Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - ACHIZITIA SERVICIULUI DE SPALATORIE A LENJERIEI , CALCATUL SI CURATIREA CHIMICA A ECHIPAMENTULUI PERSONALULUI DIN U.M. 01794 DEVA


Anunt de participare numarul 50843/24.04.2008
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Unitatea Militara 01794 Deva
Adresa postala: Str. M. Eminescu, nr. 132, Localitatea: Deva, Cod postal: 330176, Romania, Punct(e) de contact: Dorin Lenut, Tel.0254220700, Email: [email protected], Fax: 0254234020
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Aparare
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
ACHIZITIA SERVICIULUI DE SPALATORIE A LENJERIEI , CALCATUL SI CURATIREA CHIMICA A ECHIPAMENTULUI PERSONALULUI DINU.M. 01794 DEVA
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
27 - Alte servicii
Locul principal de prestare: SEDIUL PRESTATORULUI
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu un singur agent economic
Durata acordului-cadru: 46 luni
Valoarea estimata fara TVA: 423, 054RON
Frecventa si valoarea contractelor ce vor fi atribuite: 2008= 9393 kg ;2009=18350, 75 kg ;2010=18350, 75 kg ; 2011=18350, 75 kg ;2012=6063 kg .
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Spalarea si curatarea echipamentului personalului din U.M. 01794 Deva .
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
93100000-9 - Servicii de spalatorie si de curatatorie uscata (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Primul contractsubsecvent , pentru perioada 01.07.-31.12.2008 este de :9393 kg rufe .
Valoarea estimata fara TVA: 56, 538RON
II.2.2) Optiuni
Da
Suma contractelor subsecvente nu va depasi cantitatea maxima estimata pentru prezentul acord cadru.
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
Incepand de la 01.07.2008 pana la 31.12.2008
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Valoarea garantiei de participare: 8461 lei-scrisoare de garantie bancara. Garantia de buna executie-10% din valoarea contractului (fara TVA).
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Bugetul de stat, plata se face lunar, prin ordin de plata in cel mult 10 zile de la primirea creditelor bugetare.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Legalizarea prin notariat a asocierii in cazul in care oferta va fi declarata castigatoare.
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratii privind eligibilitatea; Declaratie privind neincadrarea in prevederile: art. 181 din O.U.G. 34/2006.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- prezentarea Bilantului contabil la data de 31.12.2007 si balanta de verificare la 31.12.2007 vizate si inregistrate la organele competente ( copii legalizate ) ; - prezentarea Declaratiei privind cifra de afaceri medie pe ultimii 3 ani.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Cerinta minima: Ofertantul va face dovada unei cifre medii de afaceri (proprii) aferenta ultimilor 3 ani de minim 56358 lei .
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- conform Documentatiei de atribuirepublicate .
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Asigurarea cu tehnica si dotari, care sunt considerate strict necesare pentru indeplinirea contractului de servicii. anexa nr. 9 .Recomandare de la cel putin un beneficiar al serviciilor de spalatorie (anexa 3 ) .
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
A-962 / 22.04.2008
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 30.05.2008 14:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
03.06.2008 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 03.06.2008 11:00
Locul: Sediul autoritatii contractante
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Pot participa la deschiderea ofertelor reprezentanti ai operatorilor economici participanti, pe baza unei imputerniciri din partea acestora.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
1.Autoritatea contractanta isi rezerva dreptul de a micsora sau majora cantitatile deja achizitionate in baza contractului in aceleasi conditii de pretpana la nivelul cantitatilor maxime specificate in caietul de sarcini .2.Dreptul autoritatii contractante privind suplimentarea cantitatii de produse este conditionat de existenta resurselor financiare alocate cu aceasta destinatie .
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. STAVROPOLEOS Nr. 6, sector 3 , ,Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.+40213104641, Email: [email protected], Fax: +40213104642, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Contestatia poate fi depusa in cel mult 10 zile de la data luarii la cunostinta, in conditiile O.U.G. 34 / 2006, de catre contestator, de un act al autoritatii contractante pe care acesta il considera nelegal.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Unitatea Militara 02565
Adresa postala: Piata Stefan Cel Mare, nr. 1-3, Localitatea: Cluj Napoca, Cod postal: 400133, Romania
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
24.04.2008 09:50
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer