Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Achizitia serviciului de paza si interventie la obiectivele:1214 -Axente Sever judetul Sibiu si 2813 Sighisoara judetul Mures.


Anunt de participare numarul 115298/11.02.2011
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Ministerul Apararii - Unitatea Militara 02444 Sibiu
Adresa postala:  Piata Armelor nr. 10, loc. Sibiu, Localitatea:  Sibiu, Cod postal:  550194, Romania, Punct(e) de contact:  Unitatea Militara 02444 Sibiu, Tel. 0269/ 210972, In atentia:  Ardelean Oana, Email:  [email protected], Fax:  0269/210098, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Aparare
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Achizitia serviciului de paza si interventie la obiectivele: 1214 -Axente Sever judetul Sibiu si 2813 Sighisoara judetul Mures.
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
23 - Servicii de investigatie si protectie, cu exceptia serviciilor de transport cu vehicule blindate
Locul principal de prestare: U.M.02444 Sibiu, Piata Armelor nr. 10, jud. Sibiu
Codul NUTS: RO126 - Sibiu
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Achizitia serviciului de paza si interventie la obiectivele: 1214 -Axente Sever judetul Sibiu si2813 Sighisoara judetul Mures. Serviciul de paza pe fiecare obiectiv fiind organizat astfel: un sef obiectiv, un sef de tura, un post permanent planton, avand un post mobil patrulare si panda.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
79713000-5 - Servicii de paza (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Achizitia serviciului de paza si interventie la obiectivele: 1214 -Axente Sever judetul Sibiusi 2813 Sighisoara judetul Mures. Serviciul de paza pe fiecare obiectiv fiind organizat astfel: un sef obiectiv, un sef de tura, un post permanent planton, avand un post mobil patrulare si panda.
Valoarea estimata fara TVA: 82, 320RON
II.2.2) Optiuni
Da
Servicii suplimentare de paza si interventie in perioada 01.01.- 30.04.2012
1 prelungiri posibile
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
Incepand de la 29.04.2011 pana la 30.12.2011
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantia de participare 1.646, 40 lei
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Sursa de finantare este bugetul de stat iar plata se va efectua in 30 de zile lucratoare de la primirea documentelor justificative.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie pe propria raspundere privind neancadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din OUG 34/2006.Declaratie pe propria raspundere privind regulile de concurenta.Declaratie pe propria raspundere privind achitarea datoriilor catre bugetul de stat si bugetele locale.Certificat constatator emis de oficiul registrului comertului - copie. Autorizatie de executare a serviciilor de paza eliberata de I.G.P.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
O lista a principalelor servicii realizate in domeniul solicitat, efectuate in ultimii 3 ani, (completarea si semnarea formularului nr. 7). Obligatoriu se vor depune copii ale contractelor cuprinse in lista. Se vor confirma prin prezentarea unor documente emise sau contrasemnate de o autoritate ori de catre clientul beneficiar.Lista cu personalul autorizat (agenti paza), copii autorizatii. Lista cu dotarile si mijloacele suplimentare pentru asigurarea pazei inclusiv caini de paza (completarea si semnarea ormularului nr. 9).
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Ofertantul sa fi executat cel putin un serviciu similar. Agentul economic sa aiba minim 10 agenti cu o vechime minima de trei ani in serviciul de paza, angajati cu carte de munca, autorizati in conformitate cu prevederile Legii 333/2003 privind paza obiectivelor, bunurilor, valorilor si protectia persoanelor. Agentul economic sa detina mijloacele necesare asigurarii pazei obiectivelor.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Da
Agentii de paza atestati in conformitate cu prevederile Legii 333/2003 privind paza obiectivelor, bunurilor, valorilor si protectia persoanelor.
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Da
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie restransa
IV.1.2) Limitarea numarului de operatori economici invitati sa prezinte oferte sau sa participe
Numar de agenti economici preconizat: 5
IV.1.3) Reducerea numarului de operatori economici in timpul negocierii sau al dialogului
Aplicarea unei licitatii care sa se deruleze in etape succesive pentru a reduce progresiv numarul solutiilor care trebuie discutate sau al ofertelor care trebuie negociate
Nu
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 16.02.2011 09:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
23.02.2011 09:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 23.02.2011 10:00
Locul: U.M.02444 Sibiu, Piata Armelor nr.10 jud. Sibiu
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Persoanele imputernicite din partea operatorilor economici.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala:  Str. Stavropoleos, nr.6, sector 3., Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  030084, Romania, Tel. 021.310.46.41, Email:  [email protected], Fax:  021.310.46.42
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Biroul juridic al U.M.02444 Sibiu
Adresa postala:  U.M.02444 Sibiu, Piata Armelor nr.10., Localitatea:  Sibiu, Cod postal:  550194, Romania, Tel. 0269/210972, Email:  [email protected], Fax:  0269/210098
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
09.02.2011 14:33
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer