10 zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostinta a actului considerat nelegal.(art.256ˆ2 lit. Adin OUG 34/2006).
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
PRIMARIA MUNICIPIULUI ORADEA
Adresa postala: PIATA UNIRII NR.1, Localitatea: ORADEA, Cod postal: 410100, Romania, Tel. 0259437000
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
25.05.2010 12:08