Licitatie Publica - Achizitia serviciului de paza si interventie la Unitatea Militara 02480 Campulung Moldovenesc
Anunt de participare numarul 33492/25.09.2007
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
MINISTERUL APARARII - UNITATEA MILITARA 02480 CAMPULUNG MOLDOVENESC
Adresa postala: Izvorul Malului nr 6, Localitatea: Campulung Moldovenesc, Cod postal: 725100, Romania, Punct(e) de contact: Adrian Dumitrescu, Tel.0230314931, Email: [email protected], Fax: 0230314930
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Aparare- Educatie
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Achizitia serviciului de paza si interventie la Unitatea Militara 02480 Campulung Moldovenesc
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
23 - Servicii de investigatie si protectie, cu exceptia serviciilor de transport cu vehicule blindate
Locul principal de prestare: Sediul autoritatii contractante
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu un singur agent economic
Durata acordului-cadru: 4 ani
Valoarea estimata fara TVA: intre 927, 860 si 1, 004, 758RON
Frecventa si valoarea contractelor ce vor fi atribuite: Contracte subsecvente anuale in valoare estimata de 231965 lei fiecare, la care se adauga T.V.A.
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Achizitia serviciului de paza si interventie la Unitatea Militara 02480 Campulung Moldovenesc prin societati specializate de paza si protectie
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
74613000-9 - Servicii de paza (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Se urmareste achizitionarea serviciului de paza in limita cantitatii de 140160 ore paza, pe durata a 4 ani. Cantitatea estimata poate fi majorata cu 11616 ore paza, pe durata a 4 luni pana la o cantitate maxima esimata de 151766 ore paza.
Valoarea estimata fara TVA: intre 927, 860 si 1, 004, 758RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
48 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Se solicita garantie de participare in suma de 10000 lei si garantie de buna executie in cuantum de 5% din valoarea fiecarui contract subsecvent incheiat
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
prin credite bugetare
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
asociere
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- Declaratii privind eligibilitatea , conform art. 180 din O.U.G. 34/2006(formular anexa nr. 1 la fisa de date);
- Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din O.U.G. 34/2006(formular anexa nr. 2 la fisa de date);
- Certificat constatator privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor sitaxelor catre stat inclusiv cele locale in termen de valabilitate: -certificat de atestare fiscala pentru persoane juridice;
-certificat privind impozitele si taxele locale pentru persoane juridice;
- Certificat unic de inregistrarea, emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Camera de comert si industrie nationala sau teritoriala CUI din care sa rezulte dreptul de a presta serviciul care face obiectul prezentei proceduri (pentru persoane juridice /fizice straine: Documente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional);
- Fisa de informatii generale (anexa nr. 3 la fisa de date);
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Nu se solicita
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- Sa detina licenta de functionare eliberata de inspectoratul general al politiei, in termen devalabilitate.- Sa depuna la sediul autoritatii contractante, chestionarul de securitate (model anexa nr. 4 lafisa de date) , completat conform prevederilor legale, in vederea executarii verificarilornecesare, cel tarziu pana la data depunerii documentelor pentru selectia candidatilor.- Sa prezinte obligatoriu, cel putin doua recomandari de la doi beneficiari pentru care a prestat sau presteaza servicii de paza.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie restransa accelerata
datorita timpului scurt avut la dispozitie
IV.1.2) Limitarea numarului de operatori economici invitati sa prezinte oferte sau sa participe
Numar minim preconizat: 5 ; numar maxim: 20
Licenta de functionare eliberata de IGP, valabilaChestionar de securitate, completatCel putin doua recomandariFisa de informatii generale
IV.1.3) Reducerea numarului de operatori economici in timpul negocierii sau al dialogului
Aplicarea unei licitatii care sa se deruleze in etape succesive pentru a reduce progresiv numarul solutiilor care trebuie discutate sau al ofertelor care trebuie negociate
Nu
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 08.10.2007 14:00
Documente de plata: DA
Pretul: 15 RON
Conditii si modalitate de plata: se achita la casieria unitatii, la primirea documentatiei
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
10.12.2007 14:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
26.11.2007
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 11.12.2007 09:00
Locul: sediul autoritatii contractante
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
reprezentantii ofertantilor
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
documentatia de atribuire(fisa de date)pentru prima etapa a licitatiei restranse(selectia candidatilor) se va obtine de la sediul autoritatii contractante incepand cu data de 24.09.2007 . Candidaturile si documentele de selectie(calificare)solicitate se vor depune la sediul autoritatii contractante pana la data de 09.10.2007. Documentatia de atribuiere pentru a II a etapa a licitatiei restranse accelerata va fi trimisa de autoritatea contractanta operatorilor economici selectati, o data cu invitatia de participare
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Curtea de Apel Bucuresti
Adresa postala: sos. Oltenitei, nr. 70-111 , ,Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 7000, Romania, Tel.0213321240, Email: www.cabuc.ro, Fax: 0213323377
Organism competent pentru procedurile de mediere
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: str. Stavropoleus, nr. 6, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.0213104641, Email: [email protected], Fax: 0213104642
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Compartiment juridic propriu
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
UnitateaMilitara 02480
Adresa postala: str. Izvorul Malului, nr. 6, Localitatea: Campulung Moldovenesc, Cod postal: 725100, Romania, Tel.0230314930, Email: [email protected], Fax: 0230314930
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
21.09.2007 15:19