Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Achizitia serviciului de paza si interventie cu societati specializate de paza si protectie


Anunt de participare numarul 45647/07.03.2008
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
UNITATEA MILITARA NR. 01776 HUSI
Adresa postala: Mun. Husi, Str. 1 Decembrie, Nr. 48A, Jud. Vaslui, Localitatea: Husi, Cod postal: 735100, Romania, Punct(e) de contact: ROMAN LAURA, Tel.0235480271, Email: [email protected], Fax: 0235480030
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Institutie publica
Activitate (activitati)
- Aparare
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Achizitia serviciului de paza si interventie cu societati specializate de paza si protectie
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
23 - Servicii de investigatie si protectie, cu exceptia serviciilor de transport cu vehicule blindate
Locul principal de prestare: U.M. 01776 HUSI
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu un singur agent economic
Durata acordului-cadru: 18 luni
Valoarea estimata fara TVA: intre 673, 681 si 820, 934RON
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
paza obiectivelor militare
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
74613000-9 - Servicii de paza (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Asigurarea pazei, securitatii, protectiei personalului, informatiilor clasificate si siguranta bunurilor mobile si imobile, a valorilor materiale detinute cu orice titlu in interiorul acestora.
Valoarea estimata fara TVA: intre 673, 681 si 820, 934RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
Incepand de la 01.07.2008 pana la 31.12.2009
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Valoarea garantiei de participare este de 1% (8200 lei). Garantia de participare se va constitui sub forma de scrisoare de garantie bancara, emisa de o banca din Romania.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Plata serviciului se face prin Trezorerie prin fonduri de la bugetul statului.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Documentele care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile din tara in care ofertantul este stabilit.
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Da
Operatorul economic trebuie sa detina autorizatie de securitate, eliberata de autoritatea destinata a Ministerului Apararii, iar cei care nu detin vor depune chestionar de securitate la sediul autoritatii contractante, pana la data depunerii candidaturii.
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- declaratie privind eligibilitatea (Anexa nr. 1);
- declaratie pe propria raspundere ca nu se gaseste in nici o situatie din cele precizate la art. 181 din O.U. 34/2006 (Anexa nr. 1A);
- certificate privind indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor, taxelor la bugetul de stat (Anexa nr.2);
- certificat privind plata impozitelor si taxelor locale (Anexa nr. 2A);
- certificat de atestare fiscala valabil la data depunerii ofertelor (Anexa 2B);
- certificat constatator eliberat de Oficiul Registrului Comertului din care sa rezulte ca are ca obiect de activitate paza si protectia (Anexa nr.3);
- certificat emis de Oficiul Registrului Comertului - formular tip (CUI) (Anexa nr.3A);
- copie legalizata a licentei de functionare eliberata de I.G.P.R.(Anexa nr.4).
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- Fisa de informatii generale (Anexa nr.6), completata, semnata si parafata;
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Cifra medie de afaceri in ultimii trei ani este mai mare decat 895787 lei.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- declaratie pe propria raspundere ca poseda resursele tehnice necesare prestarii serviciului (Anexa nr. 7);
- situatia cu efectivul mediu anual al personalului angajat (Anexa nr. 8);
- situatia privind asigurarea cu personal de specialitate strict necesar pentru prestarea activitatii de paza si protectie a obiectivului (Anexa nr.9);
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie restransa
IV.1.2) Limitarea numarului de operatori economici invitati sa prezinte oferte sau sa participe
Numar minim preconizat: 5 ; numar maxim: 99
nu se limiteaza numarul maxim de participanti
IV.1.3) Reducerea numarului de operatori economici in timpul negocierii sau al dialogului
Aplicarea unei licitatii care sa se deruleze in etape succesive pentru a reduce progresiv numarul solutiilor care trebuie discutate sau al ofertelor care trebuie negociate
Nu
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 04.04.2008 15:30
Documente de plata: DA
Pretul: 20 RON
Conditii si modalitate de plata: -se va prezenta o adresa catre autoritatea contractanta pentru eliberarea documentatiei;
-se achita numerar la casieria unitatii.
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
10.04.2008 14:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 27.05.2008 12:00
Locul: Unitatea Militara Nr. 01776 Husi
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: nu
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: str. Stavropoleos nr.6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.0213104641, Email: [email protected], Fax: 0213104642, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel
Adresa postala: str., Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 7000, Romania, Tel.0213321240, Email: [email protected], Fax: 0213323377
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
U.M. 01775 Iasi - Compartimentul Juridic
Adresa postala: str. Ghica Voda nr. 2, Localitatea: Iasi, Cod postal: 700473, Romania, Tel.0232242046
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
06.03.2008 09:06
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer