Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - ACHIZITIA SERVICIULUI DE TIPARIRE IMPLICUIRE SI DISTRIBUIRE LA DESTINATARI


Anunt de participare (utilitati) numarul 98087/16.04.2010
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
FILIALA DE FURNIZARE A ENERGIEI ELECTRICE"ELECTRICA FURNIZARE TRANSILVANIA NORD" S.A.
Adresa postala: CLUJ NAPOCA STR MEMORANDUMULUI 27, Localitatea: Cluj-Napoca, Cod postal: 400114, Romania, Punct(e) de contact: VASILE FLORIN BERINDEAN, Tel.0264205260, Email: [email protected], Fax: 0264205204, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
SOCIETATE COMERCIALA
Activitate (activitati)
- Electricitate
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
ACHIZITIA SERVICIULUI DE TIPARIRE IMPLICUIRE SI DISTRIBUIRE LA DESTINATARI
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
15 - Servicii de publicare si tiparire contra unei taxe sau pe baza unui contract
Locul principal de prestare: CLUJ NAPOCA STR MEMORANDUMULUI NR 27
Codul NUTS: RO113 - Cluj
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
SE VA ACHIZITIONA SERVICIUL DE TIPARIRE IMPLICUIRE SI DISTRIBUIREA CORESPONDENTEI EMISA DE SC FFEE EFTN SA LA DESTINATARI
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
79824000-6 - Servicii de tiparire si de distributie (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
SERVICII DE TIPARIRE IMPLICUIRE SI DISTRIBUIRE LA DESTINATARI
Valoarea estimata fara TVA: 10, 474, 206RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
12 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
GARANTIE DE PARTICIPARE IN VALOARE DE 209400 LEIGARANTIE DE BUNA EXECUTIE 10% DIN VALOAREA CONTRACTULUI FARA TVA
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
SURSE PROPRIIPLATA IN TERMEN DE 60 DE ZILE NUMERAR ORDIN DE PLATA COMPENSARE ETC
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
ASOCIERE
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Declaratie privind eligibilitatea in original;
2. Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 in original;
3. Certificat de atestare fiscala privind achitarea obligatiilor exigibile catre bugetul de stat si catre bugetele asigurarilor sociale de stat (sanatate, pensii, somaj), in original4. Certificat privind plata taxelor si impozitelor locale - eliberat de Primaria locala in copie semnata si stampilata pentru conconformitate cu originalul.Observatie ofertantul are dreptul de a depune initial, in locul certificatului constatator privind achitarea obligatiilor exigibile catre bugetul de stat si a certificatului privind plata taxelor si impozitelor locale, o declaratie pe proprie raspundere (Formularul B.1 din Sectiunea Formulare) semnata de reprezentantul legal prin care confirma indeplinirea acestor obligatii de plata. In cazul in care opteaza pentru aceasta varianta, ofertantului ii revine obligatia de a prezenta certificatele, la solicitarea autoritatii contractante, pana la data adoptarii deciziei de atribuire.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
a) declaratii bancare corespunzatoare sau dovada privind asigurarea riscului profesional (in original).
b) bilantul contabilOfertantul trebuie sa prezinte bilantul contabil la 30.06.2009, vizat si inregistrat de organele competente - in copie legalizata
c) declaratie privind cifra medie de afaceri . Valoarea cifrei medii de afaceri trebuie sa depaseasca sau sa fie egala cu pragul 15 711 309 lei
Se va completa si depune, in original, Formularul B2 din Sectiunea Formulare.d) indicatori privind capacitatea financiara (ACTIVE TOTALE, PASIV TOTAL, VENITURI TOTALE, CHELTUIELI TOTALE, PROFIT BRUT, SOLVABILITATE PATRIMONIALA, RATA PROFITULUI BRUT)
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
a) CONDITIE OBLIGATORIE- Experienta in domeniu (se va prezenta separat fata de oferta financiara), si dotarea tehnica, conform CTMO 01000015 din anexa A01 din caietul de sarcini.
b) lista a principalelor livrari de produse similare efectuate in ultimii 3 ani, continand valori, perioade de livrare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati.Pragul minim pentru experienta similara trebuie sa depaseascavaloarea :6.284.524 lei.
Ofertantul trebuie sa demonstreze ca detine experienta in prestarea de servicii similareRecomandarile trebuie sa fie ale beneficiarilor care sunt mentionatiin Formularul C1.
c) declaratie pe proprie raspundere referitoare la echipamentele tehnice si la masurile aplicate in vederea asigurarii calitatii, precum si, daca este cazul, la resursele de studiu si cercetare - in original;d) declaratie pe proprie raspundere referitoare la personalul/organismul tehnic de specialitate de care dispune sau al carui angajament de participare a fost obtinut de catre ofertant, in special pentru asigurarea controlului calitatii - in original;e) Ofertantul trebuie sa prezinte un Certificat-Tip eliberat de autoritatea de reglementare in comunicatii (ANCOM), g) Mostre ale produselor:
h) Declaratia privind efectivele medii anuale ale personalului angajat si al cadrelor de conducere se anexeaza CV ul persoanelor din conducere formularul F
Se va prezenta dotarea tehnica utilizata pentru prestarea serviciului de tiparire, implicuire si distribuire.
Tiparire si implicuire:
Capacitatea zilnica de productie instalata pentru fiecare categorie de utilaje trebuie sa fie de cel putin 2 ori mai mare decat volumul zilnic cerut prin prezentul caiet de sarcini.
Pentru asigurarea continuitatii serviciului, ofertantul va prezenta structura de echipamente adecvata.
Ofertantul poate sa prezinte si contract de colaborare cu terti. In acest caz, in contract se va stipula cel putin conditiile tehnice de realizare solicitate de autoritatea contractanta cuprins in caietul de sarcini.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
- Runde succesive: 1;
- inceperii procedurii: 2 zile de la data transm invitatiilor;
- Elementele ofertei pentru procesului repetitiv: valoarea totala a ofertei-Modul procedurii: in SEAP.
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 19.05.2010 15:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
28.05.2010 10:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 28.05.2010 10:30
Locul: Cluj Napoca Str. memorandumului nr 27 camera 106
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Fiecare ofertant va fi reprezentat oficial in fata comisiei de evaluare de o singura persoana, care va putea avea un singur insotitor.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
CONSILIUL NATIONAL DE SOLUTIONARE A CONTESTATIILOR
Adresa postala: STR STAVROPOLEOS NR. 6 SECTOR 3 BUCURESTI, Localitatea: BUCURESTI, Cod postal: 030084, Romania, Tel.0213104641, Email: [email protected], Fax: 0213104642
Organism competent pentru procedurile de mediere
SECTIA DE CONTENCIOS ADMINISTARTIV SI FISCAL A TRIBUNALULUI CLUJ
Adresa postala: CLUJ NAPOCA STR DOROBANTILOR NR 2-4, Localitatea: CLUJ NAPOCA, Cod postal: 400117, Romania, Tel.0264596110, Email: [email protected], Fax: 0264595844
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
SC FFEE ELECTRICA FURNIZARE TRANSILVANIA NORD SA SERVICIUL JURIDIC
Adresa postala: CLUJ NAPOCA STR MEMORANDUMULUI NR 27, Localitatea: CLUJ NAPOCA, Cod postal: 400114, Romania, Tel.0264205280, Fax: 0264205204
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
15.04.2010 12:02
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer