Licitatie Publica - Achizitia serviciului de paza si interventie
Anunt de participare numarul 72351/21.02.2009
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Ministerul Apararii - Unitatea Militara 01434
Adresa postala: str.Calea Cisnadiei nr.21, Localitatea: Sibiu, Cod postal: 550394, Romania, Punct(e) de contact: Dan Simionescu, Tel.0269/232400, In atentia: Dan SIMIONESCU, Email: [email protected], Fax: 0269/232803
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Aparare
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Achizitia serviciului de paza si interventie
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
23 - Servicii de investigatie si protectie, cu exceptia serviciilor de transport cu vehicule blindate
Locul principal de prestare: 1) U.M. 01434, Loc. Sibiu, str. Calea Cisnadiei nr. 21;
2) U.M. 01557, Loc. Sibiu, str. Calea Poplacii nr. 118-120.
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu un singur agent economic
Durata acordului-cadru: 4 ani
Valoarea estimata fara TVA: 3, 593, 027.38RON
Frecventa si valoarea contractelor ce vor fi atribuite: Primul contract subsecvent se incheie pentru perioada 01.05.2009 - 31.12.2009. Durata si valoarea urmatoarelor contracte subsecvente vor fi stabilite in functie de creditele bugetare alocate.
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Prestarea serviciului de paza si interventie la obiectivele militare specificate la pct.II.1.2, cu societati specializate de paza si protectie.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
79713000-5 - Servicii de paza (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Cantitatea totala pentru intregul acord-cadru: 350.640 ore post.
Valoarea estimata fara TVA: 3, 593, 027.38RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
48 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
a) garantia de participare: 10.000 lei (numai pentru candidatii selectati pentru etapa a II-a a procedurii;b) garantia de buna executie: 5% din valoarea fara TVA a contractului subsecvent.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Modalitati de finantare: fonduri alocate de la bugetul de stat;Modalitati de plata: prin Trezorerie.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
In cazul prezentarii unei oferte comune declarate castigatoare, grupul de ofertanti isi va legaliza asocierea printr-un notar public, pana la data incheierii acordului-cadru.
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Da
Incheierea si executarea acordului-cadru si a contractelor subsecvente cu ofertantul declarat castigator sunt conditionate de avizarea anexei de securitate de catre structurile specializate ale M.Ap.N.
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
a) Declaratie pe propria raspundere privind eligibilitatea;
b) Declararie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG 34/2006;
c) Certificat fiscal privind situatia achitarii impozitelor si taxelor locale;
d) Certificat de atestare fiscala;
e) Declaratie privind calitatea de participant la procedura;
f) Chestionarul de securitate - se depune in original, intr-un plic separat de plicul cu documentele de calificare si selectie, pana cel tarziu la data limita de depunere a candidaturii;
g) Notificare prin care se atesta ca operatorul economic este avizat pentru relatii contractuale cu o alta autoritate contractanta din M.Ap.N. (numai daca este cazul).
h) Certificat de inregistrare emis de Oficiul Registrului Comertului;
i) Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
a) Bilanturile contabile pe ultimii 3 ani;
b) Formularul de informatii generale.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
1) cifra de afaceri pe ultimii 3 ani sa fie, in medie, mai mare de 1000000 lei.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
a) Declaratie privind lista principalelor prestari de servicii in ultimii 3 ani;
b) Declaratie privind echipamentele tehnice;
c) Declaratie privind efectivul mediu, asigurarea cu personal de specialitate;
d) Declaratie referitoare la personalul atestat pentru executarea serviciului de paza si interventie, in conformitate cu art. 41 din Legea 333/2003, si posesor al permisului de portarma;
e) Prezentarea a doua recomandari;
f) Declaratie privind nerezilierea contractelor de paza a unor obiective militare, in ultimii 3 ani, din motive imputabile operatorului economic;
g) Copie legalizata a licentei de functionare eliberata de I.G.P.R.;
h) Copie legalizata a autorizatiei de asigurare a frecventelor eliberata de I.G.C.T.I;
i) Certificat de implementare si mentinere a unui sistem de management al calitatii (SR-EN-ISO-9001:2000 sau echivalent), sau alte dovezi.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
1) indeplinirea, in ultimii 3 ani, a cel putin 1 (un) contract de prestare a serviciului de paza (similar), cu o valoare mai mare de 250000 lei, fara TVA;2) nr. de echipamente tehnice angajate pentru indeplinirea contractului sa fie cel putin egal cu numarul minim prevazut in documentatia de atribuire.3) operatorul economic trebuie sa dispuna de cel putin 45 agenti de paza atestati in conformitate cu art. 41 din Legea 333/2003, si posesori ai permisului de portarma.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Da
Personalul folosit de prestator pentru executarea serviciului de paza trebuie sa fie atestat conform Legii 333/2003 si posesor al permisului de portarma.
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Da
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie restransa accelerata
din motive de urgenta, respectiv necesitatea de a beneficia de prestarea serviciului de paza incepand cu data de 01.05.2009.
IV.1.2) Limitarea numarului de operatori economici invitati sa prezinte oferte sau sa participe
Numar minim preconizat: 1 ; numar maxim: 99
Serviciul de paza face exceptie de la prevederile OUG 34/2006 (Anexa 2B), aplicandu-se prevederile actului normativ intern al M.Ap.N., respectiv prevederile Ordinului M47/2008.
IV.1.3) Reducerea numarului de operatori economici in timpul negocierii sau al dialogului
Aplicarea unei licitatii care sa se deruleze in etape succesive pentru a reduce progresiv numarul solutiilor care trebuie discutate sau al ofertelor care trebuie negociate
Nu
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
1)elementul ofertei care face ob. proces. de reofertare: pretul in lei pentru o ora/post;2)Nr. de runde: 1;3)Lic. electr. incepe la 3 zile lucr. de la data transm. invit;4)Dur. unei runde: 1 zi
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 06.03.2009 15:00
Documente de plata: DA
Pretul: 10 RON
Conditii si modalitate de plata: - in numerar la casieria unitatii.
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
10.03.2009 15:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 11.03.2009 10:00
Locul: Sediul U.M. 01434 Sibiu.
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentantii candidatilor pe baza de imputernicire scrisa.
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: str. Stavropoleus nr. 6, Sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.0213104641, Email: [email protected], Fax: 0213104642, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
- conform OUG 34/2006.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Biroul juridic al U.M. 01434 Sibiu
Adresa postala: str. Calea Cisnadiei nr. 21, Localitatea: Sibiu, Cod postal: 550394, Romania, Tel.0269232400, Fax: 0269232803
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
18.02.2009 16:27