Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Achizitia si implementarea unui program informatic de gestiune a clientilor


Anunt de participare (utilitati) numarul 78455/28.05.2009
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
APA NOVA BUCURESTI
Adresa postala: Str. Ion Brezoianu, nr. 23-25, Sector 1, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 010136, Romania, Punct(e) de contact: Paul Onoiu, Tel.021.314.01.10, Email: [email protected], Fax: 021.314.30.95
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Activitate (activitati)
- Ap
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
Achizitia si implementarea unui program informatic de gestiune a clientilor
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
7 - Servicii informatice si servicii conexe
Locul principal de prestare: Sediul social Apa Nova Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Achizitia si implementarea unui program informatic de gestiune a clientilor; personalizat, care trateaza urmatoarele procese: gestiunea punctelor de livrare (bransamente/racorduri), gestiunea contractelor, gestiunea parcului de contoaresi a citirii contoarelor, facturare, incasare, gestiune solicitari clienti (inclusiv la nivelul unui centru de apel).
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
48000000-8 - Pachete software si sisteme informatice (Rev.2)
72200000-7-Servicii de programare si de consultanta software (Rev.2)
72210000-0-Servicii de programare a pachetelor de produse software (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Autoritatea contractanta urmareste achizitionarea si implementarea unui program informatic de gestiune a clientilor personalizat, care trateaza urmatoarele procese: gestiunea punctelor de livrare, (bransamente/racorduri), gestiunea contractelor, gestiunea contoarelorsi a citirii contoarelor, facturare, incasare, gestiune solicitari clienti (inclusiv la nivelul unui centru de apel)
Valoarea estimata fara TVA: 3, 000, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
12 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
garantia de participare 45.000 lei.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Surse de finantare - surse proprii ANB
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
asociere, subcontractanti
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratii privind eligibilitatea;Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181;prezentarea unui certificat de atestare fiscala, emis de institutiile financiare competente, care dovedesc plata taxelor si impozitelor la bugetul general consolidat- prezentarea de certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor locale.
Certificat constatator emis de O.R.C.din care sa rezulte:
-ca in obiectul de activitate sunt incluse realizarea si implementarea de programe informatice, -capitalul social, puncte de lucru, date identificare asociati/actionari, stare actuala firma
-ca nu au fost inscrise mentiuni referitoare la faliment, lichidare, sechestru, condamnarea unuia din asociati.Documentul se depune in original.
Certificat de inregistrare societate emis de O.R.C.
Persoane juridice /fizice straine: Prez.de doc. care dovedesc o forma de inreg./ atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conf.cu preved.legale din tara in care ofertantul este stabilit.Toate doc.sunt formulare tip eliberate de autoritatile competente si vor fi depuse in copie legalizata sau certificate ca fiind conforma cu orig.sub semnatura si stampila reprez.legal al soc.Toate doc. vor fi prezentate traduse in limba romana de catre un traducator autorizat si certif.de catre un notar roman.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Bilant contabil pe: 2006, 2007 si 2008, vizat si inreg.de org.competente;Media cifrei de afac. pe ult.3 ani sa fie de min. 1.000.000 Euro.Calculul coef.: Lichiditate generala si Solvabilitate patrimonialase prez. prin inscrisuri distincte si se calc. cu date din bilantul cont.de la 31.12.2008. Detalii in fisa de date a achizitiei din documentatia de atribuire.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Experienta similara: candidatii sa fi semnat in ultimii 5 ani, minim 3 contracte de furnizare a unui program informatic de gestiune a relatiei cu clientii cu operatori din domeniul serviciilor publice sau asimilate, dintre care: a)Minim doua contracte in ult.3 ani ;b)Minim un contract vizand o implementare, in domeniul serviciilor de apa si canalizare;c)Minim un contract cu un operatoravand o talie similara cu cea a ANB (100.000 de clienti deserviti si 150 de utilizatori in intern ).Candidatii trebuie sa prezinte referinte privind minim o implementare pentru care exista un contract de suport tehnic in curs de valabilitate.Produsul ce face obiectul ofertei trebuie sa indeplineasca urmatoarele conditii:
a)Sa reprezinte o solutie de gestiune a relatiilor cu clientii din domeniul serviciilor publice, care trateaza urmatoarele procese: gestiunea punctelor de livrare (bransamente/ racorduri), gestiunea contractelor, gestiunea contoarelor si a citirii contoarelor, facturare, incasare si recuperare creante, gestiune solduri, gestiune solicitari clienti (inclusiv la nivelul unui centru de apel).
b)A facut obiectul unei implementari in domeniul serviciilor de apa si canalizare in ultimii 3 ani
c)A facut obiectul unei implementari intr-o societate de talia ANB in ultimii 3 ani
Candidatii trebuie sa prezinte: form. C2, la care se va anexa lista contractelor, cu indicarea urmat. informatii: obiectul contractului, denumirea programului informatic furnizat, obiectul de activitate al beneficiarului, nr. de clienti deserviti, numarul de utilizatori interni, o scurta descriere a proceselor acoperite de programul informatic in cadrul fiecarei implementari.
Referinte din partea clientilor.Candidatii trebuie sa prezinte minim 3 scrisori de recomandare din partea clientilor majori din ultimii 5 ani (exclusiv Apa Nova Buc.)Candidatii trebuie sa indice minim 2 societati de la care ANB poate solicita direct referinte.
Scrisori de recomandare;Declaratie referitoare la societatile care pot furniza referinte directe, cu indicarea urmatoarelor informatii: denumire, adresa, obiect de activitate, data incheierii contractului, pers.de contact, telefon, fax, e-mail.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Da
Anunt de intentie
Numarul anuntului in JO: 2009/S12-016842 din 20.01.2009
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 03.07.2009 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
06.07.2009 10:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
51zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 06.07.2009 11:00
Locul: Directia Logistica - Splaiul Independentei nr. 235, sect. 6, Bucuresti
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
La deschiderea ofertelor pot fi prezenti doar reprezentanti ai ofertantilor care au depus oferta. Calitatea de delegat se atesta printr-o imputernicire scrisa, semnata si stampilata corespunzator.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
continuare pct. III.2.3.: Candidatul sa aiba in ultimii 3 ani un numar mediu anual de minim 40 de angajati.Op.ec.va completa Formularul C, la care va anexa si lista contractelor in derulare.Prezentarea de Certificate emise de organisme independente care atesta respectarea standardelor de asigurare a calitatii, respectiv prezentarea certificarii ISO 9001 pentru producator, tradus in limba romana si legalizat, valabil la data deschiderii ofertelor.Candidatii trebuie sa furnizeze un suport tehnic care indeplineste urmatoare conditie: Sa fie furnizat de catre o structura localizata pe teritoriul Romaniei.Structura care asigura suportul tehnic trebuie sa aiba experienta in mentenanta de software de gestiune clienti in domeniul utilitatilor.Echipa de implementare (inclusiv seful de proiect) trebuie sa aiba o experienta in implementarea produsului care face obiectul ofertei sau a unui produs similar (in acest caz, se vor prezenta obligatoriu atestari din partea editorului de soft cu privire la formarea echipei pe softul ce face obiectul ofertei)Declaratie referitoare la: localizarea echipei de suport si legatura juridica a structurii de suport cu furnizorul, persoanele direct responsabile de indeplinirea contractului, dintre care minim 3 persoane pentru faza de implementare (inclusiv seful de proiect) si minim 3 persoane pentru suportul tehnic;
-CV-urile persoanelor direct responsabile de indeplinirea contractului, mentionate in declaratie.-Atestarea din partea editorului de soft cu privire la formarea personalului (daca este cazul)-Angajamentul ca, in cazul in care va fi declarat castigator, va include in echipa de proiect persoanele ale caror CV-uri au fost prezentate sau, in cazul unor eventuale indisponibilitati, va aloca proiectului specialisti avand o pregatire si experienta similare.Eliberarea documentatiei privind licitatia se face dupa semnarea, de catre reprezentantul legal al candidatului, a unei declaratii de confidentialitate.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021.310.46.41, Fax: 021.310.46.42
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel
Adresa postala: Splaiul Independentei, nr. 5, sector 6, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: -, Romania, Tel.021.319.51.80, Fax: 021.319.51.81
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Serviciul Juridic al S.C. APA NOVA BUCURESTI S.A.
Adresa postala: Str. Ion Brezoianu, nr. 23-25, etaj 2, sector 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 010136, Romania, Tel.021.314.01.10, Fax: 021.314.30.95
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
26.05.2009 14:17
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer