Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Achizitia serviciului de proiectare in faza Studiu de Fezabilitate aferent obiectivului de investitii Riviera Tomis intre Statiunea Mamaia si Portul Tomis Constanta


Anunt de participare numarul 85981/09.09.2009
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
MUNICIPIUL CONSTANTA
Adresa postala: BD. TOMIS 51, CONSTANTA, Localitatea: Constanta, Cod postal: 900725, Romania, Punct(e) de contact: GHIULNIHAL MUTALAP, Tel.0241488157, Email: [email protected], Fax: 0241488924, 0241488195, Adresa internet (URL): www.primaria-constanta.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Achizitia serviciului de proiectare in faza Studiu de Fezabilitate aferent obiectivului de investitii Riviera Tomis intre Statiunea Mamaia si Portul Tomis Constanta
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
12 - Servicii de arhitectura, servicii de inginerie specializata si servicii de inginerie integrata, servicii deproiectare urbanistica si peisagisitica, servicii conexe de consultanta stiintifica si tehnica, servicii de testari si analize tehnice
Locul principal de prestare: Riviera Tomis intre statiunea Mamaia si Portul Tomis Constanta
Codul NUTS: RO223 - Constanta
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Achizitia Serviciului de proiectare in faza Studiu de Fezabilitate aferent obiectivului de investitii Riviera Tomis intre Statiunea Mamaia si Portul Tomis Constanta, inclusiv studii teren (studiu topografic, studiu geotehnic, si, dupa caz, studii batimetrice)
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
71241000-9 - Studii de fezabilitate, servicii de consultanta, analize (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Serviciul de proiectare in faza Studiu de Fezabilitate aferent obiectivului de investitii Riviera Tomis intre Statiunea Mamaia si Portul Tomis Constanta, inclusiv studii teren (studiu topografic, studiu geotehnic, si, dupa caz, studii batimetrice)
Valoarea estimata fara TVA: 1, 368, 529.41RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
3 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantie de participare - 15000 lei, garantie de buna executie - 5% din valoarea contractului fara TVA
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Bugetul local
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Contract de asociere
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Completare declaratie privind calitatea de participant la procedura-formular P, declaratie privind eligibilitatea - formular A, declaratie privind neincadrarea in situatiile de la art. 181 din OUG 34/2006, certificate de atestare fiscala privind plata datoriilor catre bugetul de stat consolidat si catre bugetul local, Certificat Constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunal, certificat de inregistrare
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Completare formular I cu informatii generale ale firmei, precum si specificarea site-ului oficial al institutiei publice unde a fost publicat bilantul contabil al societatii pe anul 2008;
Cifra de afaceri in ultimul an, 2008
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Cifra de afaceri in ultimul an, 2008 - minim 1500000 lei
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Completare formular C2 cu serviciile similare prestate in ultimii trei ani, certificari privind prestarea acestor servicii conf. specificatiilor din fisa de date a achizitiei, completare formular F, lista cu personalul de conducere si personalul responsabil pt. indeplinire contract (nume, functii), lista cu specialistii in domeniu (geotehnicieni, topometristi, arhitecti, ingineri specialisti si, dupa caz, specialisti in batimetrie), prezentare CV-uri specialisti, completare formular E cu echipamentele si utilajele necesare pt. indeplinirea corespunzatoare a contractului, formular D - privind subcontractantii, certificate ISO privind standardele de asigurare a calitatii si standarde de protectie a mediului conf. specificatiilor din documentatia de atribuire
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Ofertantul va prezenta cel mult trei contracte similare avand ca obiect servicii de proiectare a lucrarilor de drumuri, lucrari hidrotehnice de aparare impotriva valurilor, lucrari de consolidare a versantilor, pt. care suma serviciilor prestate incluse in contractele prezentate sa fie de cel putin 1000000 lei, fara TVA..
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
Pretul ofertat
60%
Descriere:
2.
Avantaje de natura tehnica si financiara ale scenariului propus pt. lucrarile ce fac obiectul serv. de proiectare
20%
Descriere:
3.
Valoarea investitiei aferenta solutiei/scenariului recomandat
10%
Descriere:
4.
Durata de prestare a serviciului
10%
Descriere:
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 19.10.2009 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
20.10.2009 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 20.10.2009 13:00
Locul: Primaria Municipiului Constanta - Bd. Tomis nr. 51
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Membrii comisiei de evaluare, observatorii desemnati de U.C.V.A.P., reprezentantii imputerniciti ai ofertantilor
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
Documentatia de atribuire este atasata anuntului de participare si se poate descarca gratuit de la adresa de internet www.e-licitatie.ro
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos nr.6, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021-310.46.41, Fax: 021-310.46.42, Adresa internet (URL): [email protected]
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel Constanta
Adresa postala: Str. Traian nr. 23, ,Localitatea: Constanta, Cod postal: 900743, Romania, Tel.0241-616003, Fax: 0241-606597
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Se poate depune contestatie in termen de 10 zile de la data luarii la cunostinta despre un act al autoritatii contractante pe care contestatorul il considera nelegal
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Directia Administratie Publica Locala - Serviciul Juridic
Adresa postala: Bd. Tomis nr. 51, Localitatea: Constanta, Cod postal: 900743, Romania, Tel.0241-488115, Fax: 0241-488924
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
04.09.2009 16:46
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer