Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Achizitia serviciului de paza si interventie


Anunt de participare numarul 42360/01.02.2008
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Ministerul Apararii - Unitatea Militara 01434
Adresa postala: str.Calea Cisnadiei nr.21, Localitatea: Sibiu, Cod postal: 550394, Romania, Punct(e) de contact: Lucian Fulea, Tel.0269/232400, In atentia: Dan SIMIONESCU, Email: [email protected], Fax: 0269/232803
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Aparare
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Achizitia serviciului de paza si interventie
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
23 - Servicii de investigatie si protectie, cu exceptia serviciilor de transport cu vehicule blindate
Locul principal de prestare: a)U.M. 01434, Loc.Sibiu, Str. Calea Cisnadiei, nr. 21;
b)U.M.01557, Loc. Sibiu, Str. Calea Poplacii, nr. 118-120.
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Prestarea serviciului de paza si interventie la U.M. 01434 Sibiu si U.M. 01557 Sibiu, cu societati specializate de paza si protectie.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
74613000-9 - Servicii de paza (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Prestarea serviciului de paza si interventie in perioada 16.04.2008 -31.12.2008.
Valoarea estimata fara TVA: 604, 440EUR
II.2.2) Optiuni
Da
Achizitorul poate inch. noi contr. cu ofert castig, pentru max 3 ani, cf.art.122 lit.j)OUG 34/2006
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
Incepand de la 16.04.2008 pana la 31.12.2008
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
a)Garantia de participare: 5000 lei;b)Garantia de buna executie: 10% din valoarea fara TVA a contractului.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Modalitati de finantare: fonduri alocate de la bugetul de stat.Modalitati de plata: prin virament, in contul prestatorului deschis la Trezorerie
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
In cazul prezentarii unei oferte comune declarate castigatoare, grupul de ofertanti isi va legaliza asocierea printr-un notar public, pana la data incheierii contractului.
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Da
Incheierea contractului cu ofertantul declarat castigator este conditionata de avizarea anexei de securitate de catre structurile specializate ale Ministerului Apararii.
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- Declaratii privind eligibilitatea si neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG34/2006;
- Certificat privind indeplinirea obligatiilor de plata catre bugetul consolidat al statului;
- Declaratie privind calitatea de participant la procedura;
- Autorizatia de securitate eliberata de autoritatea desemnata a Ministerului Apararii, pe baza chestionarului de securitate completat si depus la sediul achizitorului.- Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- Bilantul contabil la 31.12.2007, vizat si inregistrat la organele competente;
- Balanta de verificare la 31.01.2008;
- Formularul de informatii generale.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Cifra de afaceri pe ultimii 3 ani sa fie , in medie, mai mare de 1.000.000 lei.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- Formularul privind experienta similara;
- Declaratie referitoare la echipamentele tehnice;
- Declaratie privind efectivul mediu, in ultimele 12 luni, al personalului angajat, asigurarea cu personal de specialitate, nr. si pregatirea cadrelor de conducere, precum si persoanele responsabile direct de indeplinirea contractului;
- Copie legalizata a licentei de functionare, eliberata de I.G.P.R.;
- Copie legalizata a autorizatiei de asugurare a frecventelor emisa de I.G.C.T.I.;
- Informatii privind personalul (45 persoane)atestat si posesor de permis portarma, care va executa serviciul de paza.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
- Indeplinirea in ultimii 3 ani a cel putin 3 contracte de prestare a serviciului de paza, cu o valoare cumulata de minim 150.000 lei.- Nr. mijloacelor tehnice proprii, necesare indeplinirii contractului, sa fie cel putin egal cu nr. minim prevazut in documentatia de atribuire.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Da
Prestarea serviciului este rezervata operatorilor economici care functioneaza in baza licentei eliberate de catre I.G.P.R., in conformitate cu Legea 333/2003, cu modificarile si completarile ulterioare.
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Da
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 18.03.2008 15:00
Documente de plata: DA
Pretul: 10 RON
Conditii si modalitate de plata: Doc. de atribuire si chestionarele de sec. se obtin de la sediul U.M. 01434, pe baza unei cereri scrise. Suma de 10 lei se achita la casierie
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
21.03.2008 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
Pana la: 20.06.2008
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 21.03.2008 12:00
Locul: Sediul U.M. 01434, Sibiu, Calea Cisnadiei, nr. 21.
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentantii ofertantilor se vor prezenta in data de 21.03.2008, ora 11.50, la sediul achizitorului avand asupra lor actul de identitate si imputernicire scrisa.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleus, nr. 6, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.0213104641, Email: [email protected], Fax: 0213104642, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Biroul juridic al U.M. 01434 Sibiu
Adresa postala: Calea Cisnadiei, nr. 21, Localitatea: Sibiu, Cod postal: 550394, Romania, Tel.0269232400, Fax: 0269232803
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
31.01.2008 13:59
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer