Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Achizitia serviciului de relatii cu publicul si activitati conexe serviciului de furnizare a energiei electrice


Anunt de participare (utilitati) numarul 65483/04.10.2008
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
FILIALA DE FURNIZARE A ENERGIEI ELECTRICE"ELECTRICA FURNIZARE TRANSILVANIA NORD" S.A.
Adresa postala: CLUJ NAPOCA STR MEMORANDUMULUI 27, Localitatea: Cluj-Napoca, Cod postal: 400114, Romania, Punct(e) de contact: VASILE FLORIN BERINDEAN, Tel.0264205260, Email: [email protected], Fax: 0264205204, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Activitate (activitati)
- Electricitate
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
Achizitia serviciului de relatii cu publicul si activitati conexe serviciului de furnizare a energiei electrice
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
11 - Servicii de consultanta pentru afaceri si management si servicii conexe
Locul principal de prestare: JUDETELE: CLUJ, BIHOR, SATU MARE, MARAMURES, ZALAU, BISTRITA-NASAUD
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
serviciul de relatii cu publicul si activitati conexe serviciului de furnizare a energiei electrice (activitati ghiseu front office, activitati suport back-office, activitate Call Center, activitate rulare Batch)
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
79416000-3 - Servicii de relatii cu publicul (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
servicii de relatii cu publicul
Valoarea estimata fara TVA: intre 10, 425, 425 si 14, 500, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
24 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
garantia de participare la licitatie in valoare de 104250 lei, garantie de buna executie in procent de 10 % din pretul contractului fara TVA
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
surse proprii
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
asociere. Asocierea grupului de operatori economici va trebui legaliyata daca oferta va fii declarata castigatoare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Declaratie de eligibilitate in original; 2. declaratie privind neincadrarea in art. 181 in original; 3. certificat de atestare fiscala privind achitarea obligatiilor exigibile catre bugetul de stat si catre bugetele asigurarilor sociale de stat - in original sau copielegalizata; 4. certificat porivind plata taxelor si impozitelor locale- in original sau copie legalizata; 5. certificat constatator - original emis cu maxim 30 de zile inainte de data deschiderii ofertelor.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind media cifrei de afaceri pe ultimii 3 ani. Media cifrei de afaceri pe ultimii 3 ani v atrebui sa fie egala sau mai mare decat 15630000 lei.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Lista principalelor prestatii similare din ultimii 3 ani.Prin informatiile furnizate trebuie sa se faca dovada prestarii de servicii similare in valoare de 3126000 lei.
Declaratie privind efectivele medii anuale ale personalului angajat si al cadrelor de conducere.
Declaratie privind personalul responsabil cu indeplinirea contractului
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Da
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 14.11.2008 15:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
24.11.2008 10:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 24.11.2008 11:00
Locul: sediul autoritatii contractante
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
membrii comisiei, persoanele imputernicite din partea operatorilor economici inscrisi la procedura si observatorii MF
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
COSILIUL NATIONAL DE SOLUTIONARE A CONTESTATIILOR
Adresa postala: STR, STAVROPOLEOS NR. 6, SECTOR 3., Localitatea: BUCURESTI, Cod postal: 030084, Romania, Tel.0213104641, Email: [email protected], Fax: 0213104642
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
CONFORM OUG NR. 34/2006
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
SERVICIUL JURIDIC SI SERVICUL PATRIMONIU ACHIZITII INVESTITII ADMINISTRATIV
Adresa postala: STR. MEMORANDUMULUI NR. 27, ,Localitatea: CLUJ NAPOCA, Cod postal: 400114, Romania, Tel.0264205280, Fax: 0264205204
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
02.10.2008 16:37
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer